Gå til innhold

Han skrudde av snapmap :-/


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han jeg dater dro på jobb i morges. Jeg trodde egentlig ikke han skulle på jobb idag. Men han fikk ikke jobbet særlig effektivt i går, så kanskje derfor..

Kikket på snapmap og han har skrudd den av 😕

Er jeg kontrollerende hvis jeg spør hvorfor han skrudde av snapmappen sin? 

 

Anonymkode: d440a...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det med usikre folk og det snapkartet?🤷

Anonymkode: cefb1...681

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får heller skru på rizzen og slaye irl, så slår han nok på snappemappen igjen 😊

Anonymkode: 3227e...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snapmap burde ingen ha på.

Anonymkode: 0c4bd...0c3

  • Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snapmap burde ingen ha på.

Her har verken vi voksene eller ungdommene det på.

Anonymkode: 18fdd...dce

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde ikke være nødvendig å stalke daten sin…

Anonymkode: 11206...5b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke behovet med å vite hvor andre er til enhver tid.

Anonymkode: fd220...909

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært gift med min mann i 19 år og aldri sjekket hvor han er på snapmap. Ikke tenkt tanken en gang.

Anonymkode: 9ec35...265

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er du. Men du bør vurdere å si ifra om det, så han kan vurdere om han ønsker en kontrollerende partner. Her hadde det vært et stort rødt flagg, at man blir usikker bare ved at snapmap er slått av. Selv har jeg aldri hatt det på, og kommer aldri til å gjøre det.

Anonymkode: 0e8ac...f2a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jobber han med ?

Anonymkode: 4f9d4...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt flagg du ....Stalker

Anonymkode: 51ca5...e44

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Snapmap burde ingen ha på.

Anonymkode: 0c4bd...0c3

 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Snapmap burde ingen ha på.

Her har verken vi voksene eller ungdommene det på.

Anonymkode: 18fdd...dce

Vi synes det er veldig nyttig å ha det på hverandre, så det må jo hver enkelt vurdere selv.

Har vært gift i 20 år, da. Så her skjer det ikke noe mer spennende enn at han sjekker om jeg har dratt fra jobb eller ikke, og jeg sjekker om han ligger stille i skogen et sted når han er ute alt for lenge på en av langturene sine. Eller at vi sjekker eksakt lokasjon om vi skal hente hverandre. 

Men en jeg datet, nei... 

Anonymkode: dfcc5...ca8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Han jeg dater dro på jobb i morges. Jeg trodde egentlig ikke han skulle på jobb idag. Men han fikk ikke jobbet særlig effektivt i går, så kanskje derfor..

Kikket på snapmap og han har skrudd den av 😕

Er jeg kontrollerende hvis jeg spør hvorfor han skrudde av snapmappen sin? 

 

Anonymkode: d440a...8ec

Følg med på om han slår den på igjen og når. Observer hans oppførsel og hans humør. Dusjer han når han kommer hjem? Gjør han vanligvis det? Eller virker han nydusjet når han kommer og ikke har dusj på jobben?

Se etter avvik fra hans normale rutiner og mønster før du påpeker noe.

Anonymkode: 16411...74c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Følg med på om han slår den på igjen og når. Observer hans oppførsel og hans humør. Dusjer han når han kommer hjem? Gjør han vanligvis det? Eller virker han nydusjet når han kommer og ikke har dusj på jobben?

Se etter avvik fra hans normale rutiner og mønster før du påpeker noe.

Anonymkode: 16411...74c

Jeg bruker denne funksjonen bare ovenfor nær familie og kone ! Fordi de har spurt meg om det, slik at de kan se hvor jeg er i verden. Alle andre er utestengt. Så når man da plutselig slår den av ? Det er noe som skurrer da ja, men er enig observere og se om noe forandrer seg. Mistenkelig ja, men det trenger ikke være at det er noe galt. Litt rart at han slår av denne for å forhindre at noen skal se at han er på jobb. Om arbeidsgiver da ikke ligger i listen hans :)  Litt rart om noen på jobben skal ligge i en slik liste. Da er du ute å kjøre :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om daten din har en sånn jobb, men her fikk vi beskjed om å ikke ha på snapmap på jobb pga personvern. 

Anonymkode: 5df88...85d

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vet ikke om daten din har en sånn jobb, men her fikk vi beskjed om å ikke ha på snapmap på jobb pga personvern. 

Anonymkode: 5df88...85d

Samme her. Vi er på hjemmebesøk gjennom dagen, og om jeg da sjekker en snap i bilen utenfor vil det oppdateres, noe som ikke er forenlig med taushetsplikten jeg har på jobb

Anonymkode: 50ec3...dd0

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å slå av er meget suspekt. Man kan velge hvem som skal få se, og hvis du plutselig ble nektet, må det være en grunn til det.

Anonymkode: 1cc70...498

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, spør du om det lyser det rødt flagg av deg. 
 

Hvorfor driver du å stalker han på snapmap? Kan jo tydeligvis ikke være en veldig stabil relasjon siden dere ikke engang klarer prate om hvilke dager dere har fri i påsken. 

Anonymkode: ee61e...6e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Vet ikke om daten din har en sånn jobb, men her fikk vi beskjed om å ikke ha på snapmap på jobb pga personvern. 

Anonymkode: 5df88...85d

Tull, da vet man ikke hvordan dette fungerer ! Du velger selv hvem som skal se kartet ditt. Du kan ligge det fritt ut for alle, lite smart egentlig. Eller du kan ha dine utvalgte som barn, ektefelle, mor og far. Så enkelt er det faktisk, og det handler ikke om personvern i det hele tatt. Ikke ut over hva du selv velger å dele eller ikke. For myndighetene betyr det ikke en dritt, de kan følge alle dine bevegelser via selve mobiltelefonen og alt annet elektronisk du bruker. Det krever da en rettslig kjennelse :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...