Gå til innhold

Menn som hater kvinner: hvorfor dater du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pippi Lotta skrev (På 26.3.2024 den 8.42):

Tror du er inne på det selv, jeg opptæfatter de som usikre. Føler man seg dårlig nok selv kan man få et behov for å trykke andre ned også. Et slags forsøk på å føle seg selv bedre eller overbevise andre om at de ikke kan få noe bedre liksom.

Så føler jeg det er litt sånn at kvinner med dårlige opplevelser med menn blir redde og tar avstand til men, mens menn med dårlige opplevelser med kvinner blir sinte og heller blir mer pågående og agresive mot kvinner. Er et rart fenomen. 

Er det disse mennene som dreper kone og barn når de opplever seg forulempet, mon tro? 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvorfor det? Det er langt mer givende å ha sex med en ekte kvinne enn et sexleketøy

Anonymkode: cb57b...df1

Snu litt på det da. Hvorfor skal vi kvinner gidde å kaste bort livene våre på å være sammen med menn, når dere, ifølge deg, egentlig ikke liker oss eller bryr dere om oss? Synes du det er smart å snakke for alle menn sånn i offentligheten, om ting som stiller menn som gruppe i jævlig dårlig lys, og kan få kvinner til å unngå dere? Tror du at flere menn får pult, når vi kvinner vet at dere egentlig forakter oss, og ikke kunne bry dere mindre om hvem vi er eller hvordan vi ha det?

For egen del er jeg veldig glad jeg har tatt avgjørelsen om å holde meg unna menn for resten av livet. Ingen som ser på meg som et levende sexleketøy, satt på denne jorden for å tilfredsstille menn og null verdi utenom det, skal noen gang for komme nær meg. 

Anonymkode: 8ec51...648

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Snu litt på det da. Hvorfor skal vi kvinner gidde å kaste bort livene våre på å være sammen med menn, når dere, ifølge deg, egentlig ikke liker oss eller bryr dere om oss? Synes du det er smart å snakke for alle menn sånn i offentligheten, om ting som stiller menn som gruppe i jævlig dårlig lys, og kan få kvinner til å unngå dere? Tror du at flere menn får pult, når vi kvinner vet at dere egentlig forakter oss, og ikke kunne bry dere mindre om hvem vi er eller hvordan vi ha det?

For egen del er jeg veldig glad jeg har tatt avgjørelsen om å holde meg unna menn for resten av livet. Ingen som ser på meg som et levende sexleketøy, satt på denne jorden for å tilfredsstille menn og null verdi utenom det, skal noen gang for komme nær meg. 

Anonymkode: 8ec51...648

Ikke lat som at dere har noe bedre mannesyn. Har du sett hva kvinner lirer fra seg om menn? Den eneste grunnen til at dere slipper unna med det er fordi menn har stor kjønnsdrift og er villige til å godta mye bare for å få dekt det behovet. Sånn seriøst, hadde ikke menn hatt kjønnsdriften så hadde de fleste kvinner her til lands vært helt på bunnen i samfunnet.

Ja det er greit du er traumatisert og redd for menn, og at du velger å holde deg alene. Så slipper du smitte mannfolk du eventuelt er rundt med dårlig negativ energi

Anonymkode: cb57b...df1

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Snu litt på det da. Hvorfor skal vi kvinner gidde å kaste bort livene våre på å være sammen med menn, når dere, ifølge deg, egentlig ikke liker oss eller bryr dere om oss? Synes du det er smart å snakke for alle menn sånn i offentligheten, om ting som stiller menn som gruppe i jævlig dårlig lys, og kan få kvinner til å unngå dere? Tror du at flere menn får pult, når vi kvinner vet at dere egentlig forakter oss, og ikke kunne bry dere mindre om hvem vi er eller hvordan vi ha det?

For egen del er jeg veldig glad jeg har tatt avgjørelsen om å holde meg unna menn for resten av livet. Ingen som ser på meg som et levende sexleketøy, satt på denne jorden for å tilfredsstille menn og null verdi utenom det, skal noen gang for komme nær meg. 

Anonymkode: 8ec51...648

Er enig med første avsnitt, de stiller seg aktivt i et dårlig lys og prøver å spre det. Men nå gjelder denne tankegangen kun for de som faktisk tenker den. Bare fordi noen prøver å snakke for fler betyr ikke at de kan. Noen er normale snille folk som anerkjenner deg/andre for de menneskene de er 😊

Ikke fall for driten. 

Anonymkode: 05983...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke lat som at dere har noe bedre mannesyn. Har du sett hva kvinner lirer fra seg om menn? Den eneste grunnen til at dere slipper unna med det er fordi menn har stor kjønnsdrift og er villige til å godta mye bare for å få dekt det behovet. Sånn seriøst, hadde ikke menn hatt kjønnsdriften så hadde de fleste kvinner her til lands vært helt på bunnen i samfunnet.

Ja det er greit du er traumatisert og redd for menn, og at du velger å holde deg alene. Så slipper du smitte mannfolk du eventuelt er rundt med dårlig negativ energi

Anonymkode: cb57b...df1

Noen kvinner. Du har ikke observert alle utifra noen.

Du har jo negativ energi du også, så da kan du vel sette deg i samme båt, eventuelt en annen båt så dere slipper å dele. 

Anonymkode: 05983...3e2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen kvinner. Du har ikke observert alle utifra noen.

Du har jo negativ energi du også, så da kan du vel sette deg i samme båt, eventuelt en annen båt så dere slipper å dele. 

Anonymkode: 05983...3e2

De fleste kvinner. Dere forstår ikke hvordan propaganda fungerer og går fem på.

Nja, jeg har ikke nødvendigvis negativ energi sekundet jeg går ut døra og møter andre. Det er bare på forumet jeg har en tendens til å være kritisk og hard. Men i motsetning til de fleste kvinner her inne så har jeg selvdisiplin nok til å ikke ta min negativitet utover uskyldige jeg møter i hverdagen

Anonymkode: cb57b...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke lat som at dere har noe bedre mannesyn. Har du sett hva kvinner lirer fra seg om menn? Den eneste grunnen til at dere slipper unna med det er fordi menn har stor kjønnsdrift og er villige til å godta mye bare for å få dekt det behovet. Sånn seriøst, hadde ikke menn hatt kjønnsdriften så hadde de fleste kvinner her til lands vært helt på bunnen i samfunnet.

Ja det er greit du er traumatisert og redd for menn, og at du velger å holde deg alene. Så slipper du smitte mannfolk du eventuelt er rundt med dårlig negativ energi

Anonymkode: cb57b...df1

Hvor ofte ser du kvinner oppsøke et manneforum bare for å spy ut sitt hat over mennene der inne? Nei, helt riktig, det skjer ikke så ofte. Omvendt derimot. Du er en av de mennene som sitter på et kvinneforum og sprer om deg med et helt elendig kvinnesyn. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er enig med første avsnitt, de stiller seg aktivt i et dårlig lys og prøver å spre det. Men nå gjelder denne tankegangen kun for de som faktisk tenker den. Bare fordi noen prøver å snakke for fler betyr ikke at de kan. Noen er normale snille folk som anerkjenner deg/andre for de menneskene de er 😊

Ikke fall for driten. 

Anonymkode: 05983...3e2

Problemet er at jeg ikke har noen garanti for at menn lyver. For det gjør de jo for å få det som de vil. Ser ingen grunn til å ta sjansen, heller fornøyd alene og i godt selskap med meg selv, en rundlurt av en mann som like greit kunne byttet meg ut med en plastdings.

Om det en gang i tiden skulle dukke opp en mann som synes det er litt leit, får han bare skylde på andre menn og deres dårlige holdninger. Jeg har ikke tenkt til å la meg rokke.

Anonymkode: 8ec51...648

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

 

Eneste grunnen til at menn gidder date kvinnfolk er fordi de har fysiske behov å tilfredsstille. Enhver mann som hevder det motsatte lyver selvsagt til kvinner.

Anonymkode: cb57b...df1

Jeg er så glad og takknemlig for mannen min som ikke er en huleboer❤️

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Nei, jeg sier bare at andre kvinner og deres råd er en langt større risiko for den alminnelige norske kvinne enn det en norsk mann er. 

Anonymkode: cb57b...df1

Forklar gjerne hva du mener?

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ikke lat som at dere har noe bedre mannesyn. Har du sett hva kvinner lirer fra seg om menn? Den eneste grunnen til at dere slipper unna med det er fordi menn har stor kjønnsdrift og er villige til å godta mye bare for å få dekt det behovet. Sånn seriøst, hadde ikke menn hatt kjønnsdriften så hadde de fleste kvinner her til lands vært helt på bunnen i samfunnet.

Ja det er greit du er traumatisert og redd for menn, og at du velger å holde deg alene. Så slipper du smitte mannfolk du eventuelt er rundt med dårlig negativ energi

Anonymkode: cb57b...df1

Jeg syns du skal komme ut av det ekkokammeret du oppholder deg i, og heller prøve å omgi deg med mer oppegående og normale menn, istedenfor å aktivt gå inn for å snakke ned menn generelt. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De fleste kvinner. Dere forstår ikke hvordan propaganda fungerer og går fem på.

Nja, jeg har ikke nødvendigvis negativ energi sekundet jeg går ut døra og møter andre. Det er bare på forumet jeg har en tendens til å være kritisk og hard. Men i motsetning til de fleste kvinner her inne så har jeg selvdisiplin nok til å ikke ta min negativitet utover uskyldige jeg møter i hverdagen

Anonymkode: cb57b...df1

Lurer på hvem som har gått fem på når det gjelder propaganda?

Og pleier kvinner å ta sin negativitet ut på uskyldige mennesker de møter i hverdagen?

Anonymkode: 6955c...20b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor ofte ser du kvinner oppsøke et manneforum bare for å spy ut sitt hat over mennene der inne? Nei, helt riktig, det skjer ikke så ofte. Omvendt derimot. Du er en av de mennene som sitter på et kvinneforum og sprer om deg med et helt elendig kvinnesyn. 

Anonymkode: 8ec51...648

Hvorfor tror du jeg hater kvinner? Haha. Det er langt fra sannheten

Kvinner trenger ikke oppsøke manneforum. De har avisene til sånt. 

Kvinnesynet mitt er et produkt av hva dere sier og gjør. Hvis du mener kvinnesynet mitt er dårlig, så vær en bedre kvinne

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg syns du skal komme ut av det ekkokammeret du oppholder deg i, og heller prøve å omgi deg med mer oppegående og normale menn, istedenfor å aktivt gå inn for å snakke ned menn generelt. 

Anonymkode: 6955c...20b

Herregud, jeg veit jo hvordan menn er skrudd sammen. Det jeg sier stemmer. 

Anonymkode: cb57b...df1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De fleste kvinner. Dere forstår ikke hvordan propaganda fungerer og går fem på.

Nja, jeg har ikke nødvendigvis negativ energi sekundet jeg går ut døra og møter andre. Det er bare på forumet jeg har en tendens til å være kritisk og hard. Men i motsetning til de fleste kvinner her inne så har jeg selvdisiplin nok til å ikke ta min negativitet utover uskyldige jeg møter i hverdagen

Anonymkode: cb57b...df1

Jeg velger å ikke la meg provosere av denne gjøken her. 

Jeg har heldigvis funnet en mann som beskytter meg, er snill med meg og respekterer meg. Han leser her inne sammen med meg og han forsikrer meg om at ingen menn han kjenner deler disse giftige holdingene som denne mannen lirer av seg. Det finnes bra menn! Det som er synd er at vi ikke klarer å se forskjellen på dem på utsiden. Og det er jo det som gjør oss kvinner skeptiske og redde. 

Jeg er utrolig glad for at jeg fant mannen min for snart 20 år siden. For jeg tror ikke jeg hadde turt å date i dag. Hvis jeg blir singel nå så er jeg det nok livet ut. Og det er på grunn av sånn som han over som skriver giftige meninger på vegne av andre menn. Jeg velger å synes synd på denne mannen da han garantert ikke har hatt mange bra mannlige forbilder.

 

Anonymkode: 73b3c...57d

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg velger å ikke la meg provosere av denne gjøken her. 

Jeg har heldigvis funnet en mann som beskytter meg, er snill med meg og respekterer meg. Han leser her inne sammen med meg og han forsikrer meg om at ingen menn han kjenner deler disse giftige holdingene som denne mannen lirer av seg. Det finnes bra menn! Det som er synd er at vi ikke klarer å se forskjellen på dem på utsiden. Og det er jo det som gjør oss kvinner skeptiske og redde. 

Jeg er utrolig glad for at jeg fant mannen min for snart 20 år siden. For jeg tror ikke jeg hadde turt å date i dag. Hvis jeg blir singel nå så er jeg det nok livet ut. Og det er på grunn av sånn som han over som skriver giftige meninger på vegne av andre menn. Jeg velger å synes synd på denne mannen da han garantert ikke har hatt mange bra mannlige forbilder.

 

Anonymkode: 73b3c...57d

Enig. Viste denne til min mann, og han bare ristet på hodet og kunne forsikre meg om at de færreste menn tross alt er sånn. Og jeg er enig: de fleste menn er tross alt hyggelige og greie menn som ikke hater kvinner.

Det forundrer meg stadig at menn kan hate kvinner på en slik måte.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg velger å ikke la meg provosere av denne gjøken her. 

Jeg har heldigvis funnet en mann som beskytter meg, er snill med meg og respekterer meg. Han leser her inne sammen med meg og han forsikrer meg om at ingen menn han kjenner deler disse giftige holdingene som denne mannen lirer av seg. Det finnes bra menn! Det som er synd er at vi ikke klarer å se forskjellen på dem på utsiden. Og det er jo det som gjør oss kvinner skeptiske og redde. 

Jeg er utrolig glad for at jeg fant mannen min for snart 20 år siden. For jeg tror ikke jeg hadde turt å date i dag. Hvis jeg blir singel nå så er jeg det nok livet ut. Og det er på grunn av sånn som han over som skriver giftige meninger på vegne av andre menn. Jeg velger å synes synd på denne mannen da han garantert ikke har hatt mange bra mannlige forbilder.

 

Anonymkode: 73b3c...57d

Han driver skatekontroll. Samme med mannen til hun sitert under. 

2 minutter siden, SPOCA said:

Enig. Viste denne til min mann, og han bare ristet på hodet og kunne forsikre meg om at de færreste menn tross alt er sånn. Og jeg er enig: de fleste menn er tross alt hyggelige og greie menn som ikke hater kvinner.

Det forundrer meg stadig at menn kan hate kvinner på en slik måte.

Jeg hater da ikke kvinner. Syns vel heller mer synd på dem

Anonymkode: cb57b...df1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor tror du jeg hater kvinner? Haha. Det er langt fra sannheten

Kvinner trenger ikke oppsøke manneforum. De har avisene til sånt. 

Kvinnesynet mitt er et produkt av hva dere sier og gjør. Hvis du mener kvinnesynet mitt er dårlig, så vær en bedre kvinne

Herregud, jeg veit jo hvordan menn er skrudd sammen. Det jeg sier stemmer. 

Anonymkode: cb57b...df1

Det er kanskje bare meg, men jeg føler meg ikke akkurat elsket, respektert og verdsatt som menneske av at noen ser på meg som en gjenstand de kun skal bruke til egen nytelse. Ja, jeg synes faktisk sånne holdninger ligner veldig på hat.

Og jeg ser ingen grunn til å prøve å imponere en taperladd som deg på Moen som helst måte. Men forsett du å spre giften din. Menn som deg fortjener ikke hverken innsats eller respekt. Håper du dør ensom og alene, og at alle mennesker rundt deg ser på deg med like stor forakt som du ser på kvinner. 

Anonymkode: 8ec51...648

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han driver skatekontroll. Samme med mannen til hun sitert under. 

Jeg hater da ikke kvinner. Syns vel heller mer synd på dem

Anonymkode: cb57b...df1

Skatekontroll? 

Og hvorfor skal du synes synd på oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo.

Jeg blir voldtatt akkurat nå av en skummel dame. Like sant som det du skriver her. 

De aller, aller fleste kvinner lever trygge liv. Det er en liten andel som blir utsatt for vold. Jeg står fast ved det jeg sier. Kvinner gir hverandre elendige råd og utgjør en større trussel for den alminnelige kvinne enn en mann gjør

Anonymkode: cb57b...df1

Du lider virkelig av vrangforestillinger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er konsekvensen av narrative at alt er menn VS kvinner, vi ser det negative sidene med at gruppetilhørighet nå er basert på kjønnet ditt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han driver skatekontroll. Samme med mannen til hun sitert under. 

Anonymkode: cb57b...df1

Etter 20 år med mannen min så vet jeg godt hva slags holdninger han har. Så skadekontroll driver han ikke med her.

Ikke er han sammen med meg kun pga sex heller. Det vet jeg fordi vi gikk 2 år uten sex pga mine fødselskader. Mer omsorgsfull og forståelsesfull person enn han skal du lete lenge etter. 
 

Du hater kanskje ikke kvinner, men du har hvertfall ikke et syn på oss som vi setter pris på. I virkeligheten holder vi oss langt unna sånne som deg. Du kan selvfølgelig velge å være homofil om du setter mer pris på det mannlige kjønn. Det finnes også masse bra mannlig sexleketøy nå, så vi skal ikke tvinge deg til å bli sammen ned noen av oss. Vi setter heller pris på om du rett og slett bare holder deg langt unna oss. Både her på forumet og i virkeligheten. 

Anonymkode: 73b3c...57d

  • Liker 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er kanskje bare meg, men jeg føler meg ikke akkurat elsket, respektert og verdsatt som menneske av at noen ser på meg som en gjenstand de kun skal bruke til egen nytelse. Ja, jeg synes faktisk sånne holdninger ligner veldig på hat.

Og jeg ser ingen grunn til å prøve å imponere en taperladd som deg på Moen som helst måte. Men forsett du å spre giften din. Menn som deg fortjener ikke hverken innsats eller respekt. Håper du dør ensom og alene, og at alle mennesker rundt deg ser på deg med like stor forakt som du ser på kvinner. 

Anonymkode: 8ec51...648

Det er jo ikke hat. Det finnes massevis av folk som klarer å ha sex med hverandre uten at følelser er involvert i bildet. 

Jeg driter vel i hva du skulle ønske om meg. Men godt hatet ditt blir synlig. Jeg selv ønsker deg ikke noe vondt, selv om du nå er en smule emosjonell og irritert

8 minutter siden, SPOCA said:

Skatekontroll? 

Og hvorfor skal du synes synd på oss?

Skadekontroll. Enhver mann som har en dame i sitt liv vil til enhver tid alltid støtte henne. Alternativet er da en unødvendig diskusjon med kvinnfolket. Så da sier de bare "nei nei, han der er bare en tulling. Du har rett, kjære"

8 minutter siden, Adrenalina1 said:

Du lider virkelig av vrangforestillinger.

Du projiserer hardt nå

Anonymkode: cb57b...df1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Etter 20 år med mannen min så vet jeg godt hva slags holdninger han har. Så skadekontroll driver han ikke med her.

Ikke er han sammen med meg kun pga sex heller. Det vet jeg fordi vi gikk 2 år uten sex pga mine fødselskader. Mer omsorgsfull og forståelsesfull person enn han skal du lete lenge etter. 

 

Du hater kanskje ikke kvinner, men du har hvertfall ikke et syn på oss som vi setter pris på. I virkeligheten holder vi oss langt unna sånne som deg. Du kan selvfølgelig velge å være homofil om du setter mer pris på det mannlige kjønn. Det finnes også masse bra mannlig sexleketøy nå, så vi skal ikke tvinge deg til å bli sammen ned noen av oss. Vi setter heller pris på om du rett og slett bare holder deg langt unna oss. Både her på forumet og i virkeligheten. 

Anonymkode: 73b3c...57d

Haha, for en stakkarslig mann du har fått deg. Ser de hele tiden når jeg er ute og ser stakkaren følge etter kona og logre med halen. Men er han lykkelig så skal jeg selvfølgelig ikke si noe på det, han får fortsette å leve som lykkelig. Du er strengt talt kun hans problem ,ikke mitt

Haha, en morsom historie fra da jeg prøvde tinder for 10 år siden. Prøvde eksperimentere med hva som fungerte og ikke med kvinnfolk, og så gjorde jeg samme eksperimentene med mannfolk. Det viste seg det at samtalene fløt bedre, det var mer engasjement fra mannfolka og de var jevnt over mer interessante å snakke med. Jeg måtte til slutt si at jeg bare catfishet og at det bare var et eksperiment og sa jeg hadde dårlig samvittighet og ba om unnskyldning. De fleste tok det bra. Det var da jeg innså at hvis jeg kunne velge legningen min så hadde jeg blitt homofil på flekken.

Du kan velge å ikke svare meg, det er ikke verre enn det. Og ja, jeg unngår kvinnfolk i hverdagen så det skal du ikke tenke for mye på. De fleste er uinteressante mennesker

Anonymkode: cb57b...df1

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Haha, for en stakkarslig mann du har fått deg. Ser de hele tiden når jeg er ute og ser stakkaren følge etter kona og logre med halen. Men er han lykkelig så skal jeg selvfølgelig ikke si noe på det, han får fortsette å leve som lykkelig. Du er strengt talt kun hans problem ,ikke mitt

Haha, en morsom historie fra da jeg prøvde tinder for 10 år siden. Prøvde eksperimentere med hva som fungerte og ikke med kvinnfolk, og så gjorde jeg samme eksperimentene med mannfolk. Det viste seg det at samtalene fløt bedre, det var mer engasjement fra mannfolka og de var jevnt over mer interessante å snakke med. Jeg måtte til slutt si at jeg bare catfishet og at det bare var et eksperiment og sa jeg hadde dårlig samvittighet og ba om unnskyldning. De fleste tok det bra. Det var da jeg innså at hvis jeg kunne velge legningen min så hadde jeg blitt homofil på flekken.

Du kan velge å ikke svare meg, det er ikke verre enn det. Og ja, jeg unngår kvinnfolk i hverdagen så det skal du ikke tenke for mye på. De fleste er uinteressante mennesker

Anonymkode: cb57b...df1

Det er fordi det plager deg du deltar i samtaler som denne? Tenker siden kvinner er uinteressante, hvorfor i det hele tatt orke å snakke om det? 

Anonymkode: 05983...3e2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...