Gå til innhold

Han vil dra på cons for å se på lettkledde damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, ikke greit. For en amøbe ting å både gjøre og si til kjæresten sin og så i tillegg skylde på kjønnet sitt. Orker ikke det der mer.

Anonymkode: 90a7f...3b6

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare kle deg ut som en lettkledd alv og spørre om han ikke heller vil være hjemme? Win-win.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (1 time siden):

Jeg trodde det sto for konsert jeg:laugh: Og da tenkte jeg at han garantert har ræva musikksmak.

Hva så om han hadde det?

Anonymkode: 10714...8d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva så om han hadde det?

Anonymkode: 10714...8d7

Da er det bare å dumpe uansett:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig fyr. Men kanskje han finner en likesinnet på cons?

Anonymkode: 90a22...5df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et con (cons i flertall) er en vanlig beskrivelse på samlinger (conventions) som med ulike temaer. Det er selvsagt et begrep vi har lånt fra engelsk, men like fullt nokså etablert i Norge. Kjente con er feks comic-con i USA og Torucon i Trondheim. Som regel innebærer det «nerdeinteresser» som spill, cosplay, anime, film/tv. Det kan være konkurranser, panelsamtaler/intervjuer med kjente folk, spilling, sceneshow, og masse annet. Utrolig gøy å være på con hvis man har de interessene! 

Men å dra dit for å se på lettkledde damer høres bare creepy ut. På akkurat samme måte som det er creepy å si at han vil på stranda for å se på lettkledde kvinner eller gå på treningssenteret for å se på lettkledde kvinner. 

Anonymkode: 3c6f0...f35

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Denne typen https://www.torucon.no

Anonymkode: 33a32...7c0

Jeg skjønner ikke hva dette er engang. Men jeg hadde synes det var fjernt om mannen dro på ting han måtte betale for, med det formål å se på lettkledde damer. Det er jo nesten litt..stusselig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han 15 år? 

Anonymkode: 17548...cd2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å guud, disse cons er ikke gale i det hele tatt. Jeg har gått på flere selv. Bare en samling med masse koselige nerds i flotte kostymer :) Jeg ville ikke vært bekymret i det hele tatt om jeg var det. Det skjer ikke mye "naughty" på slike steder.

Anonymkode: 21c69...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

å guud, disse cons er ikke gale i det hele tatt. Jeg har gått på flere selv. Bare en samling med masse koselige nerds i flotte kostymer :) Jeg ville ikke vært bekymret i det hele tatt om jeg var det. Det skjer ikke mye "naughty" på slike steder.

Anonymkode: 21c69...316

Nei. Men han tror åpenbart at det er naughty, og det er hans motivasjon for å dra.

Anonymkode: 90a22...5df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei. Men han tror åpenbart at det er naughty, og det er hans motivasjon for å dra.

Anonymkode: 90a22...5df

Det ser jo litt sann "ehem" ut med enkelte av de kostymene. Noen spill/serie-figurer har veldig lettkledde outfits. Men nei, jeg ville likevell ikke vært bekymret. Det er mer "se, men ikke røre" på sanne steder.

Anonymkode: 21c69...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er han 15 år? 

Anonymkode: 17548...cd2

Han er 26 år

Anonymkode: d1b24...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Han er 26 år

Anonymkode: d1b24...bc7

Wtf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde blitt skuffet. Ønsker en trygg partner som får meg til å føle meg vel. Han høres barnslig ut. Nei takk. 

Anonymkode: 5effe...4db

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde blitt skuffet. Ønsker en trygg partner som får meg til å føle meg vel. Han høres barnslig ut. Nei takk. 

Anonymkode: 5effe...4db

Men hadde lyst til å bli med på cons, bare ikke med en sånn mann. Har ikke ville dratt på noen steder med han.

Anonymkode: 5effe...4db

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Synes dere det er greit at kjæresten sier at en av grunnene hans til å dra på cons er å se på lettkledde damer? Og at han i tillegg kommer med «nei alle gutter drar vell dit for å se på slike damer»

Anonymkode: d1b24...bc7

Cons? Konsert? Hva er dette for et nymotens ord?😆

Anonymkode: 4f43a...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har en 12 åring som er med på disse samlingene, det er for datanerder og gamere som driver med cosplay. Typen din er EKKEL hvis han er sammen med deg og drar på dette for å «se på damer». 

Anonymkode: 46276...aa2

Er det vel både  barn  og voksne som driver med cosplay så vidt jeg vet. Men nei, hadde ikke giddet være med en så umoden fyr. Totalt turn off 

Anonymkode: 4f43a...0a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Synes dere det er greit at kjæresten sier at en av grunnene hans til å dra på cons er å se på lettkledde damer? Og at han i tillegg kommer med «nei alle gutter drar vell dit for å se på slike damer»

Anonymkode: d1b24...bc7

con?🤔

Konsert? Er han 18år eller i puberteten?

Jeg hadde ikke vært sammen med noe slikt en gang. 🤣🤣

Anonymkode: 6ce3f...eef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser virkelig ikke problemet. Det er vel sikkert ikke den eneste grunnen til at han drar?

Vi har til og med dratt på burlesqe sammen. Moulin Rouge også. Jeg tenker dette er ganske harmløst og kan faktisk sette pris på det selv.

Anonymkode: d78e2...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Synes dere det er greit at kjæresten sier at en av grunnene hans til å dra på cons er å se på lettkledde damer? Og at han i tillegg kommer med «nei alle gutter drar vell dit for å se på slike damer»

Anonymkode: d1b24...bc7

Jeg er ikke særlig sjalu av type og tenker menn får være menn. Må være slitsomt å ha så mye testosteron og hige såpass etter det seksuelt visuelle😅

Hadde altså ikke noyet om han tok en barnslig guttatur på strippeklubb. Kanskje jeg til og med blir litt kåt av tanken?🤔😄

Anonymkode: f6718...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...