Gå til innhold

Han skrudde av snapmap :-/


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, AnonymBruker said:

Hvorfor skal man teste sånn? Hvis man er 15 år og er ekstremt umoden, ja. Men hvis det er snakk om en voksen mann, så er det helt sykt å tro noe slikt

Anonymkode: 802e5...277

Han er veldig opptatt av tillitt har jeg skjønt. Tillitt er for meg et kjempeskritt dessverre. Blitt sviktet så mange ganger av både kvinner og menn. 

Anonymkode: d440a...8ec

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En partner som forventer at jeg til enhver tid skal dele stedsdataene mine med Big Tech er i alle fall et stort rødt flagg for meg.

Anonymkode: 9dcf0...8e7

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

En partner som forventer at jeg til enhver tid skal dele stedsdataene mine med Big Tech er i alle fall et stort rødt flagg for meg.

Anonymkode: 9dcf0...8e7

Forventer ikke. Han bare deler, ikke noe jeg har bedt om. 

Anonymkode: d440a...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Han er veldig opptatt av tillitt har jeg skjønt. Tillitt er for meg et kjempeskritt dessverre. Blitt sviktet så mange ganger av både kvinner og menn. 

Anonymkode: d440a...8ec

Da får du la være å date noen og jobbe med tillit først. Alle har blitt sviktet og det gjør vondt, men hvis det påvirker deg at han skrur av snapmap, så er du IKKE klar for å date. 

Anonymkode: 802e5...277

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Da får du la være å date noen og jobbe med tillit først. Alle har blitt sviktet og det gjør vondt, men hvis det påvirker deg at han skrur av snapmap, så er du IKKE klar for å date. 

Anonymkode: 802e5...277

Å stole på en basically fremmed er jo naivt og galskap. Uansett om man har god kjemi eller ikke. 

Anonymkode: d440a...8ec

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å stole på en basically fremmed er jo naivt og galskap. Uansett om man har god kjemi eller ikke. 

Anonymkode: d440a...8ec

Hvorfor skal du være i forhold eller date en du ikke kan stole på engang? Det er en del av å være i et forhold. Vær sårbar nok til å stole på en person. Er jo bare slitsomt for begge parter om en partner er usikker.

Anonymkode: 802e5...277

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Å stole på en basically fremmed er jo naivt og galskap. Uansett om man har god kjemi eller ikke. 

Anonymkode: d440a...8ec

Man er nødt til å velge å stole på noen om man skal gå inn i et forhold, selv om man strengt tatt ikke kan stole på andre enn seg selv. Kontrollerende oppførsel og sjalusi gjør ihvertfall alt verre 

Anonymkode: 9dea0...340

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Her i huset har vi gps på alle i husholdningen slik at man kan se hvor de andre er. Det gir trygghet og ikke minst dersom en ulykke skulle skjedd. Vi har ingeting å skjule for hverandre så det jeg tenker er at siden han skrudde av snapmap så måtte han ha noe han ikke ville du skal se. 

For å skru av mappen må han:

A: komme på at han ikke vil du skal se hans location.

B; ta seg bryderiet med å gå inn for å skjule seg.

Det er ikke noe man gjør helt tilfeldig. Det er bevisst, og da sikkert med en hensikt.

Anonymkode: 12951...f7d

Dette er noe av det verste jeg har lest. Å anta at det handler om TS er jo nærmest psykotisk hvis de bare dater, skruer man på spøkelsesmodus så vil jo ingen kunne se deg på kartet. I dette tilfellet er det vel mer sannsynlig at han bare ikke har åpnet Snapchat på en stund, spesielt hvis han dro på jobb rett etter å ha våknet.

Anonymkode: cd73b...ddd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Man er nødt til å velge å stole på noen om man skal gå inn i et forhold, selv om man strengt tatt ikke kan stole på andre enn seg selv. Kontrollerende oppførsel og sjalusi gjør ihvertfall alt verre 

Anonymkode: 9dea0...340

Men mange er utro, eller dater mange samtidig, holder deg på gress osv osv. Derfor må folk være kritiske i startfasen før de vet hvem de har med å gjøre. Det er ikke om å gjøre å bruke for mye tid og følelser på noen som svikter deg. 

Mener ikke at folk ikke i det hele tatt skal stole på noen, men ikke være naiv heller. 

Dette er ikke et forhold.

Anonymkode: a3a08...b06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men mange er utro, eller dater mange samtidig, holder deg på gress osv osv. Derfor må folk være kritiske i startfasen før de vet hvem de har med å gjøre. Det er ikke om å gjøre å bruke for mye tid og følelser på noen som svikter deg. 

Mener ikke at folk ikke i det hele tatt skal stole på noen, men ikke være naiv heller. 

Dette er ikke et forhold.

Anonymkode: a3a08...b06

Ja, mange er utro, men det kommer ikke en eneste positiv ting ut av sjalusi og kontroll 

Anonymkode: 9dea0...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrur han det av og på er det jo litt merkelig. Hvorfor har han det i det hele tatt?

Anonymkode: 21ab4...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest alt her så det kan være nevnt, men om man ikke er inne på appen på så så mange timer så slår posisjonen seg av og vises ikke før du bruker appen igjen. Det kan altså også bety at han ikke har vært inne på snap. 

Anonymkode: b3c83...074

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomKrus skrev (7 timer siden):

Bare tull, at du deler posisjonen din med kona har ingenting med sikkerheten på jobb å gjøre for 99% av befolkningen. Unntaket er kanskje spanere innenfor politiet, operative politifolk, forsvaret og da personer som driver med hemmelige tjenester. De deler ikke noe uansett når det er, og ikke med noen som helst.

Hjemmesykepleien da? De har ikke lov til å si at de er hjemme hos Olga 95. Selv ikke til sin egen ektefelle. Så hvis snapkartet er på og ektefellen ser at kona er hos olga 95 i 3 kvarter så vil han raskt forstå at hun mottar tjenester fra hjemmesykepleien.

Anonymkode: 26c9d...e7d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg leser denne type HI så tenker jeg umiddelbart at folk har for lite å drive med. Før var jeg nok av den sjalu typen, men to barn og x-antall år med ekteskap gjør at jeg ikke rekker å tenke på slike problemstillinger en gang. 

Anonymkode: 26c9d...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har han ikke kommet tilbake ennå, selv om han var ferdig på jobb to timer siden. Og ikke sagt noe om at han skal noe annet. Han har nok spurt om det går bra og sånn 5 timer sida, men nå føler jeg meg bare tist. 

Anonymkode: d440a...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomKrus skrev (6 timer siden):

Det er ikke snakk om å dele personopplysninger i denne tråden, vi snakker om å dele posisjon på snap :) Du sparker inn åpne dører.

Da skjønte heller ikke du konteksten :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 hours ago, AnonymBruker said:

En partner som forventer at jeg til enhver tid skal dele stedsdataene mine med Big Tech er i alle fall et stort rødt flagg for meg.

Anonymkode: 9dcf0...8e7

Jeg forventer det av min partner, og han av meg. Vi trives med den ordningen skulle for eksempel trafikkproblemer dukke opp, eller at man vet nøyaktiv når maten skal settes på basert på hvor den andre er. Men; det krever gjensidig godkjenning.

Anonymkode: 12951...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, hvorfor skal du se at han er på jobb? Hvorfor er du med en du ikke stoler på? 

Anonymkode: d9e38...663

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor skal man teste sånn? Hvis man er 15 år og er ekstremt umoden, ja. Men hvis det er snakk om en voksen mann, så er det helt sykt å tro noe slikt

Anonymkode: 802e5...277

Fordi folk som TS finnes og det er ikke akkurat noen du vil være i forhold med.

Anonymkode: 4aef0...e2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, nå har han ikke kommet tilbake ennå, selv om han var ferdig på jobb to timer siden. Og ikke sagt noe om at han skal noe annet. Han har nok spurt om det går bra og sånn 5 timer sida, men nå føler jeg meg bare tist. 

Anonymkode: d440a...8ec

Er vel sliten etter jobb da. Må vel være lov å ta en pause fra omverden og ikke hoppe rett på Internett. Han har ingen plikt til å si hva han skal gjøre i løpet av dagen.Vil du vite det, så får du spørre selv da.

Anonymkode: 802e5...277

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...