Gå til innhold

Han skrudde av snapmap :-/


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TomKrus skrev (2 minutter siden):

Det er ikke snakk om å dele personopplysninger i denne tråden, vi snakker om å dele posisjon på snap :) Du sparker inn åpne dører.

Og det kan være personopplysninger. Jeg har ikke lov til å dele hvilke brukere jeg er hos, derfor har jeg heller ikke lov til å dele hvilke adresser jeg er på. 

Anonymkode: a2de1...5c9

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og det kan være personopplysninger. Jeg har ikke lov til å dele hvilke brukere jeg er hos, derfor har jeg heller ikke lov til å dele hvilke adresser jeg er på. 

Anonymkode: a2de1...5c9

Men det gjelder jo ikke alle, og da må man nesten kommunisere det da :) Uansett spesielt å dele posisjon når du vet at du ikke kan gjøre dette fordi du har en jobb som tilsier noe annet. Det er uansett bare tull, og gjelder neppe TS sin mann. Da hadde han ikke delt posisjonen sin i utgangspunktet.

Endret av TomKrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomKrus skrev (Akkurat nå):

Men det gjelder jo ikke alle, og da må man nesten kommunisere det da :)

Ja, og ts skriver at hun ikke vet om det gjelder hans jobb. 

Anonymkode: a2de1...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne som deg er grunnen for at jeg aldri har på kartet, overtenking og tull pga ingenting. Hadde jeg hatt på kart, og hun plutselig spurte hvor jeg hadde vært pga hun ikke så det på kartet, så ville jeg sett på henne i et helt annet lys etter det, og definitivt på en negativ måte 

Anonymkode: 9dea0...340

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Følg med på om han slår den på igjen og når. Observer hans oppførsel og hans humør. Dusjer han når han kommer hjem? Gjør han vanligvis det? Eller virker han nydusjet når han kommer og ikke har dusj på jobben?

Se etter avvik fra hans normale rutiner og mønster før du påpeker noe.

Anonymkode: 16411...74c

Sjalusien og mistenksomheten lenge leve :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (7 minutter siden):

Sjalusien og mistenksomheten lenge leve :ironi:

Skjønner du ikke at det er ganske logisk å tenke over hvorfor når handlingen krever følgende:

AnonymBruker skrev (1 time siden):

A: komme på at han ikke vil du skal se hans location.

B; ta seg bryderiet med å gå inn for å skjule seg.

Det er ikke noe man gjør helt tilfeldig. Det er bevisst, og da sikkert med en hensikt.

Anonymkode: 12951...f7d

Hvis man aldri har på kartet slipper man jo dette, men hvis en person alltid har det på, og så plutselig skrur det av, da er det jaggu ikke rart man begynner å lure på hvorfor. 

Anonymkode: 74c82...5dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han jeg dater dro på jobb i morges. Jeg trodde egentlig ikke han skulle på jobb idag. Men han fikk ikke jobbet særlig effektivt i går, så kanskje derfor..

Kikket på snapmap og han har skrudd den av 😕

Er jeg kontrollerende hvis jeg spør hvorfor han skrudde av snapmappen sin? 

 

Anonymkode: d440a...8ec

Ja 100% 

Du er ikke hans mor, verge eller tilsynsfører. Han har ikke meldeplikt til deg eller andre. Hadde partner benytter snapmap til å sjekke hvor jeg er og kontrollere meg hadde jeg også skrudd det av og deretter dumpet partner. 

Jeg har ikke lov å ha snapmap eller andre geolokaliserende apper på når jeg er på jobb. 

Anonymkode: 4ed8e...74f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Skjønner du ikke at det er ganske logisk å tenke over hvorfor når handlingen krever følgende:

Hvis man aldri har på kartet slipper man jo dette, men hvis en person alltid har det på, og så plutselig skrur det av, da er det jaggu ikke rart man begynner å lure på hvorfor. 

Anonymkode: 74c82...5dc

Hvorfor har du behov for å stalke folk? Hvis du ikke stoler på folk, søk hjelp.

Endret av Honey Dew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stalking er et stort flagg. Føler du behov for å overvåke han, så er forholdet på vei i grøften uansett 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kartet på før da mange i familien ønsket å følge med litt når jeg gikk lengre turer i fjellet. 

Jeg skrudde det helt av da jeg fant ut at x’er og dater satt og fulgte med på dette. Helt sært. Snapscore og jeg vet ikke hva er visst også noe mange følger med på. 

Nå deler jeg bare posisjonen min med noen bitte få av praktiske grunner. Er lettere å finne de igjen når vi skal møtes her og der og sånt. 

Anonymkode: c7761...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde kartet på før da mange i familien ønsket å følge med litt når jeg gikk lengre turer i fjellet. 

Jeg skrudde det helt av da jeg fant ut at x’er og dater satt og fulgte med på dette. Helt sært. Snapscore og jeg vet ikke hva er visst også noe mange følger med på. 

Nå deler jeg bare posisjonen min med noen bitte få av praktiske grunner. Er lettere å finne de igjen når vi skal møtes her og der og sånt. 

Anonymkode: c7761...d21

Så fint du nevnte dette. Hadde glemt å gjerne exen som venn:-/ da blir snapmap litt utlevering på hvor jeg befinner meg. 

Jeg ser på snapmap hver dag for å kikke på hvor barna er og om jeg har noen venner i nærheten. Ol, at jeg kikker på ham har vært bare en resultat av dette, er ikke han jeg spesifikt stalker. Men kjipt å legge merke til at han skrudde den av i flere timer på en dag jeg trodde han ikke jobber. 

Anonymkode: d440a...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Anbefaler at du slutter å la Snapchat gjøre deg usikker og tvile på andre, med mindre du er 16 år. Er ikke normalt å holde på sånn når man er voksen. 

Anonymkode: 802e5...277

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan vet du at han satte snapkartet av? Det timer jo ut etter en stund. Hvis han rett og slett ikke har sjekket snap på x antall timer, så vil han ikke vises på snapkartet heller.

Anonymkode: 54e7f...70d

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Men hvordan vet du at han satte snapkartet av? Det timer jo ut etter en stund. Hvis han rett og slett ikke har sjekket snap på x antall timer, så vil han ikke vises på snapkartet heller.

Anonymkode: 54e7f...70d

Oh ok. Kan jo være forklaringa 🫣☺️

Anonymkode: d440a...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stalking er en jævla uting. Jeg har ikke snap, men hadde jeg hatt hadde det første jeg ville gjort vært å skru av det kartet. Jeg har ingenting å skjule og har aldri vært utro, men er likevel ikke komfortabel med at "alle" skal vite hvor jeg er til enhver tid. Har selv vært sammen med en sykelig sjalu og ekstremt kontrollerende mann. Godt det ikke fantes snap og snapkart da vi var sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han tester hvordsn du reagerer?

Anonymkode: 93037...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje han tester hvordsn du reagerer?

Anonymkode: 93037...9ed

Det kan også være mulig.

Anonymkode: d440a...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Er jeg kontrollerende hvis jeg spør hvorfor han skrudde av snapmappen sin? 

 

Anonymkode: d440a...8ec

Ja, det er et tegn på at han burde løpe langt og lenge. Kanskje ta en "Forrest Gump".

Anonymkode: 14221...ac7

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det kan også være mulig.

Anonymkode: d440a...8ec

Hvorfor skal man teste sånn? Hvis man er 15 år og er ekstremt umoden, ja. Men hvis det er snakk om en voksen mann, så er det helt sykt å tro noe slikt

Anonymkode: 802e5...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke du er en stalker da det å ha noen på snap kart er vanlig. Dette er mer at du ikke vet om du kan stole på han, noe som er normalt da du ikke kjenner han noe godt og ikke vet hvor du har han

Syns egentlogvdere i tråden overdriver så mye at jeg lurer på om noen av dere har komplekser nettop fordi dere har noe å skjule. 

Har aldri vist meg på snap til noen, og aldri sjekket hvor noen er med det heller. Så det er etablert. 

Anonymkode: a3a08...b06

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...