Gå til innhold

Gå fra barnefar eller ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om du ødelegger familier så lett burde du ikke ha lov til å ha barn i det hele tatt..

Anonymkode: 4c487...abb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir helt satt ut av innlegget ditt ts. Far til mitt barn har akkurat gått fra meg, og jeg ville gjort alt for å endre dette selv om forholdet ikke var perfekt. Ta deg sammen og vann gresset der du står. Det er ikke grønnere på den andre siden.

Anonymkode: b5b0c...64e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker jo bare ekstremt umoden, TS.

Anonymkode: c2894...a1c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde definitivt fått barn med samme mann om mulig. Best for barna også, slippe å forholde seg til halvsøsken. Bedre ift samvær hvis det blir slutt, barna har hverandre, slipper å føle på at et søsken er hos «kjernefamilien» mens den andre må bytte på.

Anonymkode: de4a3...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer jo til å få kjempelang tid mellom barna dine iallfall. Først skal du gå i fra mannen, slikke sårene litt, så smått begynne å date, finne en kjæreste (dette kan lett ta noen år, det er ikke SÅ lett å finne noen) så bli kjent med ham, la han med tid og stunder bli kjent med ditt barn (forhåpentligvis oppdager du at dette går fint, ellers blir det vanskeligheter) og SÅ kan dere planlegge barn, hvis den nye er klar for det. Samtidig må du kanskje de barnet ditt så lite som annenhver uke, og du kommer til å slite med det hvis du er en helt vanlig mamma. 

Fraråder deg denne ideen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan det skal hjelpe meg at folk forteller meg at jeg virker umoden 😅 er det ikke bedre å komme med innspill og refleksjoner, slik at jeg også reflekterer selv? Ser ikke hvordan "Du virker umoden" skal hjelpe meg utenom at vedkommende som sier det får ut litt steam selv og noen likes. 

Anonymkode: 0b550...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 28.3.2024 den 12.24):

Er vanskeligere å vere helt/delvis alene med 2 barn enn 1. Er også vanskeligere å finne en ny mann med 2 barn enn 1. Om du ikke ser håp for endring hadde jeg gjort det slutt nå.

Anonymkode: 43d5f...70e

enig i dette, på leit etter seriøs kjæreste som alenemor til 2. Det er vanskelig! Angrer på at jeg ble etter første barnet, fordi jeg både kastet bort flere år på en jeg visste det ikke ville funke for, og fordi det er vanskeligere å få barnevakt og finne noen nye med 2 barn kontra et. Men det positive er at de to søskene er tette og har hverandre, og veldig takknemlig for at jeg har de begge to. Men om jeg var i din situasjon hadde jeg gått nå om forholdet ikke er liv laga. Du er bare 26 år og har plenty av tid til å få flere. 

Anonymkode: 5dcbc...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...