Gå til innhold

Menn som hater kvinner: hvorfor dater du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

De fleste kvinner. Dere forstår ikke hvordan propaganda fungerer og går fem på.

Nja, jeg har ikke nødvendigvis negativ energi sekundet jeg går ut døra og møter andre. Det er bare på forumet jeg har en tendens til å være kritisk og hard. Men i motsetning til de fleste kvinner her inne så har jeg selvdisiplin nok til å ikke ta min negativitet utover uskyldige jeg møter i hverdagen

Anonymkode: cb57b...df1

Det begynner å bli en god del år siden forskning for første gang viste at de som er så kritiske og harde (eller troller eller rakker ned på andre, er negative om andre personer eller grupper, har fordommer osv.) på nett, de har samme personlighet også i det virkelige livet.

I et langvarig forhold så vil ingen kunne skjule sin virkelige personlighet over tid - heller ikke du... Og da vil din kritiske og harde side komme frem og ødelegge for videre forhold...

Anonymkode: d8b3f...7d2

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha, for en stakkarslig mann du har fått deg. Ser de hele tiden når jeg er ute og ser stakkaren følge etter kona og logre med halen. Men er han lykkelig så skal jeg selvfølgelig ikke si noe på det, han får fortsette å leve som lykkelig. Du er strengt talt kun hans problem ,ikke mitt

Haha, en morsom historie fra da jeg prøvde tinder for 10 år siden. Prøvde eksperimentere med hva som fungerte og ikke med kvinnfolk, og så gjorde jeg samme eksperimentene med mannfolk. Det viste seg det at samtalene fløt bedre, det var mer engasjement fra mannfolka og de var jevnt over mer interessante å snakke med. Jeg måtte til slutt si at jeg bare catfishet og at det bare var et eksperiment og sa jeg hadde dårlig samvittighet og ba om unnskyldning. De fleste tok det bra. Det var da jeg innså at hvis jeg kunne velge legningen min så hadde jeg blitt homofil på flekken.

Du kan velge å ikke svare meg, det er ikke verre enn det. Og ja, jeg unngår kvinnfolk i hverdagen så det skal du ikke tenke for mye på. De fleste er uinteressante mennesker

Anonymkode: cb57b...df1

For et sammentreff, for mannen min syns nemlig at du er stakkarslig! 
 

Alle har forskjellige måter å ønske å leve livet sitt på. Og om du er fornøyd med å leve et liv uten kvinner så er ditt valg. Jeg har også møtt kvinner jeg har syns det har vært dørgende kjedelig å snakke med, men jeg har også møtt menn som det har vært dørgende kjedelig å snakke med. Jeg tror ikke at akkurat det handler om kjønn spesielt. Men, det virker som at du kun har bestemt deg at kvinner passer inn i en type boks. Nemlig den du har skapt ut ifra alle dine dårlige opplevelser med kvinner. Heldigvis så vet jeg at ikke alle menn er drittsekker sånn som deg og jeg feier ikke alle over en kam. 
 

Det virker jo ikke som at du prøver å unngå kvinner når du henger inne på et kvinne forum. Er du sikker på at du ikke nyter å kunne plage oss bittelitt for å få ut litt av den Incel aggresjonen? 

Anonymkode: 73b3c...57d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er fordi det plager deg du deltar i samtaler som denne? Tenker siden kvinner er uinteressante, hvorfor i det hele tatt orke å snakke om det? 

Anonymkode: 05983...3e2

Nå har jeg en uvane. Jeg pleier alltid å svare de som svarer meg. Men du har rett, jeg bør jobbe med meg selv og lære å ignorere haterne

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det begynner å bli en god del år siden forskning for første gang viste at de som er så kritiske og harde (eller troller eller rakker ned på andre, er negative om andre personer eller grupper, har fordommer osv.) på nett, de har samme personlighet også i det virkelige livet.

I et langvarig forhold så vil ingen kunne skjule sin virkelige personlighet over tid - heller ikke du... Og da vil din kritiske og harde side komme frem og ødelegge for videre forhold...

Anonymkode: d8b3f...7d2

Driter vel i forskninga di. Jeg veit hvordan jeg er som person.

Ja det er derfor jeg unngår kvinnfolk som er svake. De fleste er faktisk ganske ubrukelige i det store og hele.

1 minutt siden, AnonymBruker said:

For et sammentreff, for mannen min syns nemlig at du er stakkarslig! 
 

Alle har forskjellige måter å ønske å leve livet sitt på. Og om du er fornøyd med å leve et liv uten kvinner så er ditt valg. Jeg har også møtt kvinner jeg har syns det har vært dørgende kjedelig å snakke med, men jeg har også møtt menn som det har vært dørgende kjedelig å snakke med. Jeg tror ikke at akkurat det handler om kjønn spesielt. Men, det virker som at du kun har bestemt deg at kvinner passer inn i en type boks. Nemlig den du har skapt ut ifra alle dine dårlige opplevelser med kvinner. Heldigvis så vet jeg at ikke alle menn er drittsekker sånn som deg og jeg feier ikke alle over en kam. 
 

Det virker jo ikke som at du prøver å unngå kvinner når du henger inne på et kvinne forum. Er du sikker på at du ikke nyter å kunne plage oss bittelitt for å få ut litt av den Incel aggresjonen? 

Anonymkode: 73b3c...57d

Nuvel nå deler jeg mitt syn med flere andre menn jeg har snakket med. De er langt fra håpløse og gjør det bra med damer. 

Anonymkode: cb57b...df1

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nuvel nå deler jeg mitt syn med flere andre menn jeg har snakket med. De er langt fra håpløse og gjør det bra med damer. 

Anonymkode: cb57b...df1

Prøv å overbevis deg selv om det, så er det nok på tide for små gutter å finne senga si. Det begynner å bli seint vettu. 
 

Sov godt og takk for diskusjonen.

Anonymkode: 73b3c...57d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

 

Herregud, jeg veit jo hvordan menn er skrudd sammen. Det jeg sier stemmer. 

Anonymkode: cb57b...df1

Nei, det stemmer absolutt ikke. 

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg velger å ikke la meg provosere av denne gjøken her. 

Jeg har heldigvis funnet en mann som beskytter meg, er snill med meg og respekterer meg. Han leser her inne sammen med meg og han forsikrer meg om at ingen menn han kjenner deler disse giftige holdingene som denne mannen lirer av seg. Det finnes bra menn! Det som er synd er at vi ikke klarer å se forskjellen på dem på utsiden. Og det er jo det som gjør oss kvinner skeptiske og redde. 

Jeg er utrolig glad for at jeg fant mannen min for snart 20 år siden. For jeg tror ikke jeg hadde turt å date i dag. Hvis jeg blir singel nå så er jeg det nok livet ut. Og det er på grunn av sånn som han over som skriver giftige meninger på vegne av andre menn. Jeg velger å synes synd på denne mannen da han garantert ikke har hatt mange bra mannlige forbilder.

 

Anonymkode: 73b3c...57d

Samme her! Min mann rister på hodet når jeg forteller han om tråder og utsagn som dette. Heldigvis finnes det mange menn som våre. Det er bare litt rart at enkelte menn velger å kaste menn generelt under bussen, i et forsøk på å fremsnakke menn, men ender bare opp med å snakke dem ned?🤷‍♀️

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nå har jeg en uvane. Jeg pleier alltid å svare de som svarer meg. Men du har rett, jeg bør jobbe med meg selv og lære å ignorere haterne

Driter vel i forskninga di. Jeg veit hvordan jeg er som person.

Ja det er derfor jeg unngår kvinnfolk som er svake. De fleste er faktisk ganske ubrukelige i det store og hele.

Nuvel nå deler jeg mitt syn med flere andre menn jeg har snakket med. De er langt fra håpløse og gjør det bra med damer. 

Anonymkode: cb57b...df1

Min mann kaller seg gjerne feminist, han støtter kvinner og han vet hva som finnes der ute, av både tapere og rovdyr. Jeg traff han da jeg begynte på selvforsvarskurs, nettopp pga opplevelser jeg har hatt med menn. Han er instruktør, og har rettet seg spesielt mot kvinner og at dem skal kunne forsvare seg mot menn og kunne være så trygge som mulig. Jeg skulle aldri ha noe med menn å gjøre, jeg stolte ikke på dem og har generelt brent meg kraftig, men litt etter litt ble vi kjent, og jeg innså at ikke alle menn var fæle. Og ingen som kjenner min mann ville funnet på å kalle han stakkarslig.

Anonymkode: 6955c...20b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skadekontroll. Enhver mann som har en dame i sitt liv vil til enhver tid alltid støtte henne. Alternativet er da en unødvendig diskusjon med kvinnfolket. Så da sier de bare "nei nei, han der er bare en tulling. Du har rett, kjære"

Anonymkode: cb57b...df1

Ja, du får bare tro på dette så mye du ønsker. Det er ikke jeg som sitter der alene. ;) 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, SPOCA said:

Ja, du får bare tro på dette så mye du ønsker. Det er ikke jeg som sitter der alene. ;) 

Ja heller alene enn å være sammen med et voksent kvinnemenneske som har mentaliteten til et barn

Anonymkode: cb57b...df1

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

buhu

Anonymkode: 637c7...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er fordi det plager deg du deltar i samtaler som denne? Tenker siden kvinner er uinteressante, hvorfor i det hele tatt orke å snakke om det? 

Anonymkode: 05983...3e2

Eller være på KVINNEguiden 😁😆

Anonymkode: 330ba...2b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er jo ikke hat. Det finnes massevis av folk som klarer å ha sex med hverandre uten at følelser er involvert i bildet. 

Jeg driter vel i hva du skulle ønske om meg. Men godt hatet ditt blir synlig. Jeg selv ønsker deg ikke noe vondt, selv om du nå er en smule emosjonell og irritert

Anonymkode: cb57b...df1

Men du sier jo at du ikke hater kvinner. Når jeg ønsker at folk ser på deg på samme måte som du ser på kvinner, hvordan kan det plutselig bli hat om det er den veien? Hvorfor beskylder du meg for hat, når du påstår at det ikke er det? Eller er det kanskje ikke så greit som du mener, å se på andre mennesker som gjenstander når det plutselig rammer deg selv?

Anonymkode: 8ec51...648

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Herregud, jeg veit jo hvordan menn er skrudd sammen. Det jeg sier stemmer. 

Anonymkode: cb57b...df1

Du vet hvordan du er skrudd sammen, det du sier er ikke en universell sannhet som alle menn (snarere de færreste vil jeg tro) stiller seg bak.

 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kvinner bør være mer redde for andre kvinner og deres råd enn de bør være redde for menn

Anonymkode: cb57b...df1

Korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg datet en fyr ganske lenge som var slik - rett og slett nedlatende generelt og hadde et skjult "hat" mot kvinner. I starten faket han selvtillit og kom med ekstremt mye oppmerksomhet og komplimenter. Dette snudde så over til stikk, sjalusi, usikkerhet og kommentarer for å få meg til å føle meg dritt. Det ble faktisk bare verre og verre jo mer han følte han kunne vise sitt sanne jeg.

Gadvis så jeg flere og flere tegn til at han faktisk mislikte det motsatte kjønn, kvinner skulle ikke brukes til annet enn ego-sex. Han hadde vært overvektig tidligere og også blitt mobbet som barn. Da han begynte å trene og gjorde grep som førte til at han ble ganske attraktiv, fikk han mer napp og oppmerksomhet, og det omtalte han som at kvinner var ekstremt overfladiske og ondskapsfulle... I tillegg kommenterte han negativt på alle kvinnelige karakterer i både filmer og serier, spesielt de som var attraktive. 

Jeg tror ikke slike menn forstår selv at det verken er normalt eller bra å ha et slikt kvinnesyn... For det handler jo egentlig om deres egen dårlige selvfølelse som de reflekterer over på noe de kan legge skylden på. Så det er nok lite man får gjort annet enn å dumpe dem. 

Anonymkode: e6c08...ba4

Dette er veldig enkelt:

Han forstod omsider at han ikke kommer til å bli verdsatt for hvem han er, men kun for hva han er.

Og dette er noe av det viktigste en mann kan forstå i dagens dating-jungel: Kvinner sutrer over at de blir "objektifisert", men de er selv langt verre enn hva menn er når det kommer til objektifisering.

Som mann er du et suksessobjekt. Det må du bare se i øynene. Du blir nådeløst veiet ut fra hvor vellykket du er, og forkastet om du blir funnet for lett.

Vel, dette er selvsagt innenfor kvinners fulle rett: Å selv velge hva de vil og ikke vil verdsette en mann for. Helt greit det.

Men når de samme kvinnene så forlanger å bli verdsatt tilbake for hvem de er…?  Og når de ikke får det som de vil, så er dette "hat"…?

Blir det mer ufyselig enn dette? 😆

Fuck off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er enkelt . Hater du kvinner så holder du deg unna. Men problemet er at mange ikke gjør det. Det er det som er diskusjonen her, ikke hva dere tror kvinner tenker eller om en mann har grunn til å hate. Fuck off ? Ja det er jo de vi gjør, hvorfor er du her enda ? 

Anonymkode: 7158c...830

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, KallePils said:

Dette er veldig enkelt:

Han forstod omsider at han ikke kommer til å bli verdsatt for hvem han er, men kun for hva han er.

Og dette er noe av det viktigste en mann kan forstå i dagens dating-jungel: Kvinner sutrer over at de blir "objektifisert", men de er selv langt verre enn hva menn er når det kommer til objektifisering.

Som mann er du et suksessobjekt. Det må du bare se i øynene. Du blir nådeløst veiet ut fra hvor vellykket du er, og forkastet om du blir funnet for lett.

Vel, dette er selvsagt innenfor kvinners fulle rett: Å selv velge hva de vil og ikke vil verdsette en mann for. Helt greit det.

Men når de samme kvinnene så forlanger å bli verdsatt tilbake for hvem de er…?  Og når de ikke får det som de vil, så er dette "hat"…?

Blir det mer ufyselig enn dette? 😆

Fuck off.

Kvinner stempler alt de ikke liker som hat. Jo mer jeg ser kvinner skrive jo mer skjønner jeg at de egentlig er på nivå med tenåringer rent intellektuelt

Anonymkode: cb57b...df1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinner stempler alt de ikke liker som hat. Jo mer jeg ser kvinner skrive jo mer skjønner jeg at de egentlig er på nivå med tenåringer rent intellektuelt

Anonymkode: cb57b...df1

Føler det samme gjelder dere, men ikke hat. Mer at dere ikke forstår sammenhenger og ikke har mer enn en veldig simpel ensformig tankegang som ikke holder to motstridende punkter i hodet samtidig. Verden kan kun være på en måte, men det er den aldri, så dere tar rett og slett langt inni granskauen feil. 

Anonymkode: 05983...3e2

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 8.32):

Har som singel truffet på flere menn som virker som de er ute på en eller annen hevntokt mot kvinner og ikke forhold.

Typisk sier mange ting for å psyke deg ut fra første kontakt for å få deg til å føle deg lite attraktiv og verdiløs. Negative kommentarer om utseende, stil, personlighet, interesser osv.

Dette er ofte menn som i utgangspunktet virker usikker på seg selv. Nerden som begynte å trene og fikk linser i voksen alder og opplever mer oppmerksomhet fra kvinner osv. satt på spissen

Du mann som føler deg truffet: hvorfor herjer du med kvinner du dater? Det er ikke de du treffer i dag som har såret deg engang og du vet ingenting om hvilken fortid en kvinne som blir vurdert som relativt attraktiv som voksen kan ha hatt. 

Anonymkode: d5ef5...6e5

De dater fordi de er kåte. Ikke for noe annet.

Anonymkode: 330ba...2b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 8.32):

Har som singel truffet på flere menn som virker som de er ute på en eller annen hevntokt mot kvinner og ikke forhold.

Typisk sier mange ting for å psyke deg ut fra første kontakt for å få deg til å føle deg lite attraktiv og verdiløs. Negative kommentarer om utseende, stil, personlighet, interesser osv.

Dette er ofte menn som i utgangspunktet virker usikker på seg selv. Nerden som begynte å trene og fikk linser i voksen alder og opplever mer oppmerksomhet fra kvinner osv. satt på spissen

Du mann som føler deg truffet: hvorfor herjer du med kvinner du dater? Det er ikke de du treffer i dag som har såret deg engang og du vet ingenting om hvilken fortid en kvinne som blir vurdert som relativt attraktiv som voksen kan ha hatt. 

Anonymkode: d5ef5...6e5

Noen jenter virker å stadig ha slike forhold.  Og forblir i det og. Forferdelig å se på. Ofte såkalte badboys som endel jenter liker da de er selvgode og kanskje jenter liker menn som er selvsikker. Det er bra men ofte er alfa menn kvalme disgusting og har ingenting av de verdier en ekte mann burde ha. 

Typisk sosiopater eller sykopater. Merk dem på behovene for å styre diskusjoner og samtaler og behovet for å underkue folk osv . Manipulere.  Trykke andre ned og... €&#*@ Kjenner jeg blir skikkelig forbanna her.... 

Så stopper der. Ei kvinne og alle kvinner skulle behandles som prinsesser. 

Ellers bedre å være uten.... (kan gå begge veier da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som egentlig skjer er at vi blir mer og mer fokusert på ulikhetene og blir mer og mer fiendtlige  

Jeg ser på dette som propaganda fra media osv. Overdreven feminisme som har gått litt for langt. Så enkelte kvinner vil gjerne styre over menn og rett og slett knuser selvtilliten til veldig mange menn der ute. Så blir de samtidig sure for på oss for vår usikkerhet. 

Det blir ett tap for alle egt. Pga enkelte kvinner og media spesielt oppfordrer alle kvinner til å være overlegene. Tro meg når jeg snakker for menn og gjerne fortell meg om dette ikke stemmer med god forklaring. 

Er mest en ting som kan knekke en mann. Ei kvinne som vil det eller kanskje ofte tror hun vil det.  

Tror det er mest vanlig. For jeg tror og kall meg konservativ men jeg tror kvinnen egentlig trives bedre og at det er naturlig at kvinner er skapt til å være litt underlagt mannen.  

Men på en god måte og absolutt ikke mindre verdifulle. Likestilt der. Får lyst å si litt mer faktisk. Men verdiene blir feilplassert såpass at det er total forvirring. 

Ingen vinner. Alle taper. Vi skylder på hverandre når vi egentlig vil det samme.  Moderne tragedie..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Føler det samme gjelder dere, men ikke hat. Mer at dere ikke forstår sammenhenger og ikke har mer enn en veldig simpel ensformig tankegang som ikke holder to motstridende punkter i hodet samtidig. Verden kan kun være på en måte, men det er den aldri, så dere tar rett og slett langt inni granskauen feil. 

Anonymkode: 05983...3e2

Ja, for kvinner er jo de største tenkerne her i verden. 99% av all teori som er nyttig på universitetet er det menn som står bak. Du kan jo forøvrig nevne fem store kvinnelige filosofer? Siden kvinner er så flinke til å tenke? 😆

Anonymkode: cb57b...df1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...