Gå til innhold

Når ei samboer av en elsker skrev melding på FB


Motstrømmen

Anbefalte innlegg

svartkatt skrev (8 minutter siden):

Hvorfor har du han fremdeles i kontaktene dine? Virker som du ikke er helt ferdig med han. Og du forventer at han plutselig skal bry seg om hvordan han behandler dama? 

Jeg sletter ikke folk, jeg har mange på snapp som jeg ikke svarer eller har kontakt med. De ligger nå der og gjør ikke meg noe vondt. Jeg forventer ingenting av verken av han eller hans samboer og for den del meg. Jeg tenker at det er 2 år siden jeg har sett han og 1 år siden damen hans skrev til meg. Om man kaller det at hun snoket eller han tok kontakt med andre, så tenker jeg at med så store tidsintervaller og at han ikke har fått respons på noe han har skrevet. Jeg håper jo de jobber seg igjennom enn hva det er sammen.

Han virket snill, men forvirret og kanskje på let etter noe som kunne ta smerten hans vekk.( tenker og på at han ruset seg en del) Ikke at jeg unnskylder han, men han slår meg som er en sånn type mann. En dyp tristhet over seg, selv om utseende skulle tilsi at han skulle være trygg på seg selv. Så framstod han usikker under sjarmen, arr etter å ha skadet seg selv en gang og jobbet seg ut gjeld. Vi pratet ikke mye, var kun innom for gjensidig bruk. 

Jeg håper han kan si unnskyld, både til meg og sin samboer. Men han har ingen forpliktelse egentlig til noen andre enn seg selv og finne ut av livet. Jeg klandrer heller ikke damene til min x, de var et resultat av hans valg.

Og jeg prøver å tenke på som kvinne selv, jeg viste også at min x var notorisk utro. Jeg trengte ikke melding fra en dame for å se det.

Jeg måtte gå en runde med meg selv og ente opp med å sende han en melding, for det er han som er hovedaktøren. Tviler på en unnskyldning, han virket ikke emosjonelt moden og tviler sterkt på at han legger det fram for sin samboer. Men jeg tenker om at jeg hadde fått en melding i fra en av min x sine, så hadde det såret meg dypere.. rart som det er. Og jeg har beundring nok for henne som faktisk skrev til flere damer om å kutte kontakten med han. Om det er en tilfeldighet at det sammenfaller med at kontakten allerede var kuttet. ( selv om jeg ikke trykker slette knappen på snapp) så var linjen trekket opp, jeg har 0 å gjøre med folk som pudrer nesen. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Motstrømmen skrev (17 timer siden):

Jeg måtte lese melding fra henne i gjenn. Det står faktisk, ut i fra bilde ser jeg du er en av damene som snapper med han. Jeg ber deg innstendig om å stoppe , han er min samboer. I snappen har han 1 bilde av meg lagret. Jeg har ikke regert på det. Men jeg vet at jeg ikke har svart annet enn avvisende på meldinger i løp av de siste årene om jeg i det hele har svart. Gidder liksom ikke svare på D.picks. Jeg tenker hun vet, og har tatt et valg om å bli. 

Litt morsomt at hun ber deg stoppe med det. Det er jo samboeren som bør slutte med det. Dessuten virker det som hun ikke går fra han til tross for dette. Og da må hun faktisk takke seg selv for valget hun har gjort.

Anonymkode: 5c0ac...ae1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motstrømmen skrev (13 timer siden):

Jeg sletter ikke folk, jeg har mange på snapp som jeg ikke svarer eller har kontakt med. De ligger nå der og gjør ikke meg noe vondt. Jeg forventer ingenting av verken av han eller hans samboer og for den del meg. Jeg tenker at det er 2 år siden jeg har sett han og 1 år siden damen hans skrev til meg. Om man kaller det at hun snoket eller han tok kontakt med andre, så tenker jeg at med så store tidsintervaller og at han ikke har fått respons på noe han har skrevet. Jeg håper jo de jobber seg igjennom enn hva det er sammen.

Han virket snill, men forvirret og kanskje på let etter noe som kunne ta smerten hans vekk.( tenker og på at han ruset seg en del) Ikke at jeg unnskylder han, men han slår meg som er en sånn type mann. En dyp tristhet over seg, selv om utseende skulle tilsi at han skulle være trygg på seg selv. Så framstod han usikker under sjarmen, arr etter å ha skadet seg selv en gang og jobbet seg ut gjeld. Vi pratet ikke mye, var kun innom for gjensidig bruk. 

Jeg håper han kan si unnskyld, både til meg og sin samboer. Men han har ingen forpliktelse egentlig til noen andre enn seg selv og finne ut av livet. Jeg klandrer heller ikke damene til min x, de var et resultat av hans valg.

Og jeg prøver å tenke på som kvinne selv, jeg viste også at min x var notorisk utro. Jeg trengte ikke melding fra en dame for å se det.

Jeg måtte gå en runde med meg selv og ente opp med å sende han en melding, for det er han som er hovedaktøren. Tviler på en unnskyldning, han virket ikke emosjonelt moden og tviler sterkt på at han legger det fram for sin samboer. Men jeg tenker om at jeg hadde fått en melding i fra en av min x sine, så hadde det såret meg dypere.. rart som det er. Og jeg har beundring nok for henne som faktisk skrev til flere damer om å kutte kontakten med han. Om det er en tilfeldighet at det sammenfaller med at kontakten allerede var kuttet. ( selv om jeg ikke trykker slette knappen på snapp) så var linjen trekket opp, jeg har 0 å gjøre med folk som pudrer nesen. 

Så eksen din var utro mot deg, noe du ble såret av, og seinere hjalp du en mann å være utro mot sin samboer og såre henne, og blir fortsatt dratt inn i rotet hans siden du ikke kutter kontakten. 

Anonymkode: 9486f...d33

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så eksen din var utro mot deg, noe du ble såret av, og seinere hjalp du en mann å være utro mot sin samboer og såre henne, og blir fortsatt dratt inn i rotet hans siden du ikke kutter kontakten. 

Anonymkode: 9486f...d33

Føler meg ikke dratt inn. Er en tilfeldighet at jeg leste spam postene og fikk et mini dilemma om man skal svare på en år gammel melding. Jeg har ingen kontakt med han. Om noen sender meg en snap , som jeg ikke svarer på er det kutt av kontakt. . Jeg har hatt en god samtale med en vennine og vi har begge konkludert med at måten hun skrev på og tid gått. Så har hun tatt et valg å bli med en mann som har kvinner på si.  Igjen, det er han som velger å fremstille seg singel og ikke være ærlig for enn hva grunn. Jeg var ærlig , jeg ville ikke ha en romanse og følte for en kort stund at ring og bring funket.Bare har 0 toleranse for dop. Og forøvrig utroskap, men det viste jeg ikke at jeg var en del av. Er ikke såret av han, bare skuffet. Det er historie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motstrømmen skrev (4 minutter siden):

Føler meg ikke dratt inn. Er en tilfeldighet at jeg leste spam postene og fikk et mini dilemma om man skal svare på en år gammel melding. Jeg har ingen kontakt med han. Om noen sender meg en snap , som jeg ikke svarer på er det kutt av kontakt. . Jeg har hatt en god samtale med en vennine og vi har begge konkludert med at måten hun skrev på og tid gått. Så har hun tatt et valg å bli med en mann som har kvinner på si.  Igjen, det er han som velger å fremstille seg singel og ikke være ærlig for enn hva grunn. Jeg var ærlig , jeg ville ikke ha en romanse og følte for en kort stund at ring og bring funket.Bare har 0 toleranse for dop. Og forøvrig utroskap, men det viste jeg ikke at jeg var en del av. Er ikke såret av han, bare skuffet. Det er historie. 

Er forskjell på mistanke og det å virkelig vite at den man bor med er gjennomført utro. Du var ikke solidarisk med henne. Kan hende ville det vært øyeåpnende for henne å vite at han lyver ikke bare til henne men til alle. Hun er såret, og sannsynlig forvirret. Og nå vet hun ikke om at du har kontaktet mannen hennes om dette en gang. 

Anonymkode: 9486f...d33

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt irritert av en sånn melding, be meg slutte å snappe? Be HAN slutte heller.. 

Anonymkode: 4bed6...2e9

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ved å sende deg dickpick uoppfordret gjorde han en kriminell handling som går inn under seksuallovbrudd. I tillegg har denne mannen brukt illegale rusmidler som har finansiert tvangsprostitusjon av barn og unge. At du ikke har anmeldt denne mannen sier veldig mye. At atpåtil minst to kvinner har ligget med denne mannen i løpet av et par års tid sier veldig mye om hvor lite feminisme egentlig betyr.

Så til svaret ditt: bare skriv åpent til henne eller la være å svare

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (28 minutter siden):

Ved å sende deg dickpick uoppfordret gjorde han en kriminell handling som går inn under seksuallovbrudd. I tillegg har denne mannen brukt illegale rusmidler som har finansiert tvangsprostitusjon av barn og unge. At du ikke har anmeldt denne mannen sier veldig mye. At atpåtil minst to kvinner har ligget med denne mannen i løpet av et par års tid sier veldig mye om hvor lite feminisme egentlig betyr.

Så til svaret ditt: bare skriv åpent til henne eller la være å svare

Så det du sier er at det er ulovlig å uoppfordret sende bilder av nakne kropper til en noen. Kan ikke reglene så godt. Går ut i fra at gjelder begge veier også da, som når gamle røyer sender uønskede bilder av puppene, musen eller undertøyet sitt til intetanende menn så er det regnet som blotting  og ulovlig? Intresant..

Anonymkode: 2040a...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (38 minutter siden):

At atpåtil minst to kvinner har ligget med denne mannen i løpet av et par års tid sier veldig mye om hvor lite feminisme egentlig betyr.

Så hvis to menn ligger med ei løgnaktig, utro dame betyr det at mannsak ikke betyr noe? 

Anonymkode: 9486f...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så hvis to menn ligger med ei løgnaktig, utro dame betyr det at mannsak ikke betyr noe? 

Anonymkode: 9486f...d33

Da er mennene idiotiske, men de aller fleste menn er jo tross alt idioter. Det er noe alle vet

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så det du sier er at det er ulovlig å uoppfordret sende bilder av nakne kropper til en noen. Kan ikke reglene så godt. Går ut i fra at gjelder begge veier også da, som når gamle røyer sender uønskede bilder av puppene, musen eller undertøyet sitt til intetanende menn så er det regnet som blotting  og ulovlig? Intresant..

Anonymkode: 2040a...70d

Ja, om en dame gjør det er det kriminelt og går innunder seksuell trakassering 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde klart ikke gjort det. Det er lenge siden. Tror evt den damen vet godt hvordan han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (9 minutter siden):

Ja, om en dame gjør det er det kriminelt og går innunder seksuell trakassering 

Takk for svar! Dette var jeg faktisk ikke klar over..

Anonymkode: 2040a...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motstrømmen skrev (11 timer siden):

Føler meg ikke dratt inn. Er en tilfeldighet at jeg leste spam postene og fikk et mini dilemma om man skal svare på en år gammel melding. Jeg har ingen kontakt med han. Om noen sender meg en snap , som jeg ikke svarer på er det kutt av kontakt. . Jeg har hatt en god samtale med en vennine og vi har begge konkludert med at måten hun skrev på og tid gått. Så har hun tatt et valg å bli med en mann som har kvinner på si.  Igjen, det er han som velger å fremstille seg singel og ikke være ærlig for enn hva grunn. Jeg var ærlig , jeg ville ikke ha en romanse og følte for en kort stund at ring og bring funket.Bare har 0 toleranse for dop. Og forøvrig utroskap, men det viste jeg ikke at jeg var en del av. Er ikke såret av han, bare skuffet. Det er historie. 

Mini dilemma å lage tråd om?

🤭

Anonymkode: f9afa...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær så snill og svar. Legg frem alle detaljer. Så slipper hun å bruke tid på den mannen! Da har hun i det minste valget om hun vil gjøre det når hun vet hele sannheten. Jeg har vært i hennes sko.

Anonymkode: 77a1e...042

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motstrømmen skrev (12 timer siden):

Føler meg ikke dratt inn. Er en tilfeldighet at jeg leste spam postene og fikk et mini dilemma om man skal svare på en år gammel melding. Jeg har ingen kontakt med han. Om noen sender meg en snap , som jeg ikke svarer på er det kutt av kontakt. . Jeg har hatt en god samtale med en vennine og vi har begge konkludert med at måten hun skrev på og tid gått. Så har hun tatt et valg å bli med en mann som har kvinner på si.  Igjen, det er han som velger å fremstille seg singel og ikke være ærlig for enn hva grunn. Jeg var ærlig , jeg ville ikke ha en romanse og følte for en kort stund at ring og bring funket.Bare har 0 toleranse for dop. Og forøvrig utroskap, men det viste jeg ikke at jeg var en del av. Er ikke såret av han, bare skuffet. Det er historie. 

Hvorfor tror du at hun vet han har vært utro? Hun vet bare at han har snappet med damer ut fra det som står i meldinga. Antagelig oppdaget hun det for et år siden.Ut fra sakens fakta som du selv legger fram,ts, så kan du ikke konkludere med at «hun vet at han er utro og har valgt det».

Herregud, blir helt oppgitt av sånne nek som deg. 

Anonymkode: dae7b...d6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna

Anonymkode: 62bf6...578

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vill norsk.

Anonymkode: 99278...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg hadde blitt irritert av en sånn melding, be meg slutte å snappe? Be HAN slutte heller.. 

Anonymkode: 4bed6...2e9

Dette. Det henger ikke på greip. Om hun ikke greier å få mannen til å holde seg unna andre damer, men må be alle damer han kjenner om å holde avstand, så må hun jo skjønne at forholdet ikke er liv laga? Sannsynligvis ikke den skarpeste kniven i skuffen.

Anonymkode: dae30...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...