Gå til innhold

Så han med en annen jente


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du aldri hørt en kjærlighetssang i ditt liv?

F eks ABBA -  Angel Eyes, Robyn - Dancing on my own, Elvis Costello - I want you, The Killers - Mr Brightside, Patsy Cline - I fall to pieces, den siste er vel selve Sangen om kjærlighetssorg:

You want me to forget (to forget)
Pretend we've never met (never met)
And I've tried and I've tried
But I haven't yet
You walk by and I fall to pieces
I fall to pieces
Each time someone speaks your name (speaks your name)
I fall to pieces
Time only adds to the flame

 

 

Anonymkode: 91c99...6ab

Kjærlighetssorg-sanger er min jam atm😅 men jeg burde hørt den sangen ja

Anonymkode: 07e8c...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Majer skrev (På 27.3.2024 den 10.22):

Nå er du slem for å være slem. Jeg snakker ikke med folk for å ha erfaring. Jeg snakker ned folk som tar unødvendig risiko. Enten det er i form av en basehopper som krever redningsoppdrag og rehabilitering til en pris som kunne hjulpet mange andre, eller om det skyldes å velge en partner som bidrar til negative endringer i samfunnet 

Og du er naiv. De fleste damer her, er her av frustrasjoner fordi de ikke får til forhold, ikke mestrer å være i forhold. I stedet for å se nærmere på seg selv fordi de mislykkes, så er løsningen for de å spre eder og galle mot alle menn. Å tro at du skal diskutere normalt med slike damer, strider mot all fornuft. Du ser jo selv at kvinnene som du diskuterer med er så sinte (fordi de er frustrerte over at de ikke får til å være i forhold), at de faktisk ikke klarer å diskutere sak.

Anonymkode: adf9c...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en mulighet for at du har kjærlighetssorg over det du TRODDE og ikke over HAM? 

Anonymkode: acd8f...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringsmessig er det vondere å bli dumpet før man har blitt sammen, enn etter et par år. Vondt å starte på nytt men man ser på partneren som et menneske med egne feil. i starten ser man bare det positive og man føler at man mistet en helt fantastisk mann, mens man føler at man kanskje ikke fikk en real sjanse. Men hadde du blitt sammen med han, så hadde han nok gitt deg mange grå hår. Kanskje du aldri hadde valgt å gå inn i et forhold med han, når du ble bedre kjent med han. 

Mitt råd; glem han. Ikke tillat deg selv å tenke på han. Det er helt naturlig at det svir å se han med en annen, men det er bare en kjemisk reaksjon i hjernen din. 

Anonymkode: 2b29a...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (På 27.3.2024 den 10.05):

Joa, men sjansen er mindre. Denne mannen har ingen grunner til å binde seg så lenge kvinner har følelser for han og ikke avtaler eksklusivitet før sex

Det du snakker om er fuckboys. Det gjelder ikke alle menn. Jeg ligger aldri med kvinner jeg ikke har følelser for. Det er greit å presisere at det gjelder ett fåtall av menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har nok bare kjærlighetssorg over ideen jeg hadde i hodet, men ting begynner å gå bedre. Og etter noen samtaler med en venn av meg så går ting lettere nå. Det var bare et sjokk der og da. Jeg finner nok en som passer meg bedre 

Anonymkode: 07e8c...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...