Gå til innhold

Tenker menn på sex hele tiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg (kvinne) har aldri vært noe særlig opptatt av sex, men skjønner jo nå at det er fordi jeg brukte hormonprevensjon i mange år. Nå har jeg sluttet, og under eggløsning tenker jeg altså på sex hele tiden... Klarer ikke å konsentrere meg om jobben engang, og har mest lyst til å hoppe på annethvert mannfolk jeg ser 😅 Er det sånn dere menn har det hele tiden? I så fall skjønner jeg godt at mange av dere virker så seksuelt frustrerte.

Anonymkode: 7830e...67a

  • Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Jeg synes mas og forventninger om sex hele tiden er ufattelig slitsomt. En gang i blant holder det. For min del handler det mest om at sex ikke er det ultimate kjærlighetstegnet lenger. 

Anonymkode: e9a54...785

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det sånn dere menn har det hele tiden?

Anonymkode: 7830e...67a

Pretty much ja

Anonymkode: 4d889...567

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.Alt for lite.

Anonymkode: 168ac...6cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I undommen ja,i voksen alder nei.

Anonymkode: 168ac...6cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M48 her. Ikke hele tiden men når kona og jeg gjør hyggelige ting sammen eller gått noen dager siden sist, så ja.

Anonymkode: dacff...9c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ofte, men ikke hele tiden selvsagt. Hver gang jeg ser en kvinne tenker jeg seksuelt, men kan raskt avvise henne, i tankene, og ta henne tilbake. Jeg kan ofte se en kvinne som er interessant på avstand, men så er hun ikke interessant likevel, og omvendt. Er ikke dette vanligere enn mange vil innrømme, også for kvinner? Er ikke dette helt normalt? Jeg føler at mange kvinner vurderer meg på samme måte.

Anonymkode: 5b6a1...663

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Pretty much ja

Anonymkode: 4d889...567

M47 her

Anonymkode: 4d889...567

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg (kvinne) har aldri vært noe særlig opptatt av sex, men skjønner jo nå at det er fordi jeg brukte hormonprevensjon i mange år. Nå har jeg sluttet, og under eggløsning tenker jeg altså på sex hele tiden... Klarer ikke å konsentrere meg om jobben engang, og har mest lyst til å hoppe på annethvert mannfolk jeg ser 😅 Er det sånn dere menn har det hele tiden? I så fall skjønner jeg godt at mange av dere virker så seksuelt frustrerte.

Anonymkode: 7830e...67a

Har hatt det sånn i 45 år så ja..🤭..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad jeg i unge år ikke var klar over hvor mye unge menn tenker på sex.😬

Anonymkode: df14c...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sånn som ts beskriver at jeg har seksuelle tanker om alle mulige, men monogamt, tenker enormt mye på sex med partneren, og blir fort kåt bare ved tanken, fordi det aldri er mer enn noen få dager siden sist. Det er mye lettere tilgjengelig for meg tankemessig enn rene fantasier.

 Men ja, helt unaturlig for meg å ikke tenke mye på sex hver dag. Vært sånn "alltid", er en høyseksuell person.

M51

Anonymkode: 1308d...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ikke sånn som ts beskriver at jeg har seksuelle tanker om alle mulige, men monogamt, tenker enormt mye på sex med partneren, og blir fort kåt bare ved tanken, fordi det aldri er mer enn noen få dager siden sist. Det er mye lettere tilgjengelig for meg tankemessig enn rene fantasier.

 Men ja, helt unaturlig for meg å ikke tenke mye på sex hver dag. Vært sånn "alltid", er en høyseksuell person.

M51

Anonymkode: 1308d...c39

Hvordan ser din partner ut og hva er det med henne du finner seksuelt og opphissende?

Høres ut som et fint forhold ❤️

Anonymkode: 5f9cd...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (32 minutter siden):

Har hatt det sånn i 45 år så ja..🤭..

Hørtes utrolig slitsomt ut 😅

Jeg er singel og har tenkt til å fortsette med det, men vil gjerne finne noen som kar være... behjelpelig de dagene i måneden det står på som verst. Er det Tinder som er den beste arenaen da? Eller finner folk fortsatt hverandre på byen? 🤔

Anonymkode: 7830e...67a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hørtes utrolig slitsomt ut 😅

Jeg er singel og har tenkt til å fortsette med det, men vil gjerne finne noen som kar være... behjelpelig de dagene i måneden det står på som verst. Er det Tinder som er den beste arenaen da? Eller finner folk fortsatt hverandre på byen? 🤔

Anonymkode: 7830e...67a

"Behjelpelig de dagene i måneden det står på som verst"..🤭😂👌..Du er nå kvinne iallefall.!.chat gpt ville aldri dratt den vendingen der.😂

Du finner oss over alt bare du er åpen for det..😉..Og de fleste menn er ikke vanskelig å be heller. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg som kvinne tenker på sex hele tiden. 

Anonymkode: d30b0...b20

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hørtes utrolig slitsomt ut 😅

Jeg er singel og har tenkt til å fortsette med det, men vil gjerne finne noen som kar være... behjelpelig de dagene i måneden det står på som verst. Er det Tinder som er den beste arenaen da? Eller finner folk fortsatt hverandre på byen? 🤔

Anonymkode: 7830e...67a

Det er flere steder, men Tinder er jo et alternativ hvor du sikkert finner noen. Ellers kan du jo sende meg en PM da 😉 

Er fortsatt i kategorien hvor jeg trenger jevnlig sex uten å måtte binde meg. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg (kvinne) har aldri vært noe særlig opptatt av sex, men skjønner jo nå at det er fordi jeg brukte hormonprevensjon i mange år. Nå har jeg sluttet, og under eggløsning tenker jeg altså på sex hele tiden... Klarer ikke å konsentrere meg om jobben engang, og har mest lyst til å hoppe på annethvert mannfolk jeg ser 😅 Er det sånn dere menn har det hele tiden? I så fall skjønner jeg godt at mange av dere virker så seksuelt frustrerte.

Anonymkode: 7830e...67a

Jeg har det fortsatt lit slik  selv om jeg er en eldre mann.  har ofte lyst på kos og det må være felles nytelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA

M30

Anonymkode: 87348...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

En mann med høy sexlyst gjør det ja 😂😂😂.

Synes det er utrolig sexy jeg da 😉.

Skikkelig sjarmerende i min bok 🏆

Da passer han fint for meg ihvertfall 😂 🏆 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 6.19):

Jeg (kvinne) har aldri vært noe særlig opptatt av sex, men skjønner jo nå at det er fordi jeg brukte hormonprevensjon i mange år. Nå har jeg sluttet, og under eggløsning tenker jeg altså på sex hele tiden... Klarer ikke å konsentrere meg om jobben engang, og har mest lyst til å hoppe på annethvert mannfolk jeg ser 😅 Er det sånn dere menn har det hele tiden? I så fall skjønner jeg godt at mange av dere virker så seksuelt frustrerte.

Anonymkode: 7830e...67a

Nei, sånn er det ikke for en normal mann som er fysisk og psykisk frisk.

Anonymkode: 99a59...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...