Gå til innhold

#poll Kvinner i alderen 30-45, hadde dere i det hele tatt gitt jevngamle menn uten seksuell erfaring en sjanse?


AnonymBruker

Hva syns kvinner 30 + om jomfruelig menn o samme alder?  

46 stemmer

  1. 1. Hva syns kvinner 30 + om jomfruelig menn o samme alder?

    • Om jeg liker ham hvorfor ikke gi det en sjanse?
      35
    • Sl
      11


Anbefalte innlegg

Jeg må nok beklageligvis si nei, mine seksuelle preferanser innebærer at han tar full kontroll og dominerer meg i senga. Ser ikke for meg at en jomfru vet hvor han skal begynne engang, dessverre.

Anonymkode: 54c21...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I utgangspunktet er det jo ikke det som er problemet. Men ville jo lurt veldig på hva som lå bak, og fort tenkt at det hadde en årsak som igjen ville gjort det uaktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kunne nok gitt en sånn type mann en sjanse 😊 Om han hadde hatt andre gode kvaliteter, så hadde ikke nødvendigvis det at han var uerfaren med sex vært en dealbreaker 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han var jomfru eller ikke hadde jeg ikke brydd meg noe om. 
Det viktigste er at han er snill, omtenksom, har litt selvtillit (Men kan godt være sjenert), har et sosialt liv osv. 

Anonymkode: 613b0...14c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare han er snill og grei

Anonymkode: 5db90...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.3.2024 den 12.08):

Har han erfaring på andre områder enn det seksuelle da? Dvs. har han bodd flere forskjellige steder, jobbet i forskjellig yrker, reist, studert litt, sett verden, møtt folk og fe. Eller er han helt uten erfaring på noen plan? For meg må det være en balanse. Jeg kan ikke være sammen med en mann som ikke er "over meg" på noen områder. 

Anonymkode: 31f96...7d5

Jeg tenker lignende ting, manglende sex i seg selv er ikke grunnen til at jeg hadde vært skeptisk. Men incel-tankegang, komplekser og nevrotisk selvbevissthet rundt dette hadde jeg ikke orket.

Anonymkode: 0a1bc...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.3.2024 den 12.08):

Har han erfaring på andre områder enn det seksuelle da? Dvs. har han bodd flere forskjellige steder, jobbet i forskjellig yrker, reist, studert litt, sett verden, møtt folk og fe. Eller er han helt uten erfaring på noen plan? For meg må det være en balanse. Jeg kan ikke være sammen med en mann som ikke er "over meg" på noen områder. 

Anonymkode: 31f96...7d5

reist og forurenset verden med flyreiser, ja+ smart+

Anonymkode: c5f23...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.3.2024 den 13.06):

Nå har de fleste menn vært på kamerattur til europeiske storbyer, og 90% av disse har kjøpt seg dame uten at det regnes som erfaring. Så de fleste i den alderen som har venner, har nok prøvd litt mer enn de sier:-)

Anonymkode: ec508...dc6

Hvilken svogerforskning baserer du dette på? Jeg tror din ide om hvor mange som har sin første opplevelse med en prostituert, er sterkt overdrevet. 

Anonymkode: 43b34...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/27/2024 at 12:04 PM, AnonymBruker said:

Da jeg var yngre, rundt 29, hadde jeg en kjæreste på 31. Han hadde aldri hatt sex før. Var ingenting galt med ham, han var en kjempefin fyr. Bare innmari sjenert og fra et sted der han hadde sin rolle som sjenert, så ingen av jentene han vokste opp med, så på ham som noen å bli sammen med eller ha sex med. Glad jeg ga ham en sjanse. Selv om vi ikke er sammen mer, har jeg ingenting vondt å si om ham og ønsker ham alt godt. 

Anonymkode: 4587d...ca4

Blir som regel ikke så mye på snille gutter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...