Gå til innhold

Han skrudde av snapmap :-/


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, TomKrus said:

Tull, da vet man ikke hvordan dette fungerer !

Personvern i jobb indikerer at man ikke deler informasjon om personer, ikke en gang med sin nærmeste familie. Selv ikke kollegaer skal ha innsyn, dersom de selv ikke er direkte involvert i personen dette gjelder.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min tidligere kjæreste skrudde helt plutselig av snapmap, vise seg at han hadde vært utro ☺️

Anonymkode: d43de...61a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjompenisse skrev (1 minutt siden):

Personvern i jobb indikerer at man ikke deler informasjon om personer, ikke en gang med sin nærmeste familie. Selv ikke kollegaer skal ha innsyn, dersom de selv ikke er direkte involvert i personen dette gjelder.

Bare tull, at du deler posisjonen din med kona har ingenting med sikkerheten på jobb å gjøre for 99% av befolkningen. Unntaket er kanskje spanere innenfor politiet, operative politifolk, forsvaret og da personer som driver med hemmelige tjenester. De deler ikke noe uansett når det er, og ikke med noen som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjompenisse skrev (1 minutt siden):

Personvern i jobb indikerer at man ikke deler informasjon om personer, ikke en gang med sin nærmeste familie. Selv ikke kollegaer skal ha innsyn, dersom de selv ikke er direkte involvert i personen dette gjelder.

Har du en sånn jobb(pst f.eks.), vil du heller ikke kunne ha disse snappene i det hele tatt eller du får ikke ha med privat telefon på jobben.

Anonymkode: 1cc70...498

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, la oss nå få vite hvilken jobb han har, det har alt å di for svaret du ber om.

Anonymkode: 1cc70...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TomKrus said:

Bare tull, at du deler posisjonen din med kona har ingenting med sikkerheten på jobb å gjøre for 99% av befolkningen. Unntaket er kanskje spanere innenfor politiet, operative politifolk, forsvaret og da personer som driver med hemmelige tjenester. De deler ikke noe uansett når det er, og ikke med noen som helst.

Min kommentar var rettet mot hva som kan deles av informasjon når det gjelder personvern generelt, ikke Snap-posisjoner spesifisert.

Dersom man jobber f.eks. innen helsetjenesten med hjemmebesøk, så er det no-go å dele informasjon om sine brukere/pasienter. Da vil jeg anta at kart på Snap ikke er innafor, men her kan det være at jeg tar feil og at det er null stress å dele hvilke pasienter man besøker i løpet av en arbeidsdag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker said:

TS, la oss nå få vite hvilken jobb han har, det har alt å di for svaret du ber om.

Anonymkode: 1cc70...498

Han har ikke sånn jobb som krever at man skrur av snapmap tror jeg. Han hadde den på inntil idag. Har hatt det fint her, på besøk hos han i påska men igår virket han mer seriøs og noe mindre romantisk og så skrudde av snapmap. Det bekymrer meg fordinå dkru den av er en bevisst handling. Men vi klarer ikke separeres fysisk sett, jeg tror jeg elsker han faktisk, så det ble litt sånn bekymring for meg med denne endring kanskje han tenker alt har gått for fort med meg nå og han har fått annen interesse, bekymrer meg. 

 

 

Anonymkode: d440a...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han har ikke sånn jobb som krever at man skrur av snapmap tror jeg. Han hadde den på inntil idag. Har hatt det fint her, på besøk hos han i påska men igår virket han mer seriøs og noe mindre romantisk og så skrudde av snapmap. Det bekymrer meg fordinå dkru den av er en bevisst handling. Men vi klarer ikke separeres fysisk sett, jeg tror jeg elsker han faktisk, så det ble litt sånn bekymring for meg med denne endring kanskje han tenker alt har gått for fort med meg nå og han har fått annen interesse, bekymrer meg.

Anonymkode: d440a...8ec

Skjønner du er bekymra når ting settes i sammenheng. Virker som han dinstanserer fordi han har noe annet på gang.

Håper det er ubegrunnet bekymring, men dere bør prate om det.

Anonymkode: 1cc70...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner du er bekymra når ting settes i sammenheng. Virker som han dinstanserer fordi han har noe annet på gang.

Håper det er ubegrunnet bekymring, men dere bør prate om det.

Anonymkode: 1cc70...498

Ikke ta det opp basert på en hendelse, ville sett det an og se om dette gjentar seg uten at man prater om det.  At han sier han skal på jobb, og så forsvinner han. Da er det noe som ikke stemmer tipper jeg om det skjer over tid. Og så se på andre mønstre i oppførselen hans som er ganske så lett å se på folk som er utro når man først er oppmerksom på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt spesielt å sjekke han på mappet. Men når det nå først er sånn at han normalt har det på, men plutselig skrur det av så er det jo for en grunn. 
 

Alle som svarer her at det eneste røde flagget her er deg, bare gaslighter deg til å tro at det er din reaksjon på hans handling som er problemet. Skjønner ikke at folk orker bruke kvinneguiden for å søke råd lenger. 

Anonymkode: 03b7f...f02

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, TomKrus said:

Jeg bruker denne funksjonen bare ovenfor nær familie og kone ! Fordi de har spurt meg om det, slik at de kan se hvor jeg er i verden. Alle andre er utestengt. Så når man da plutselig slår den av ? Det er noe som skurrer da ja, men er enig observere og se om noe forandrer seg. Mistenkelig ja, men det trenger ikke være at det er noe galt. Litt rart at han slår av denne for å forhindre at noen skal se at han er på jobb. Om arbeidsgiver da ikke ligger i listen hans :)  Litt rart om noen på jobben skal ligge i en slik liste. Da er du ute å kjøre :) 

Det er ganske trist da, fordi han jobber hovedsaklig med kvinner ( men så jobber jeg hovedsaklig med menn.. så ikke noe jeg har rett til å bli sjalu for. ). Hadde han hatt noen på jobben i sikte vet jeg ikke hvorfor han skulle giddet å lage dating profil på nett, så vise meg alle sine beste sider ha fantastisk sex hele tiden, bare for å ta det bort fra meg.

Om det skjer, så må jeg bare se på det som en mulighet for sjelas vekst og lærdom.  Har ikke hatt kjærlighetssorg mange ganger. 

 

Anonymkode: d440a...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du/dere? Bare lurer. 

Anonymkode: c60d4...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset har vi gps på alle i husholdningen slik at man kan se hvor de andre er. Det gir trygghet og ikke minst dersom en ulykke skulle skjedd. Vi har ingeting å skjule for hverandre så det jeg tenker er at siden han skrudde av snapmap så måtte han ha noe han ikke ville du skal se. 

For å skru av mappen må han:

A: komme på at han ikke vil du skal se hans location.

B; ta seg bryderiet med å gå inn for å skjule seg.

Det er ikke noe man gjør helt tilfeldig. Det er bevisst, og da sikkert med en hensikt.

Anonymkode: 12951...f7d

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er jeg kontrollerende hvis jeg spør hvorfor han skrudde av snapmappen sin? 

 

Folk som deg er grunnen til at jeg ALDRI har kartet på snapchat på.

TomKrus skrev (3 timer siden):

Tull, da vet man ikke hvordan dette fungerer ! Du velger selv hvem som skal se kartet ditt. Du kan ligge det fritt ut for alle, lite smart egentlig. Eller du kan ha dine utvalgte som barn, ektefelle, mor og far. Så enkelt er det faktisk, og det handler ikke om personvern i det hele tatt.

Det er mange jobber hvor du ikke skal vise hvor du er og hva du gjør til NOEN, selv venner og familie.

Anonymkode: 4aef0...e2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, nå skrudde han den på igjen. 🥴

Anonymkode: d440a...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomKrus skrev (3 timer siden):

Tull, da vet man ikke hvordan dette fungerer ! Du velger selv hvem som skal se kartet ditt. Du kan ligge det fritt ut for alle, lite smart egentlig. Eller du kan ha dine utvalgte som barn, ektefelle, mor og far. Så enkelt er det faktisk, og det handler ikke om personvern i det hele tatt. Ikke ut over hva du selv velger å dele eller ikke. For myndighetene betyr det ikke en dritt, de kan følge alle dine bevegelser via selve mobiltelefonen og alt annet elektronisk du bruker. Det krever da en rettslig kjennelse :) 

Altså, jeg har jo ikke mer rett til å dele personopplysninger med mannen enn med en bekjent?! 

Du skjønner tydeligvis ikke hva en jobb med taushetsplikt innebærer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jah, nå skrudde han den på igjen. 🥴

Anonymkode: d440a...8ec

Du får spørre om han fikk tømt seg, da.

Anonymkode: 4aef0...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jah, nå skrudde han den på igjen. 🥴

Anonymkode: d440a...8ec

Han har garantert..... Besøkt sin syke tante

Anonymkode: 2cbeb...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Jah, nå skrudde han den på igjen. 🥴

Anonymkode: d440a...8ec

Hvor lenge var den slått av? Hvordan oppfører han seg nå?

Anonymkode: 16411...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjärterdam skrev (11 minutter siden):

Altså, jeg har jo ikke mer rett til å dele personopplysninger med mannen enn med en bekjent?! 

Du skjønner tydeligvis ikke hva en jobb med taushetsplikt innebærer.

Det er ikke snakk om å dele personopplysninger i denne tråden, vi snakker om å dele posisjon på snap :) Du sparker inn åpne dører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...