Gå til innhold

Dere menn, Hadde jeg hatt sjans på datingmarkedet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinne, midten av 30-årene, mor til en gutt på 2 år.

Utseendemessig er jeg 168 høy og 75 kg, langt mørkt hår og brune øyne. Opphav fra Middelhavet. Rent, symmetrisk ansikt.

Jeg er smilende og positiv, i 100% jobb med litt over gjennomsnittlig lønn, men ingen fullført bachelor.

Nokså stillesittende. Foretrekker sofa, film og godteri foran trening, men kan godt gå tur i skogen for rekreasjon.

Så, om jeg hadde havnet på datingmarkedet, hadde jeg vært utgått på dato, hører jo at kvinner stuper i kurs med alderen?

 

Anonymkode: 14229...832

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at du er fysisk attraktiv hjelper på jo

Det at du jobber og har en ryddig økonomi er også en bonus

Men du har rett i at alenemødre ikke er det mest attraktive hos menn. 

Det hele avhenger av hvordan du er som person og om du har god kjemi med den du dater

Du må nesten bare prøve deg frem, men vær ihvertfall ærlig om at du har en unge. Så kan du fokusere på de som ikke har et problem med at du har en unge

Anonymkode: 087bd...305

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger jo kanskje kun en mann? Mange av de du mister er folk du uansett hadde mistet av å bli eldre, ved at de hadde klagd, vært utro, ikke tent lengre osv. Så det er bra å miste dem.

Anonymkode: 66bc4...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er nok ikke jeg av de som ville vært i din målgruppe - men sånn som du beskriver deg selv, what’s not to like? Kan ikke skjønne at ikke du skulle vært attraktiv på datingfronten. At du er alenemor betyr jo ikke noe annet enn at du må finne en som ikke har noen issues med det. Fins mange av de også - så kjør på 😊👍

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker said:

mor til en gutt på 2 år.

 

Ikke på meg iallefall...

Anonymkode: 8d4a4...d68

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Kvinne, midten av 30-årene, mor til en gutt på 2 år.

Utseendemessig er jeg 168 høy og 75 kg, langt mørkt hår og brune øyne. Opphav fra Middelhavet. Rent, symmetrisk ansikt.

Jeg er smilende og positiv, i 100% jobb med litt over gjennomsnittlig lønn, men ingen fullført bachelor.

Nokså stillesittende. Foretrekker sofa, film og godteri foran trening, men kan godt gå tur i skogen for rekreasjon.

Så, om jeg hadde havnet på datingmarkedet, hadde jeg vært utgått på dato, hører jo at kvinner stuper i kurs med alderen?

 

Anonymkode: 14229...832

Hvorfor i all verden skulle du ikke ha sjans?

For å være ærlig så bryr de aller fleste menn seg nada om det meste du ramser opp av om kjøttvekta di.

De de fleste ser på er kroppen din og om de liker ansiktet..Så hvis du skal være kjæresteemnen kommer kjemi inn i bildet i tillegg.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig har du sjans på datingfronten!! ❤️

Det er helt ok å være seg selv og finne en som passer for deg.

Personlig er det to ting som jeg ville reagert på: mangel på interesser generelt og at du ikke tar vare på helse og kropp. Når man er ung, slipper man unna med mye, men gi det noen år og en kropp man ikke investerer i forfaller fort. Man trenger absolutt ikke være treningsnarkoman, men fysisk aktiv minst to ganger i uka og spise sundt. 

Men det er meg.. (siden du spurte) Ikke alle mener det samme som meg. 

Anonymkode: 29808...ef2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kvinne, midten av 30-årene, mor til en gutt på 2 år.

Utseendemessig er jeg 168 høy og 75 kg, langt mørkt hår og brune øyne. Opphav fra Middelhavet. Rent, symmetrisk ansikt.

Jeg er smilende og positiv, i 100% jobb med litt over gjennomsnittlig lønn, men ingen fullført bachelor.

Nokså stillesittende. Foretrekker sofa, film og godteri foran trening, men kan godt gå tur i skogen for rekreasjon.

Så, om jeg hadde havnet på datingmarkedet, hadde jeg vært utgått på dato, hører jo at kvinner stuper i kurs med alderen?

 

Anonymkode: 14229...832

Du har stor sjanse, det er mange menn som er villig til å satse på deg. Håper du ser litt gjennom fingrene med de, mange er bedre enn første inntrykket. Så lenge de er glad i barn prøv å gi en sjanger uten å se for mye på utdanning og alder.

Anonymkode: d111e...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kvinne, midten av 30-årene, mor til en gutt på 2 år.

Utseendemessig er jeg 168 høy og 75 kg, langt mørkt hår og brune øyne. Opphav fra Middelhavet. Rent, symmetrisk ansikt.

Jeg er smilende og positiv, i 100% jobb med litt over gjennomsnittlig lønn, men ingen fullført bachelor.

Nokså stillesittende. Foretrekker sofa, film og godteri foran trening, men kan godt gå tur i skogen for rekreasjon.

Så, om jeg hadde havnet på datingmarkedet, hadde jeg vært utgått på dato, hører jo at kvinner stuper i kurs med alderen?

 

Anonymkode: 14229...832

Unger er minus for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kvinne, midten av 30-årene, mor til en gutt på 2 år.

Utseendemessig er jeg 168 høy og 75 kg, langt mørkt hår og brune øyne. Opphav fra Middelhavet. Rent, symmetrisk ansikt.

Jeg er smilende og positiv, i 100% jobb med litt over gjennomsnittlig lønn, men ingen fullført bachelor.

Nokså stillesittende. Foretrekker sofa, film og godteri foran trening, men kan godt gå tur i skogen for rekreasjon.

Så, om jeg hadde havnet på datingmarkedet, hadde jeg vært utgått på dato, hører jo at kvinner stuper i kurs med alderen?

 

Anonymkode: 14229...832

Hvorfor er du ikke sammen med ungene sin far?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange du har sjans på. Ikke meg , siden jeg har 3 store barn og er veldig ferdig med småbarnslivet.

Men en mann i din situasjon må jo være hyggelig. Dropp tinder å heller sjekke rundt barnebassenget i sommer 😁

Anonymkode: e95c8...ad1

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du bør få opp selvtillitten din noe om du lurer på om du vil ha sjans.😉

Altså, utgått på dato og damer stuper i kurs med alderen, kjenner meg ikke igjen i dette og jeg er kvinne på 51. Men jeg baserer lite av min verdi på dating markedet.

Helt sikkert mange ting som gjør oss uinteressant for mange, men så er det også mye som vil gjøre oss intressant. F.eks en mann med små barn er ikke en jeg ville foretrukket.

 

 

Anonymkode: fc3da...7c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor folk spør om sånne ting som dette. Går du aldri ut av døra? Hvordan er det ellers mulig å ikke ha noe som helst begrep om hvor attraktiv man er?

(Og selv de totalt uattraktive finner seg jo partnere….)

Anonymkode: 9ab2f...104

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjans er det alenemødre sier til de upcoming knullepartnerne de må kaste på dør i morra. Du har sjans på alle.

Anonymkode: ce21a...735

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kvinne, midten av 30-årene, mor til en gutt på 2 år.

Utseendemessig er jeg 168 høy og 75 kg, langt mørkt hår og brune øyne. Opphav fra Middelhavet. Rent, symmetrisk ansikt.

Jeg er smilende og positiv, i 100% jobb med litt over gjennomsnittlig lønn, men ingen fullført bachelor.

Nokså stillesittende. Foretrekker sofa, film og godteri foran trening, men kan godt gå tur i skogen for rekreasjon.

Så, om jeg hadde havnet på datingmarkedet, hadde jeg vært utgått på dato, hører jo at kvinner stuper i kurs med alderen?

 

Anonymkode: 14229...832

Hvordan barneoppdragelse har mye å si for min del.

Anonymkode: ba970...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Hadde ingen problemer med å få dates selv om jeg er alenemor🤷🏻‍♀️

Kast deg ut der. Møtte kjæresten min dating app❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spørsmålet er ikke om du hadde hatt sjangs på datingmarkedet. Spørsmålet er hvor du selv ville lagt deg i valget av menn mtp på utseende og sosial status. Hadde du gått for "de" 20% mennene så hadde du nok kunne havnet i en situasjon hvor du kunne blitt utnyttet. Hvis du derimot finner en i samme situasjon som deg ifht barn, og med de samme interessene (sofa, film og godteri) så vil du nok ha god sjanse!! 

Anonymkode: 9b08f...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alenemor ingen hindring. Hiv deg rundt og test litt via datingapper.

Hvis du har litt dårlig selvtillit eller er usikker med tanke på valg av partner - finne noen seriøse ville jeg registrert meg hos matchmakingselskapene Venus og Mars og MatchMe.  Hos sistnevnte må du betale som kvinne (fra 2490 pr måned) mens hos Venus og Mars er det gratis hvis de matcher deg med en mannlig kunde. Anbefaler at du registrerer deg hos MatchMe uansett om du ikke har råd til å betale, fordi de har bedre utvalg av menn og du får et godt overblikk over hva slags menn som kan passe til deg. 

Anonymkode: bcaa8...ab4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for så mange svar! :) godt å se at det kan se lyst ut. Grunnen til at jeg ikke er med barnets far er at han ikke taklet papparollen og stakk av etter maaange års samliv. Er derfor lenge siden jeg har datet og er jo derfor utvilsomt mye som har endret seg siden jeg var i midten av 20-årene. Jeg er rundere i fasongen og ting henger mer enn det gjorde 😂

Og bare så det er meldt, jeg har interesser annet enn sofa og tv altså, men det har nok måttet ta plass som nederst på prioriteringslisten alene med et lite barn. Er bl.a lidenskapelig opptatt av kunst og litteratur og både maler og skriver selv, leser naturligvis mye, så helt bortevekk er jeg ikke altså! 

Anonymkode: 14229...832

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kvinne

Ja, du hadde hatt sjans på datingmarkedet.

Anonymkode: 89e96...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...