Gå til innhold

Er det innafor å be daten bestemme seg innen tre måneder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men kj*re d*g, du får aldri fornuftige svar når du skriv h*n! Selv om du i god pride-ånd nekter for det, er alle problemstillingene dine her kjønnsavhengig.

Anonymkode: 305a3...558

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett, det er umulig å vite hvordan ting er om 3 måneder, kan hende du selv finner sider ved personen du ikke liker, å kalle hverandre kjærester er ikke en garanti for at det holder

Anonymkode: 37d74...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er innafor. Eneste måten å finne den rette på

Anonymkode: e2cda...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mine forhold, så visste han at han ville ha meg etter max 3 uker, så synes 3 mnd er innafor

Anonymkode: 432e6...f52

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjompenisse skrev (11 timer siden):

Artig observasjon at de aller fleste antar at trådstarter er en kvinne og at det er en mann som ikke kan bestemme seg og som "holder henne på gress".🙂

Ikke så rart å anta det når det er kvinner som oftest er mest ivrig på å forplikte seg fort, og kvinner som hele tiden klager på at menn er så redd for forpliktelse. Men kan så klart være motsatt, men statistisk sett liten sjanse 

Anonymkode: 782cc...7d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike ultimatum vil fort skremme han bort, og skjønner han godt, for å legge til et slikt press er ikke akkurat godt for kjærligheten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.3.2024 den 20.49):

Mann? Hvor står det at det er en mann det er snakk om? 

Syns forøvrig den eneste kjipe her er deg. Og neida sånn er det ikke. Usikkerheten handler ikke om meg. Du vet ingenting om dette forholdet bortsett fra det lille jeg sier. H*n skal få lov til å bruke tid når h*n faktisk har bedt om det. Noen bruker lenger tid på noen ting enn andre. 

Ts

Anonymkode: dae93...357

Skrev ikke «mann» , men skrev «man». Det er en fellesbetegnelse på begge kjønn. Trodde de fleste mennesker visste det. 
 

Hvorfor oppretter du innlegg om temaet når du skriver som du gjør over. Da er jo dette ett «ikke-problem» for deg og du lar fyren få så lang tid han vil 

Anonymkode: e3dd3...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. La oss si han sier «jeg er sikker!» om 3 måneder. 

Og en uke senere velger du å gjøre noe som er et først flagg for han, og forholdet er over, som det bør være.

Du kan, ts, kalle begynnelsen på et forhold hva du vil. Du kan kalle de første 1-3 årene for ekteskap eller knullevenner - det er uansett perioden der du ser om din partner er mer enn tiltrekning. Om hen også er en person med verdier, oppførsel og personlighet det er verdt å bruke tid på. Eller ikke. Og dersom svaret er «ikke» så avslutter man. 

Selvsagt kan røde flagg dukke opp også etter 30 års ekteskap. Men da tror jeg oppriktig man ikke har gjort seg mye bry med å bli kjent de første årene. Og kanskje heller lagt vekt på helt uvesentlige, og ofte direkte negative, ting. Som «sexy» eller som deg: «villig til å ukritisk forplikte seg». Som for oss andre er et udelt og uttalt negativ personlighetstrekk. 

Anonymkode: 3f1e1...5da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.3.2024 den 19.20):

Vi har datet noen måneder. Vi har en ekstrem tiltrekning, ler og har det gøy, har spennende sex, snakker om alt. 

Så kom vi dit at vi pratet litt om hvor vi står og hva vi er. H*n sier h*n trenger tid, h*n er begeistret, betatt og glad i, men klarer ikke gå all in nå pga føles for tidlig. Og jeg kan forstå det. H*n ble singel for bare 4 mnd siden og begynte date meg nokså raskt etterpå. Jeg forstår behovet for å bearbeide men føles likevel litt kjipt. 

For at jeg ikke skal kaste bort tiden min, er det da innafor å si noe sånn som at jeg ønsker at innen tre mndr så må h*n vite hvilken retning dette tar? "Jeg vet hva jeg vil, jeg forstår alt er overveldende for deg og at du trenger litt lenger tid. Men du må kjenne etter på følelsene dine og finne ut hva du vil med meg. Jeg gir deg tre måneder, hvor vi forsetter å date om du også ønsker det, men når de tre mnd er gått vil jeg vite om dette er noe du vil satse på eller om jeg bør gå videre og finne en som vet hva h*n vil". Noe sånt? 

Noen som har gjort tilsvarende? 

Anonymkode: dae93...357

Nei, følser og trygghet må bygges opp og kan ikke forhastes frem. 

Da kan du like gjerne slå opp enn å sette sånne krav. For hadde noen presset på sånn, hadde iallefall jeg gått og sagt takk men neitakk, er ikke sånn livet fungerer 

Anonymkode: 125f7...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...