Gå til innhold

Så han med en annen jente


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har tidlig skrevet et innlegg om at en gasslightet meg, og ghostet meg en hel helg pga. jeg spurte om det var kun vi to som datet, altså om vi var eksklusive. Jeg avsluttet det med han. Dette er 7 uker siden. Men i går så jeg han med en annen jente, og alt gjorde bare så vondt. Jeg burde ikke føle det slik etter hvordan han behandlet meg sånn. Hvorfor føler jeg en ny kjærlighetssorg etter i går? 
 

<3

Anonymkode: 07e8c...e92

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi du nå må ta inn over deg at du sørger over det som var og det ikke ble mellom dere.

Anonymkode: 89593...443

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjernen fungerer slik.

Kunne til og med oppleve å kjenne et stikk/sjalusi når de jeg tydelig hadde avvist plutselig var med noen andre. 

Bare ignorer følelsene. Han er ikke en type du ønsker i livet ditt. 

Anonymkode: e83db...0cf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar du gjorde feilen at du hadde sex med han før du forsøkte å avtale eksklusivitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Majer said:

Jeg antar du gjorde feilen at du hadde sex med han før du forsøkte å avtale eksklusivitet?

Ja, jeg brøt regelen min. MEN uansett hvis en person hadde virkelig likt meg hadde det ikke hatt noe å si. Jeg har venner som har giftet seg med en ONS.

Anonymkode: 07e8c...e92

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (11 minutter siden):

Jeg antar du gjorde feilen at du hadde sex med han før du forsøkte å avtale eksklusivitet?

Feilen? Det er jo noe man prøver ut før man vet om det er noe å satse på. 

Anonymkode: e83db...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Feilen? Det er jo noe man prøver ut før man vet om det er noe å satse på. 

Anonymkode: e83db...0cf

De færreste av oss har fetisjer vi må teste om en partner trives med 

Jeg har ihvertfall aldri trengt å teste ut en kvinne. Har hun x fortid vil hun ikke ligge som en sakosekk. Har hun y fortid er jeg skeptisk til å ha sex med henne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Ja, jeg brøt regelen min. MEN uansett hvis en person hadde virkelig likt meg hadde det ikke hatt noe å si. Jeg har venner som har giftet seg med en ONS.

Anonymkode: 07e8c...e92

Joa, men sjansen er mindre. Denne mannen har ingen grunner til å binde seg så lenge kvinner har følelser for han og ikke avtaler eksklusivitet før sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (1 minutt siden):

De færreste av oss har fetisjer vi må teste om en partner trives med 

Jeg har ihvertfall aldri trengt å teste ut en kvinne. Har hun x fortid vil hun ikke ligge som en sakosekk. Har hun y fortid er jeg skeptisk til å ha sex med henne 

Hva har det å være kompatible og komfortable sammen i senga med fetisjer å gjøre? Du har et litt forvrengt syn på sex... 

Anonymkode: e83db...0cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva har det å være kompatible og komfortable sammen i senga med fetisjer å gjøre? Du har et litt forvrengt syn på sex... 

Anonymkode: e83db...0cf

De fleste kan bli kompatible i senga. Det som kan forhindre det er x ønsker som enten kommer av y erfaring eller z fetisj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (Akkurat nå):

De fleste kan bli kompatible i senga. Det som kan forhindre det er x ønsker som enten kommer av y erfaring eller z fetisj

Så kvinner er "sakkosekker" bare fordi de har sex før fast forhold...

For et kvinnesyn. Kondolanser til din kone. 

 

Anonymkode: e83db...0cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (58 minutter siden):

Jeg antar du gjorde feilen at du hadde sex med han før du forsøkte å avtale eksklusivitet?

Det burde ikke være nødvendig å avtale. Før Tinder, var det gjengs oppfatning at om man hoppet til køys med noen etter en date eller to, var man eksklusive inntil man sa noe annet. 

Ekslusivitet var hovedregel, ikke unntaket. 

Anonymkode: 83560...375

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det burde ikke være nødvendig å avtale. Før Tinder, var det gjengs oppfatning at om man hoppet til køys med noen etter en date eller to, var man eksklusive inntil man sa noe annet. 

Ekslusivitet var hovedregel, ikke unntaket. 

Anonymkode: 83560...375

Nei, men man må det i dag. For alt man vet kan personen man har kontakt med ha fire koner 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så kvinner er "sakkosekker" bare fordi de har sex før fast forhold...

For et kvinnesyn. Kondolanser til din kone. 

 

Anonymkode: e83db...0cf

Nei, men min erfaring er at kvinner som bare har gode opplevelser med ekser eller er jomfruer gjerne er mer frigjorte i senga enn de som har ons. Sikkert forskjell på mannfolka og 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (Akkurat nå):

Nei, men man må det i dag. For alt man vet kan personen man har kontakt med ha fire koner 

Det er bare sørgelig. Skammer du deg over å være medmann med slike? 

Anonymkode: 83560...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (2 minutter siden):

Nei, men min erfaring er at kvinner som bare har gode opplevelser med ekser eller er jomfruer gjerne er mer frigjorte i senga enn de som har ons. Sikkert forskjell på mannfolka og 

Så oppsummert har du en god del erfaringer.

Men snakker likevel ned kvinner som har det... 

Uansett om du lyver, eller ikke. Bunnslam. 

Anonymkode: e83db...0cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er bare sørgelig. Skammer du deg over å være medmann med slike? 

Anonymkode: 83560...375

Jeg tenker det er viktig å være åpen om mest mulig når man dater. Da unngår man slikt. Liker ikke utviklingen, men det skjer åpenbart fordi det øker sjansene på markedet. En mann med fire koner er tjent med å late som han er singel da det øker mulighetene. Så sånn sett tilpasser han seg utviklingen, også tenker jeg folk er litt naive om de ikke tar høyde for at andre tenker sånn. Men jeg liker det ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde sex med han eller ikke, tror jeg han hadde oppført seg slik uansett. Jeg tror han har hatt henne lenge før han traff meg. For jeg tror hun jobber som «travelnurse», så hun har vært en stund vekke. Og hele «forholdet» våres har jeg følt at noe ikke stemte. 

Anonymkode: 07e8c...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så oppsummert har du en god del erfaringer.

Men snakker likevel ned kvinner som har det... 

Uansett om du lyver, eller ikke. Bunnslam. 

Anonymkode: e83db...0cf

Nå er du slem for å være slem. Jeg snakker ikke med folk for å ha erfaring. Jeg snakker ned folk som tar unødvendig risiko. Enten det er i form av en basehopper som krever redningsoppdrag og rehabilitering til en pris som kunne hjulpet mange andre, eller om det skyldes å velge en partner som bidrar til negative endringer i samfunnet 

Endret av Majer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du aldri hørt en kjærlighetssang i ditt liv?

F eks ABBA -  Angel Eyes, Robyn - Dancing on my own, Elvis Costello - I want you, The Killers - Mr Brightside, Patsy Cline - I fall to pieces, den siste er vel selve Sangen om kjærlighetssorg:

You want me to forget (to forget)
Pretend we've never met (never met)
And I've tried and I've tried
But I haven't yet
You walk by and I fall to pieces
I fall to pieces
Each time someone speaks your name (speaks your name)
I fall to pieces
Time only adds to the flame

 

 

Anonymkode: 91c99...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...