Gå til innhold

Tenker menn på sex hele tiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 8.26):

Jeg er glad jeg i unge år ikke var klar over hvor mye unge menn tenker på sex.😬

Anonymkode: df14c...e90

Ble det verre når du visste det?

Anonymkode: 1e329...04e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra naturen er vi lagd slik, men det avtar med årene. Nærmer meg 50, tenker på sex bare et par tre ganger om dagen nå.

Anonymkode: 37fb6...617

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, sånn er det ikke for en normal mann som er fysisk og psykisk frisk.

Anonymkode: 99a59...488

En konstant fokusering på sex har ofte sammenheng med en tvangs-/avhengighetsforstyrrelse, og har lite med den biologiske kjønnsdriften å gjøre.

Anonymkode: 99a59...488

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hele tiden nei. Men med jevne mellomrom 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En konstant fokusering på sex har ofte sammenheng med en tvangs-/avhengighetsforstyrrelse, og har lite med den biologiske kjønnsdriften å gjøre.

Anonymkode: 99a59...488

Ingen som kan noe om biologi lenger? Se til nærmeste pattedyr (som vi tilhører) hunder og katter som ikke er kastrerte er konstante klar for parring. Gjelder alle dyr vi er i slekt med, uten en hann som er konstant klar ville ikke homo sapiens vart mange generasjoner.

Anonymkode: 37fb6...617

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ikke vet jeg. Men hva er årsak og hva er virkning? Jeg tror mye er biologisk bestemt, for eksempel at gutter/menn våkner med ståtiss om morgenen. Det er kanskje ikke så urimelig at man tenker på sex da?

Anonymkode: bc3e5...f2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann 65. Ja, absolutt hele tiden. Er kåt 24/7.

Anonymkode: bfc50...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn er det. Både da jeg var ungdom og som voksen og snart 50.

Anonymkode: fe3bd...035

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er 48 og tenker mye på sex ja🤭 

Anonymkode: 7d572...9aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 45 og har det omtrent som beskrevet ja. Kanskje ikke absolutt hele tiden, men i alle fall maaaaange ganger om dagen tenker jeg på sex. Og har det gått et par dager siden sist jeg pulte så er det helt galskap hvor kåt jeg er og det går helt ærlig utover effektivitet og produksjon både på jobb og ellers i hverdagen. 

Jeg tør påstå at det hadde vært samfunnsøkonomisk lønnsomt om jeg hadde pult mer, så om noen har lyst til å bidra til mer velferd i landet er det bare å slå seg løs 😅

Anonymkode: 2853a...d17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he. Det skal virkelig ikke mye til før jeg tenker på sxex.

Anonymkode: bc3e5...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bare legger: 30 %. Bare lår 60 %. Bare hofter 90 %. Bar rumpe 100 %.

Anonymkode: bc3e5...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når produktiviteten synker på jobb, blir det en tur på toalettet for å tømme seg. Lager meg et bilde av vår sekretær i 50årsalderen. Jeg har aldri sett henne helt naken, men tenker at det er noe å trakte etter der. Hun er eneste kvinne i bedriften og jeg tror hun er runkemodell for mange flere enn meg, selv om hun er mye eldre. Jeg tror hun vet det selv også. På en julefest en gang var det en av de andre som i ganske rusa tilstand sa til henne at hun va bedriftens "sexdronning"! Da tror jeg hun skjønte det. Hun tok det ikke ille opp i alle fall. På en sommertur en gang så jeg henne naken bakfra da hun skiftet til badedrakt. Flott figur.

Anonymkode: bc3e5...f2e

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei 

Anonymkode: 967a7...5a2

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Når produktiviteten synker på jobb, blir det en tur på toalettet for å tømme seg. Lager meg et bilde av vår sekretær i 50årsalderen. Jeg har aldri sett henne helt naken, men tenker at det er noe å trakte etter der. Hun er eneste kvinne i bedriften og jeg tror hun er runkemodell for mange flere enn meg, selv om hun er mye eldre. Jeg tror hun vet det selv også. På en julefest en gang var det en av de andre som i ganske rusa tilstand sa til henne at hun va bedriftens "sexdronning"! Da tror jeg hun skjønte det. Hun tok det ikke ille opp i alle fall. På en sommertur en gang så jeg henne naken bakfra da hun skiftet til badedrakt. Flott figur.

Anonymkode: bc3e5...f2e

🤮

Anonymkode: 9a6fb...8b2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke sånn da jeg hadde lavt testosteronnivå, men nå som jeg er frisk: JA!
M40

Anonymkode: efa5c...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ingen som kan noe om biologi lenger? Se til nærmeste pattedyr (som vi tilhører) hunder og katter som ikke er kastrerte er konstante klar for parring. Gjelder alle dyr vi er i slekt med, uten en hann som er konstant klar ville ikke homo sapiens vart mange generasjoner.

Anonymkode: 37fb6...617

Ingen som kan noe om psykologi lenger? En konstant fiksering på sex er en type tvangsforstyrrelse. Det å være klar for sex er forøvrig en helt annen ting enn å konstant tenke på det.

Anonymkode: 99a59...488

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 6.19):

Jeg (kvinne) har aldri vært noe særlig opptatt av sex, men skjønner jo nå at det er fordi jeg brukte hormonprevensjon i mange år. Nå har jeg sluttet, og under eggløsning tenker jeg altså på sex hele tiden... Klarer ikke å konsentrere meg om jobben engang, og har mest lyst til å hoppe på annethvert mannfolk jeg ser 😅 Er det sånn dere menn har det hele tiden? I så fall skjønner jeg godt at mange av dere virker så seksuelt frustrerte.

Anonymkode: 7830e...67a

Jeg hadde det sånn fra jeg var kanskje 16 til 22 år. Roet seg betraktelig ette jeg ble voksen 😊. Nå tenker jeg sjeldent på sex om ikke det er noe/noen som trigger det.

Anonymkode: dcce2...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Ingen som kan noe om psykologi lenger? En konstant fiksering på sex er en type tvangsforstyrrelse. Det å være klar for sex er forøvrig en helt annen ting enn å konstant tenke på det.

Anonymkode: 99a59...488

Men man blir jo kåt.. Det merkes jo fysisk i hele kroppen liksom. Det har vel ikke noe med psykologi å gjøre?

Anonymkode: 2853a...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 6.19):

Jeg (kvinne) har aldri vært noe særlig opptatt av sex, men skjønner jo nå at det er fordi jeg brukte hormonprevensjon i mange år. Nå har jeg sluttet, og under eggløsning tenker jeg altså på sex hele tiden... Klarer ikke å konsentrere meg om jobben engang, og har mest lyst til å hoppe på annethvert mannfolk jeg ser 😅 Er det sånn dere menn har det hele tiden? I så fall skjønner jeg godt at mange av dere virker så seksuelt frustrerte.

Anonymkode: 7830e...67a

Jeg har det litt som deg.. konsentrasjonsvansker på hjemmekontoret.. Njaa, ikke så frustrert, for min del klarer jeg meg lenge på å ronke.. Men heller litt frustrert av å ikke ha, noen å klemme og føle nærhet med.. Jeg kunne hoppe på 3 av 4 kvinner, hvis jeg hadde fått lov.. Og av de kvinnene jeg diskuterer med føler litt på de samme tingene som deg..

Vurdere faktisk å starte en klinikk for kos og nærhet, uten samleie i ført kukbur for sikkerhets skyld😅... du verden så hærlig det hadde vært🥰

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...