Gå til innhold

Kjæresten min ser så gammel ut…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis det virkelig plager deg, så er du vel ikke forelsket? Og da er jo løsningen å avslutte det.

Anonymkode: 0c60f...067

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor finner du deg ikke en som ser ung ut? Og så bytter du han ut med en yngre når han også får rynker?

Hva er det du liker med denne gamlingen? Pengene? Bil? Gentleman?

Anonymkode: 7e138...584

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har en relativ ny kjæreste. Han er fem år eldre enn meg og midten av trettiårene, men noen ganger ser han ut som han er rundt 45-50, hvertfall når jeg ser han på nært hold. Jeg synes dette er så turn off, men han har ellers kjempefine kvaliteter. Hva skal jeg gjøre…

Anonymkode: f83ff...593

du høres ikke særlig forelsket ut må jeg si. hvorfor ble du sammen med han?

Anonymkode: e9617...5ba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får finne deg en kjæreste som ikke eldes, da.

Anonymkode: 97145...034

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spander facelift og buttlift på ham i bursdagsgave. 

Anonymkode: 5e43a...dd2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke forelsket.. du har kanskje møtt idioter tidligere, og så endelig møter du en fyr som er helt fantastisk på alle måter, så du tenker dette er en å satse på. Men.. noe med ham føles feil ut (og her kan det være at han faktisk ikke er en idiot, som du vanligvis tiltrekkes), og du er egentlig ikke forelsket, derfor plager dette deg. 

Hvor rett eller feil tar jeg?

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/26/2024 at 10:41 AM, AnonymBruker said:

Hvite mennesker spessielt nordiske ser ut som 45 når de er 35, pga huden ikke tåler sol. Hvis han ikke har vært flink med å bruke solkrem så er det ikke rart han ser ut som en rosin. Finn deg heller en mørkere mann, færre rynker på dem. 

Anonymkode: ac862...b63

Hahaha! Wow... Dummeste jeg har lest på lenge. Rasist eller?

Anonymkode: 05919...cdb

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp briller med feil styrke. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 9.16):

Jeg har en relativ ny kjæreste. Han er fem år eldre enn meg og midten av trettiårene, men noen ganger ser han ut som han er rundt 45-50, hvertfall når jeg ser han på nært hold. Jeg synes dette er så turn off, men han har ellers kjempefine kvaliteter. Hva skal jeg gjøre…

Anonymkode: f83ff...593

Bruker han gode hudpleieprodukter? Om huden hans ser ut som huden til en 50-åring kommer man langt med hudpleie.

Hva med kosthold, trening, søvn osv? Problemet her er ikke det kosmetiske, men at en voksen mann ikke tar vare på egen kropp. Kosthold, trening, sunn livsstil, god hudpleie ved behov, bruk av gode produkter som passer hans kropp er minimum av hva man kan forvente av en voksen person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han løyet på alder?

Anonymkode: 34e7d...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 10.41):

Hvite mennesker spessielt nordiske ser ut som 45 når de er 35, pga huden ikke tåler sol. Hvis han ikke har vært flink med å bruke solkrem så er det ikke rart han ser ut som en rosin. Finn deg heller en mørkere mann, færre rynker på dem. 

Anonymkode: ac862...b63

Hæ, nei? Teiteste jeg har lest i dag... Min mann er hvit, han pusher 40 og ser enda veldig ung ut, hvis du ser bort fra det grå håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor henger du deg opp i dette først nå når dere har blitt et par? Du må jo ha sett dette da dere datet.

Anonymkode: 8a9e8...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sier at det er et relativt nytt forhold. Så du ikke han på nært hold før dere takket ja til å bli kjærester?

Skjønner ikke...

Om du synes det er så turn off, så skjønner jeg ikke hvorfor du ønsket å bli kjæreste med ham(?)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 10.41):

Hvite mennesker spessielt nordiske ser ut som 45 når de er 35, pga huden ikke tåler sol. Hvis han ikke har vært flink med å bruke solkrem så er det ikke rart han ser ut som en rosin. Finn deg heller en mørkere mann, færre rynker på dem. 

Anonymkode: ac862...b63

Tja. Jeg er over 50, etnisk hvit nordmann, men mange mener jeg er i 30 årene utseendemessig. Har vært masse i solen, uten noen plager av den grunn. Men jeg er vel unntaket pga gode gener.Har unngått masse festing og alkohol da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Diry72 said:

Tja. Jeg er over 50, etnisk hvit nordmann, men mange mener jeg er i 30 årene utseendemessig. Har vært masse i solen, uten noen plager av den grunn. Men jeg er vel unntaket pga gode gener.Har unngått masse festing og alkohol da.

Riktig. Alkohol, stress og sollys er grunnene til at folk forfaller fortere enn de egentlig trenger.

Anonymkode: 89961...76e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Farg håret hans, hvis han har skjegg så får han holde det pent, trimmet og kort! Om ikke det så får man gå for null skjegg.

Be han bruke ungdommelige klær, fuktighetskrem og solfaktor i ansiktet. Kanskje det vil hjelpe på sikt 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 9.16):

Jeg har en relativ ny kjæreste. Han er fem år eldre enn meg og midten av trettiårene, men noen ganger ser han ut som han er rundt 45-50, hvertfall når jeg ser han på nært hold. Jeg synes dette er så turn off, men han har ellers kjempefine kvaliteter. Hva skal jeg gjøre…

Anonymkode: f83ff...593

Hvis du har ting som plager deg med en relativt ny kjæreste så vil det bli bare verre og verre. Så.. 

Anonymkode: 94965...78e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du allerede fokuserer på sånne feil med han, og det er så viktig for deg at det er en turn off, vil det jo ikke bli stort bedre med årene. I så fall må du jo jobbe skikkelig med egne verdier for hva som faktisk er viktig for deg i et forhold.

Anonymkode: ed605...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør elske hverandre uansett tenker jeg. Dere blir eldre og tro meg. Hva hadde du følt om din kjæreste hadde slått opp fordi han synes du er blitt gammel? 

Anonymkode: e16bc...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...