Gå til innhold

Pause i forhold, sende blomster?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det er veldig ulikt hva folk mener med pause .

For meg betyr pause at det er slutt og at man er fri til å gjøre hva man vil, og da er blomster litt malplassert.

Hvor ofte ga du henne blomster og lignende oppmerksomhet når dere var sammen?

Anonymkode: be204...9e2

Skjønner, nei vi ser ikke på oss som single. Pause for oss: trenger litt tid til å tenke på hva vi skal gjøre og tenke på hva vi kan gjøre bedre med oss selv. Når det er sagt, så om hun finner ut at hun ikke ønsker "oss" mer, så er det slutt. 
Jeg ga henne blomster av og til, men ikke for mye.

Anonymkode: 0372e...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du hadde gitt henne blomster om dere var sammen, så send. Hvis ikke, la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Om hun tok intiativ til pausen ville jeg ikke hatt kontakt. Pause for meg er uansett det samme som brudd da🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og exen hadde pause for noen måneder siden. Hvis jeg tenker tilbake på vår situasjon, så tror jeg ikke blomster på døra hadde gjort det lettere for min del. Vi ble begge enige om å fortsette forholdet etter pausen. Vi hadde ingen kontakt med hverandre, men skrev et brev til hverandre helt i starten av pausen for å konkretisere hva vi trenger å gjøre for å kunne fortsette sammen.

For min del hadde blomster signalisert at du hadde dårlig samvittighet for noe eller ville få deg selv i et bedre lys/påvirke hennes valg om å bli eller gå.

Jeg hadde ikke gjort det hvis jeg var deg. Vent til pausen er over. Da har dere kanskje kommet frem til hva dere vil. Det er så sårbart å ha pause, og en så enkel ting som å gi blomster kan påvirke en sårbar person veldig mye. 

Anonymkode: ec6d8...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke gi blomster mens det er pause. Pause er pause.

Anonymkode: 3eb0f...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hei, 

Meg og min samboer har en liten pause i forholdet og bor borte fra hverandre. Vi var begge enig i dette. 
Tanker om å sende blomster til henne? Tenkte kanskje det kunne være hyggelig med en påskehilsen. 

Hilsen Mann 32. 

Anonymkode: 0372e...410

Om du tenker at det er en mulighet for at dere skal bli sammen igjen en gang i framtiden, og dere fortsatt er glad i hverandre så send en påskehilsen. Jeg ville syns det var kjempekoselig å fått blomter, og litt romantisk 💛 

 Er dere over, slutt, ferdig.. og «pausen» egentlig bare er seigpining for det uunngåelige, ville jeg sett på blomster/ påskehilsen som utidig hoovering og forsøk på manipulasjon…

Anonymkode: ca5bf...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hei, 

Meg og min samboer har en liten pause i forholdet og bor borte fra hverandre. Vi var begge enig i dette. 
Tanker om å sende blomster til henne? Tenkte kanskje det kunne være hyggelig med en påskehilsen. 

Hilsen Mann 32. 

Anonymkode: 0372e...410

Nei, pause er pause, minst mulig kontakt

Anonymkode: 02cd8...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskeegg er bedre.

Anonymkode: 96fe0...916

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Vi snakket sammen for noen dager siden, og vi er forsåvidt enig at vi ønsker å få dette til. Men velger å være litt fra hverandre et par uker nå. Så nei, jeg ville ikke si at det er over. Jeg tenkte bare det var hyggelig :) 

Anonymkode: 0372e...410

Da gir du henne overtaket.

Vil du at hun skal savne deg og kjenne på livet uten deg så sender du ikke blomster. 

 

Anonymkode: 49bd4...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er jo også dumt av ts å sende blomster om han var den som ønsket/tok initiativ til pausen. Veldig hot & cold

Anonymkode: f775b...ecd

Ja, det er sant. Det blir nesten enda rarere. 

Anonymkode: 70f3d...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Vi snakket sammen for noen dager siden, og vi er forsåvidt enig at vi ønsker å få dette til. Men velger å være litt fra hverandre et par uker nå. Så nei, jeg ville ikke si at det er over. Jeg tenkte bare det var hyggelig :) 

Anonymkode: 0372e...410

Om dere begge ønsker å få det til, må dere jo jobbe med forholdet, ikke være fra hverandre i lengre perioder. 
 

En pause i forholdet er et brudd. Dere har flyttet fra hverandre. Så da er det jo spesielt å sende blomster. Om dere kanskje en gang finner tilbake til hverandre, får du heller kjøpe blomster til henne da.

Anonymkode: 59fc4...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Om dere begge ønsker å få det til, må dere jo jobbe med forholdet, ikke være fra hverandre i lengre perioder. 
 

En pause i forholdet er et brudd. Dere har flyttet fra hverandre. Så da er det jo spesielt å sende blomster. Om dere kanskje en gang finner tilbake til hverandre, får du heller kjøpe blomster til henne da.

Anonymkode: 59fc4...a8d

Rettere sagt, vi tar litt tid fra hverandre i påsken. Vi har fortsatt samme adresse og alle tingene våre i samme hus. Jeg vil ikke si at vi har slått opp. 

Anonymkode: 0372e...410

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Vi snakket sammen for noen dager siden, og vi er forsåvidt enig at vi ønsker å få dette til. Men velger å være litt fra hverandre et par uker nå. Så nei, jeg ville ikke si at det er over. Jeg tenkte bare det var hyggelig :) 

Anonymkode: 0372e...410

Jeg stemmer for. Hvis pausen er bestemt for å faktisk jobbe med forholdet, og begge ønsker få til dette, så er det kun hyggelig og fint å få blomster. Jeg ville blitt glad og følt meg sett. 

Har selv hatt pause i to forhold. Det ene var et kjæresteforhold, der vi tok pause for å tenke oss om. Begge visste da at pausen var begynnelsen på slutten. Noe som veldig ofte er fakta. Dessverre. 

Den andre gang var jeg gift og vi kom til et punkt der alt var fastlåst. Vi bestemte oss for å bo fra hverandre i 3 mnd, for å jobbe med ting hver for oss, men hadde også noen få treffpunkt der vi skulle snakke sammen ( i parterapi). Denne pausen snudde opp ned på alt for oss, vi fikk ro til å kjenne etter, tenke gjennom hva som var viktig og rett. 

Vi er fortsatt gift. Og du? han sendte ikke blomster til meg, men plasserte en bunke filmer (dvd'r på den tiden) og en pose smågodt på trappen utenfor der jeg bodde i pausen...Det varmet :) Lykke til!!!

Anonymkode: 79575...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja

Anonymkode: 5f895...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...