Gå til innhold

Noen flere her som bruker litt tid på å få følelser/bli forelsket?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du må si alt det andre som er bra. Si "jeg gleder meg alltid sånn til å treffe deg", "du er den fineste damen jeg har vært med" "jeg klarer ikke slutte å se på deg" "Jeg blir helt varm inni meg av å tenke på deg", "jeg blir så glad av å være med deg". Ting som ikke direkte er forelskelse, men bra ting som du føler på når du er med henne og tenker på henne.

Anonymkode: 70513...084

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, AnonymBruker said:

Du må si alt det andre som er bra. Si "jeg gleder meg alltid sånn til å treffe deg", "du er den fineste damen jeg har vært med" "jeg klarer ikke slutte å se på deg" "Jeg blir helt varm inni meg av å tenke på deg", "jeg blir så glad av å være med deg". Ting som ikke direkte er forelskelse, men bra ting som du føler på når du er med henne og tenker på henne.

Anonymkode: 70513...084

Med alle disse tingene er man jo forelsket..

Anonymkode: 6eaf6...76e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg gleder meg hver gang ja. Føler jeg tar insj like ofte om ikke mer, til møter. Jeg har bestilt oss opphold på spa, vi går ut å spiser sammen, gjør huslige ting sammen etc.

Vi snapper og tekster jevnt og trutt, har laaange samtaler på tlf. Alt fra 1 time til 4 timer. Minimum annenhver dag, men snakkes som regel daglig.

Alle vennene mine vet om henne og hun har møtt et par. Mamma vet at jeg treffer henne, men har ikke møtt henne enda. Søsteren min har hilst på henne kort.

Anonymkode: 296cc...cd5

Hvis alt er så fantastisk, og mammaen i tillegg vet at dere dater skjønner jeg ikke helt problemet her..

Anonymkode: 6eaf6...76e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ah, dette innlegget kunne omtrent vært skrevet av meg.

Har datet en mann i et par mnd. Han har behandlet meg pent, tatt masse kontakt, inviterte meg med til hjembyen sin i påsken. Jeg takket nei til sistnevnte etter en prat forrige uke, hvor jeg fortalte han at jeg var glad i han og forelsket i han. Jeg ønsket at han skulle vite det - jeg hadde innerst inne en følelse av at mine følelser for han ikke var gjengjeldt, og det viste seg å stemme. Masse prat rundt, men han kunne ikke si noe som helst som trygget meg på å fortsette; som viste at han virkelig bryr seg om meg og vil ha meg.

Da valgte jeg å avslutte, og så blir det date med en annen mann på meg i morgen. Som personen over skrev: Jeg er ikke andrepremie, men førstepremie. Sånn er det bare.

Anonymkode: b13d9...8df

Så leit. Hva var hans forklaring på alle hans ønsker om mye kontakt og treff, da?er jo litt underlig at han vil ha kontakt og til og med invitere deg hjem, hvis det ikke er mer seriøst fra hans side. 

Hadde han en forklaring? 

Forresten jeg som skrev innlegget du kommenterer. Han fyren jeg nevner, har jeg fortsatt kontakt med, for han er jo viktig for meg, men så lenge han ikke viser meg at det er meg han vil ha, eller viser tendens til å ta meg for gitt, så går jeg like godt på deit med andre. 

Det kan dessuten få han til å åpne øynene. Hvis jeg velger si det til han, da, at jeg deiter andre. Det har jeg ikke landet på. Lurt eller ikke å la han få vite at jeg skal på deit? I følge en kompis, kan det vekke han opp.... 

Vi får se. Lykke til med deitingen din! Så får vi håpe ts skjønner at han må holde fast på det som er bra! 😊❤️

Anonymkode: 536b8...e39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk raskt følelser for samboeren min, men det tok vel 5-6 måneder før jeg klarte å gjenkjenne følelsene som forelskelse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk raskt følelser for samboeren min, men det tok vel 5-6 måneder før jeg klarte å gjenkjenne følelsene som forelskelse. 

Det er et veldig godt poeng. Mange kan kjenne på kjærlighet, varme, glede, tilhørighet, oppgløddhet, begeistring, tiltrekning, osv UTEN at de faktisk forstår at det er nettopp dette som ER forelskelse.... 

Anonymkode: 536b8...e39

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for mange fine svar. Jeg håper bare hun er villig til å møte meg igjen så vi får snakket face to face. Hun har vært enda kjøligere i dag, så virker ikke helt lovende.

Anonymkode: 296cc...cd5

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Takk for mange fine svar. Jeg håper bare hun er villig til å møte meg igjen så vi får snakket face to face. Hun har vært enda kjøligere i dag, så virker ikke helt lovende.

Anonymkode: 296cc...cd5

Hold oss oppdatert da! Har du spurt om å møte henne igjen? Du bør si det er viktig, for du holder på å miste henne nå. At du ikke vil det, bør fortelle deg noe....?! 😉Lykke til! 

Anonymkode: 536b8...e39

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Så leit. Hva var hans forklaring på alle hans ønsker om mye kontakt og treff, da?er jo litt underlig at han vil ha kontakt og til og med invitere deg hjem, hvis det ikke er mer seriøst fra hans side. 

Hadde han en forklaring? 

Forresten jeg som skrev innlegget du kommenterer. Han fyren jeg nevner, har jeg fortsatt kontakt med, for han er jo viktig for meg, men så lenge han ikke viser meg at det er meg han vil ha, eller viser tendens til å ta meg for gitt, så går jeg like godt på deit med andre. 

Det kan dessuten få han til å åpne øynene. Hvis jeg velger si det til han, da, at jeg deiter andre. Det har jeg ikke landet på. Lurt eller ikke å la han få vite at jeg skal på deit? I følge en kompis, kan det vekke han opp.... 

Vi får se. Lykke til med deitingen din! Så får vi håpe ts skjønner at han må holde fast på det som er bra! 😊❤️

Anonymkode: 536b8...e39

Tja, forklaringen hans var vel at han liker meg kjempegodt, jeg er jo *så* smart, pen, morsom, sexy etc.....Men å vise ømhet i form av å si at han har dype, relle følelser for meg, og er glad i meg, det klarte han ikke å si.

Så da er det bare å gå videre, tenker jeg.

Anonymkode: b13d9...8df

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått, ts ? 

Anonymkode: 536b8...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...