Gå til innhold

Dere menn, Hadde jeg hatt sjans på datingmarkedet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor folk spør om sånne ting som dette. Går du aldri ut av døra? Hvordan er det ellers mulig å ikke ha noe som helst begrep om hvor attraktiv man er?

(Og selv de totalt uattraktive finner seg jo partnere….)

Anonymkode: 9ab2f...104

Vi lever i Norge. 

Anonymkode: 66bc4...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må riste litt på hodet når jeg leser at noen ikke vil date en «alenemor»  
Vil bare informere om at bak hver alenemor er det som regel en alenefar, hvis en skal bruke sånne utrykk .  
Bare så provoserende gammeldags at det liksom er mødrene sin jobb dette med barn. 
Men poenget er at kvinner godtar lettere at mannen har barn fra før, mens en skal lete litt lenger etter en mann som omfavner et stebarn. 
Skulle heller tatt en mann med 3 barn som var en glad og god far enn en slask som ikke brydde seg om barnet sitt. 
Men dessverre så finnes det medsøstre som gjerne skviser ut stebarna til fordel for dine egne barn . 
Den største skammen av alle !!! 

Anonymkode: b1be6...833

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg må riste litt på hodet når jeg leser at noen ikke vil date en «alenemor»  
Vil bare informere om at bak hver alenemor er det som regel en alenefar, hvis en skal bruke sånne utrykk .  
Bare så provoserende gammeldags at det liksom er mødrene sin jobb dette med barn. 
Men poenget er at kvinner godtar lettere at mannen har barn fra før, mens en skal lete litt lenger etter en mann som omfavner et stebarn. 
Skulle heller tatt en mann med 3 barn som var en glad og god far enn en slask som ikke brydde seg om barnet sitt. 
Men dessverre så finnes det medsøstre som gjerne skviser ut stebarna til fordel for dine egne barn . 
Den største skammen av alle !!! 

Anonymkode: b1be6...833

Det er jo ikke alle som ønsker å leve med barn, og det må være greit.

Anonymkode: 02513...2aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg må riste litt på hodet når jeg leser at noen ikke vil date en «alenemor» 

Hvorfor det? Jeg vil ikke date en alenemor fordi jeg hadde ikke orket å ha barna i huset. For meg er det slitsomt nok når jeg får søskenene mine på besøk og de har med barna. 

Anonymkode: 89e96...eef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kvinne, midten av 30-årene, mor til en gutt på 2 år.

Utseendemessig er jeg 168 høy og 75 kg, langt mørkt hår og brune øyne. Opphav fra Middelhavet. Rent, symmetrisk ansikt.

Jeg er smilende og positiv, i 100% jobb med litt over gjennomsnittlig lønn, men ingen fullført bachelor.

Nokså stillesittende. Foretrekker sofa, film og godteri foran trening, men kan godt gå tur i skogen for rekreasjon.

Så, om jeg hadde havnet på datingmarkedet, hadde jeg vært utgått på dato, hører jo at kvinner stuper i kurs med alderen?

 

Anonymkode: 14229...832

Tror du at du er et unikum?

Anonymkode: 727dd...51a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er jo ikke alle som ønsker å leve med barn, og det må være greit.

Anonymkode: 02513...2aa

Ja, jeg glemte jo det at det øker på med folk som ikke vil ha barn , og de vil jo slite etterhvert siden det er flere og flere som skiller lag og de har barn. 
Maaange av dem er ute på singelmarkedet.  
Mitt poeng var at det i såfall  er like uattraktivt med en stefar som en alenemor. 
Det er omtalen jeg ikke kan fordra 

Anonymkode: b1be6...833

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor det? Jeg vil ikke date en alenemor fordi jeg hadde ikke orket å ha barna i huset. For meg er det slitsomt nok når jeg får søskenene mine på besøk og de har med barna. 

Anonymkode: 89e96...eef

Ok, men da gsr du en jobb med å finne en barnløs partner som overhodet ikke vil ha barn , hverken nå eller aldri  

Anonymkode: b1be6...833

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok, men da gsr du en jobb med å finne en barnløs partner som overhodet ikke vil ha barn , hverken nå eller aldri  

Anonymkode: b1be6...833

Jeg har allerede dame som ikke vil ha barn. Er du så dum at du tror jeg sjekker opp alenemødre når jeg ikke vil være sammen med en?

Anonymkode: 89e96...eef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ok, men da gsr du en jobb med å finne en barnløs partner som overhodet ikke vil ha barn , hverken nå eller aldri  

Anonymkode: b1be6...833

Det er faktisk ganske mange damer som ikke vil ha barn.

Anonymkode: 727dd...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kvinne, midten av 30-årene, mor til en gutt på 2 år.

Utseendemessig er jeg 168 høy og 75 kg, langt mørkt hår og brune øyne. Opphav fra Middelhavet. Rent, symmetrisk ansikt.

Jeg er smilende og positiv, i 100% jobb med litt over gjennomsnittlig lønn, men ingen fullført bachelor.

Nokså stillesittende. Foretrekker sofa, film og godteri foran trening, men kan godt gå tur i skogen for rekreasjon.

Så, om jeg hadde havnet på datingmarkedet, hadde jeg vært utgått på dato, hører jo at kvinner stuper i kurs med alderen?

 

Anonymkode: 14229...832

Det kommer helt an på hvor kravstor du er. Du vil ALLTID kunne finne menn på ditt eget nivå eller lavere som vil ønske å date deg. Om du vil ønske å date disse mennene blir en helt annen sak. Du kan definitivt ikke velge på øverste hylle lenger. Det viktigste her er at du har et realistisk syn på egen attraktivitet overfor det motsatte kjønn.

Endret av Traktor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har allerede dame som ikke vil ha barn. Er du så dum at du tror jeg sjekker opp alenemødre når jeg ikke vil være sammen med en?

Anonymkode: 89e96...eef

Men hvorfor gå til folk som allerede har barn å syte? Liksom? Du er ikke nødt til å gå til folk som er uaktuelle å si det. Du er 70 år, jeg er 30, derfor vil jeg ikke date deg. Liksom, det var ingen som trodde du uansett skulle. Har du ikke lyst på barn er det ingen som tror du har tenkt å date noen som har. 

Anonymkode: 66bc4...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er faktisk ganske mange damer som ikke vil ha barn.

Anonymkode: 727dd...51a

Men hva har det å si for ts som har? Det er ikke noe som er relevant for hennes tråd. 

Anonymkode: 66bc4...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor folk spør om sånne ting som dette. Går du aldri ut av døra? Hvordan er det ellers mulig å ikke ha noe som helst begrep om hvor attraktiv man er?

(Og selv de totalt uattraktive finner seg jo partnere….)

Anonymkode: 9ab2f...104

Dette kan jeg svare på. Ikke en eneste gang i løpet av mitt liv har jeg blitt sjekket opp av en mann. Betyr det at min verdi er null? Heldigvis svarte flere menn positivt til mine forsøk på sjekking.

Anonymkode: d6393...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor folk spør om sånne ting som dette. Går du aldri ut av døra? Hvordan er det ellers mulig å ikke ha noe som helst begrep om hvor attraktiv man er?

(Og selv de totalt uattraktive finner seg jo partnere….)

Anonymkode: 9ab2f...104

Det finnes noen av oss totalt uattraktive som ikke finner oss partner. Det er jeg et levende eksempel på. Så ingen selvfølge at alle finner noen, dessverre. 

Anonymkode: 09c4f...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

Kvinne, midten av 30-årene, mor til en gutt på 2 år.

Utseendemessig er jeg 168 høy og 75 kg, langt mørkt hår og brune øyne. Opphav fra Middelhavet. Rent, symmetrisk ansikt.

Jeg er smilende og positiv, i 100% jobb med litt over gjennomsnittlig lønn, men ingen fullført bachelor.

Nokså stillesittende. Foretrekker sofa, film og godteri foran trening, men kan godt gå tur i skogen for rekreasjon.

Så, om jeg hadde havnet på datingmarkedet, hadde jeg vært utgått på dato, hører jo at kvinner stuper i kurs med alderen?

 

Anonymkode: 14229...832

Det er kun én dealbreaker for meg der, og det er en gutt på 2 år.

Anonymkode: 5a66b...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hvorfor gå til folk som allerede har barn å syte? Liksom? Du er ikke nødt til å gå til folk som er uaktuelle å si det. Du er 70 år, jeg er 30, derfor vil jeg ikke date deg. Liksom, det var ingen som trodde du uansett skulle. Har du ikke lyst på barn er det ingen som tror du har tenkt å date noen som har. 

Anonymkode: 66bc4...277

Kanskje du skal lese anonymkodene neste gang ;) 

Anonymkode: 89e96...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ei i slekta fikk barn som 22-åring. To barn med en mann som ikke brydde seg. Hun fikk et barn til med en fyr 8 år senere, og nå enda et barn da hun var 42 år med enda en ny fyr. 
Hvis hun klarer det så klarer sikkert du det og, Ts.

Anonymkode: d4be8...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange menn som liker barn og mer enn gjerne dater en alenemor hvis kjemien er der. Sjansen er nok størst hos menn som selv har barn i samme alder eller som er klare for familieliv. Har da vært borti mange par som har møtt hverandre i den fasen og har "mine og dine barn" familier. 

Og så er der noen menn som ikke vil... Dette er vel ikke så vanskelig å skjønne... 

Anonymkode: 29808...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.3.2024 den 22.52):

Kvinne, midten av 30-årene, mor til en gutt på 2 år.

Utseendemessig er jeg 168 høy og 75 kg, langt mørkt hår og brune øyne. Opphav fra Middelhavet. Rent, symmetrisk ansikt.

Jeg er smilende og positiv, i 100% jobb med litt over gjennomsnittlig lønn, men ingen fullført bachelor.

Nokså stillesittende. Foretrekker sofa, film og godteri foran trening, men kan godt gå tur i skogen for rekreasjon.

Så, om jeg hadde havnet på datingmarkedet, hadde jeg vært utgått på dato, hører jo at kvinner stuper i kurs med alderen?

 

Anonymkode: 14229...832

Mann 40 åra nylig gått ut av forhold og har to barn. Jeg har lurt litt på egne preferanser i valg av ny partner selv. Nå blir det jeg skriver under litt kynisk, men en blir kanskje litt «brent barn» når en går ut av et forhold. En alenemor med ett barn er kanskje av de bedre alternativene for meg.

Jeg føler jeg er ferdig med småbarnslivet. Vil ikke ha flere barn (tror jeg). Har alltid tenkt max 2. Jeg kommer nok til å date noe nedover og litt pluss i alder når jeg velger å gå inn på markedet igjen. Så er spørsmålet.. Hva finner man der?

- Barnløs som vil ha barn. skummelt. Her er jeg redd for å gi falske forhåpninger. Jeg kan ende opp som alenefar igjen med barn i to leirer.

- Barnløs som ikke vil ha barn. Vil disse like mine barn? Og er de tolerante nok overfor et barn? De kan endre mening, og det blir som i scenariet over.

- Alenemor med 1 barn. Antar hun vil være gjensidig opptatt av å inkludere bonusbarn. Hun vil nødvendigvis ikke ha flere barn og kan nok akseptere mitt ønske. Hun har forhåpentligvis en ok far til barnet, og det gjør at hun kanskje har noe fritid. Som kan passe med min fritid. Skulle forholdet gå til helvete så tar hun barnet med seg og drar. Vil nok være trist da en sikkert blir glad i bonusbarnet også, men ansvaret for barnet ligger hos den ekte barnefaren.

- Alenemor med flere barn. Aksepterer nok mitt ønske om ikke flere barn. Mer styr, mindre praktisk en alternativet over, dyrere, mindre tid med kjæresten. Flere grå hår og poser under øynene på meg jo flere barn hun har. Beklager til dere som havnet i denne kategorien (og jeg er jo der selv som mannlig utgave)

Bommer sikkert grovt her, men slik ser jeg for meg mulighetene i fremtiden akkurat nå 😊

(litt of topic, men jeg tenker at det er fornuftig av meg å sterilisere meg nå, men vil da «ekskludere» meg fra de 2 øverste alternativene selv om det sies at det er reversibelt. Valg er ikke lett her i livet 😵)

så tror ikke du TS skal være så bekymret så lenge du tar vare på helse, kropp og er en trivelig dame.

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumoa skrev (6 minutter siden):

- Barnløs som ikke vil ha barn. Vil disse like mine barn? Og er de tolerante nok overfor et barn? De kan endre mening, og det blir som i scenariet over.

Dette er meg, og nei, jeg er ikke interessert i å ha dine barn i mitt liv. Det er en grunn til at jeg har valgt bort barn.

Anonymkode: 17e30...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...