Gå til innhold

Skjønner meg ikke på kvinner på tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS jeg brukte bare tinder på reise for å booste selvtilliten og å eventuelt bli kjent med noen lokale. Men trakk meg fort når samtalen ble for seriøs. Jeg hadde sånn egentlig ikke til hensikt å treffe noen. Men kjekt da med 400+ likes til dagen. Snakket med ca 5 - 10 % av dem kanskje etter matching.

Men når det går i sånt som hva liker du å gjøre og jeg da svarer hva jeg liker å ha som fritidsaktivitet (idrett) og svaret jeg får tilbake er at "jeg liker sex", og jeg får uoppfordret en dickpick, da blir det ikke særlig interessant å holde på med. Var en også som ville ha meg med på bondage, en som spurte innledningsspørsmål om jeg hadde hår (altså kjønnshår) i stedet for å si hei... - det er masse rart der ute altså.

Nå er jeg i forhold med min eks og har det som plommen i egget og tinder er bare et fjernt minne (heldigvis) 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om det bare er du som stiller spørsmål, og de lurer på hvorfor samtalen døde ut, så trenger de bare scrolle opp og lese for å forstå hvorfor. Kan tenkes at disse damene du snakker med sliter litt med å forstå at man må stille spørsmål begge veier. Det gjør alltid jeg ihvertfall. Kansje vurdere bedre hvem du faktsik matcher med da?

Anonymkode: 13ca3...2d5

Jeg slutter å skrive til damene hvis de aldri stiler spørsmål, kommunikasjon går begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel2018 skrev (53 minutter siden):

Jeg slutter å skrive til damene hvis de aldri stiler spørsmål, kommunikasjon går begge veier.

Det er helt sant. Min eks snakket bare om seg selv og jeg har lurt veldig på hvordan han skal finne noen å date. Godt voksne folk merker sånt. 

Anonymkode: 13ca3...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...