Gå til innhold

Pause i forhold, sende blomster?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Meg og min samboer har en liten pause i forholdet og bor borte fra hverandre. Vi var begge enig i dette. 
Tanker om å sende blomster til henne? Tenkte kanskje det kunne være hyggelig med en påskehilsen. 

Hilsen Mann 32. 

Anonymkode: 0372e...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor?

Hva er din hensikt med det?

At angre på den felles beslutning eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du gitt henne blomster til påske hvis dere ikke hadde pause?

Anonymkode: ba3ba...7e8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Pause er pause.

Anonymkode: 3af3a...968

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hei, 

Meg og min samboer har en liten pause i forholdet og bor borte fra hverandre. Vi var begge enig i dette. 
Tanker om å sende blomster til henne? Tenkte kanskje det kunne være hyggelig med en påskehilsen. 

Hilsen Mann 32. 

Anonymkode: 0372e...410

Kommer litt an på årsaken til bruddet, men normalt sett er det en hyggelig gest. Det viser at du tenker på henne.

Anonymkode: d46ee...f97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem startet samtalen om pause, var det du så tenker jeg at det er innafor å sende blomster, var det hun så nei.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei, 

Meg og min samboer har en liten pause i forholdet og bor borte fra hverandre. Vi var begge enig i dette. 
Tanker om å sende blomster til henne? Tenkte kanskje det kunne være hyggelig med en påskehilsen. 

Hilsen Mann 32. 

Anonymkode: 0372e...410

Pause betyr at forholdet er over! Du må innse realiteten å komme deg videre!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva årsaken til pausen ? Ellers vanskelig å bedømme.

Anonymkode: 69fee...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pause betyr slutt vil bare ikke ha baluba.

Anonymkode: 96fe0...916

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobias001 skrev (6 minutter siden):

Pause betyr at forholdet er over! Du må innse realiteten å komme deg videre!

Vi snakket sammen for noen dager siden, og vi er forsåvidt enig at vi ønsker å få dette til. Men velger å være litt fra hverandre et par uker nå. Så nei, jeg ville ikke si at det er over. Jeg tenkte bare det var hyggelig :) 

Anonymkode: 0372e...410

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer veldig an på årsaken til pausen og hvem som ønsket pausen mest. 

Anonymkode: dde1a...62d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det kommer helt an på, men hvis det var en som ønsket pausen mer enn den andre, så kan det veldig fort oppleves som mas/manipulasjon om den som er mest innstilt på å fortsette forholdet sender blomster. Det er noe med å respektere behovet for en pause, og ikke mase på den andre i denne tiden.

Så kan det så klart oppleves som en hyggelig gest også. Men det kommer nok helt an på hva slags typer dere er og historikken dere har. 

 

Anonymkode: 70f3d...86b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker det kommer helt an på, men hvis det var en som ønsket pausen mer enn den andre, så kan det veldig fort oppleves som mas/manipulasjon om den som er mest innstilt på å fortsette forholdet sender blomster. Det er noe med å respektere behovet for en pause, og ikke mase på den andre i denne tiden.

Så kan det så klart oppleves som en hyggelig gest også. Men det kommer nok helt an på hva slags typer dere er og historikken dere har. 

 

Anonymkode: 70f3d...86b

Jeg er enig i det du skriver her. 

Anonymkode: 0372e...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs helt pause årsak. Pause betyr brudd 99% av tilfellene ,litt tid fra hverandre noe annet...

 

Anonymkode: ef43a...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg tenker det kommer helt an på, men hvis det var en som ønsket pausen mer enn den andre, så kan det veldig fort oppleves som mas/manipulasjon om den som er mest innstilt på å fortsette forholdet sender blomster. Det er noe med å respektere behovet for en pause, og ikke mase på den andre i denne tiden.

Så kan det så klart oppleves som en hyggelig gest også. Men det kommer nok helt an på hva slags typer dere er og historikken dere har. 

 

Anonymkode: 70f3d...86b

Det er jo også dumt av ts å sende blomster om han var den som ønsket/tok initiativ til pausen. Veldig hot & cold

Anonymkode: f775b...ecd

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva legger dere i pausen? 
Er dere fortsatt eksklusive og kjærester, men har litt tid fra hverandre uten kontakt? 
Eller har dere faktisk en pause fra å være i et forhold, og i praksis er single til pausen er over? 

Å sende blomster bli jo lett et tegn på "Jeg ønsker at det ikke er pause lenger". Og da kan det lett bli et brudd på "spillereglene" dere har for denne pausen deres. 

Ofte så er det jo slik at et par der den ene ikke klarer å gjøre det slutt, selv om den ønsker, på bakgrunn av den andres reaksjoner og handlinger, er par der den som vil ut heller ber om en "pause". 
Da er jo oftest pausen det første skrittet i å komme seg ut av forholdet. 
 

Anonymkode: d3849...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blomster ville jeg oppfattet som mas, og press på å ta en avgjørelse tidligere.

Med mindre noen har dødd, så ikke send blomster.

Påskeblomster har jeg aldri hørt om, men hvis du pleier å gi påskeblomster til familie og samboer hver påske, så blir det jo noe annet.

Anonymkode: 3f42f...b29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke sendt blomster hvis jeg var deg. En pause er pause.

Anonymkode: eadfd...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hvis hun har bursdag i påsken.

Anonymkode: 77146...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig ulikt hva folk mener med pause .

For meg betyr pause at det er slutt og at man er fri til å gjøre hva man vil, og da er blomster litt malplassert.

Hvor ofte ga du henne blomster og lignende oppmerksomhet når dere var sammen?

Anonymkode: be204...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...