Gå til innhold

Kjæresten min ser så gammel ut…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en relativ ny kjæreste. Han er fem år eldre enn meg og midten av trettiårene, men noen ganger ser han ut som han er rundt 45-50, hvertfall når jeg ser han på nært hold. Jeg synes dette er så turn off, men han har ellers kjempefine kvaliteter. Hva skal jeg gjøre…

Anonymkode: f83ff...593

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobb med deg selv? Fokuser på det fine? Slå opp?

Anonymkode: 4de32...cdc

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med påskeferie? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har en relativ ny kjæreste. Han er fem år eldre enn meg og midten av trettiårene, men noen ganger ser han ut som han er rundt 45-50, hvertfall når jeg ser han på nært hold. Jeg synes dette er så turn off, men han har ellers kjempefine kvaliteter. Hva skal jeg gjøre…

Anonymkode: f83ff...593

Hvorfor ble du kjæreste med en du føler sånn for? Geez. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så overfladisk. Vanligvis når man har en kjæreste, er man glad i hele personen og synes hele fremtredenen til mennesket er attraktivt og vakkert. Kanskje du ikke er nok glad i ham?

Anonymkode: 41393...5ea

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

0/10

Anonymkode: f2598...f42

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du svarer deg sjøl:  Jeg synes dette er så turn off

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke rett for deg. Derfor fokuserer du på sånne ting, men det er ikke den utløsende faktoren. 

Anonymkode: 5d4a6...07c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble du sammen med ham  på grunn av utseende?

Anonymkode: 4ab83...288

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, han blir ikke yngre. Om ti år ser han ikke ut som en i midten av trettiårene da heller.

Jeg synes smilerynkene og de grå håra min har fått de siste ti åra er villt vakkert, de har han fått sammen med med. Hvert smil, hver bekymring, hver erfaring har vi gjort sammen.

Anonymkode: 552f2...dd0

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med personen over. 0/10

Du snakker som om fyren tok deg som gissel. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite mennesker spessielt nordiske ser ut som 45 når de er 35, pga huden ikke tåler sol. Hvis han ikke har vært flink med å bruke solkrem så er det ikke rart han ser ut som en rosin. Finn deg heller en mørkere mann, færre rynker på dem. 

Anonymkode: ac862...b63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har en relativ ny kjæreste. Han er fem år eldre enn meg og midten av trettiårene, men noen ganger ser han ut som han er rundt 45-50, hvertfall når jeg ser han på nært hold. Jeg synes dette er så turn off, men han har ellers kjempefine kvaliteter. Hva skal jeg gjøre…

Anonymkode: f83ff...593

Jeg tror dere bør gjøre noe med lyset i leiligheten. Hvis det er kraftige punktlys så ser folk mye eldre ut enn dersom det er store diffuserte  lysflater. Altså, vri den spoten som treffer ansiktet mot en hvit flate i stedet slik at det er den hvite flaten som leverer lyset. Dette trikset vil  gjøre alle i leiligheten yngre av utseende.

Endret av I Grosny
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har en relativ ny kjæreste. Han er fem år eldre enn meg og midten av trettiårene, men noen ganger ser han ut som han er rundt 45-50, hvertfall når jeg ser han på nært hold. Jeg synes dette er så turn off, men han har ellers kjempefine kvaliteter. Hva skal jeg gjøre…

Anonymkode: f83ff...593

Du får lukke øya eller se fra avstand.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ha sex i mørket!!

Anonymkode: 5e43a...dd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har en relativ ny kjæreste. Han er fem år eldre enn meg og midten av trettiårene, men noen ganger ser han ut som han er rundt 45-50, hvertfall når jeg ser han på nært hold. Jeg synes dette er så turn off, men han har ellers kjempefine kvaliteter. Hva skal jeg gjøre…

Anonymkode: f83ff...593

Jobbe med deg selv eller går videre uten han... Han såg likedan ut når dere ble sammen... så problemet er deg, ikke han. 

Anonymkode: 237a9...d8b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har en relativ ny kjæreste. Han er fem år eldre enn meg og midten av trettiårene, men noen ganger ser han ut som han er rundt 45-50, hvertfall når jeg ser han på nært hold. Jeg synes dette er så turn off, men han har ellers kjempefine kvaliteter. Hva skal jeg gjøre…

Anonymkode: f83ff...593

Det er slikt man finner ut av mens man dater. Eller så slår man opp tidlig i forholdet, slik at du ikke sitter der om to år og ikke kan fordra utseende til kjæresten din. Om det er turn off for deg, bør han få være fri og finne ei som liker ham for de andre gode kvalitetene og blir glad i ham for den han er. Både på utsiden og innsiden.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, I Grosny said:

Jeg tror dere bør gjøre noe med lyset i leiligheten. Hvis det er kraftige punktlys så ser folk mye eldre ut enn dersom det er store diffuserte  lysflater. Altså, vri den spoten som treffer ansiktet mot en hvit flate i stedet slik at det er den hvite flaten som leverer lyset. Dette trikset vil  gjøre alle i leiligheten yngre av utseende.

😂

Anonymkode: 41393...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har en relativ ny kjæreste. Han er fem år eldre enn meg og midten av trettiårene, men noen ganger ser han ut som han er rundt 45-50, hvertfall når jeg ser han på nært hold. Jeg synes dette er så turn off, men han har ellers kjempefine kvaliteter. Hva skal jeg gjøre…

Anonymkode: f83ff...593

Slå opp

Hvis du føler det slik allerede😅

Anonymkode: b4e5e...63a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du allerede ser "feil" på ham, blir det ikke noe bedre jo mer modent forholdet blir...

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...