Gå til innhold

Når ei samboer av en elsker skrev melding på FB


Motstrømmen

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så ivrig på FB og har sperret for å skrive til meg, så du havner i spam hvis du ikke er en venn. Uansett så hadde jeg en kveld hvor jeg satt å trykket og hadde ikke mindre enn 40 meldinger i spam filter. Der poppet en melding opp fra ei dame som nevnte en tidligere guttevenn jeg hadde som ring og bring. Han sa han var singel og jeg hadde ikke noe grunn til å tro noe annet. Jeg datet ikke han, gjensidige nytelse når anledninger bød seg. Meldingen var over ett år gammel og hun sa hun fant meg på bilde som lignet det som var på mobilen hans. Jeg hadde kuttet av ring og bring for 2 år siden med han. Men det er bare 3 måneder siden sist han tok kontakt med ord som jeg savner deg, jeg har ikke glemt deg.Jeg har endret meg.Kan vi treffes.Med påfølgende dick pick.Jeg svarte ikke , slik som ikke har gjort de siste årene. Han hadde en ganske stor deal braker for meg, kom ruset på annet en alkohol. Da er jeg ferdig med folk. Jeg lo litt når jeg så meldingen, men samtidig ble jeg trist på vegne av damen. Han driver jo enda på , sikkert ikke bare meg han sender slike meldinger til og om det er så er ikke det noe bedre. Han er ekstremt pen mann. Men burde jeg svare damen og si at det er han som tar kontakt, ikke meg ? Og at han framstår som singel...De har vært samboere i 3 år. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde gjort det, hun fortjener å vite hva søpplemannen hennes driver med bak ryggen hennes.

Anonymkode: 2e04e...c3c

  • Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg hadde gjort det, hun fortjener å vite hva søpplemannen hennes driver med bak ryggen hennes.

Anonymkode: 2e04e...c3c

Er litt rart å svare et år etter hun har skrevet? Og hun virket veldig voksen , var ikke noe angrep på meg, bare at hun ønsket at jeg kuttet kontakt og informere om at han var samboeren hennes. Så det virker som hun vet han er en player. Jeg er virkelig usikker. Jeg har ikke lyst å lage bråk eller såre noen. Verken henne eller han. Jeg har jo kuttet kontakt om det var over noe helt annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna

Anonymkode: 2c9ad...1c1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gnagde, så jeg tok skjerm dump av meldingen fra henne og sendte til han.Og ba han beklage til sin samboer at jeg ikke har sjekket spam filter på flere år. Følte at det var mer rettferdig. Det er trossalt han som er player. Enda en grunn til at jeg forholder meg singel. 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motstrømmen skrev (2 minutter siden):

Dette gnagde, så jeg tok skjerm dump av meldingen fra henne og sendte til han.Og ba han beklage til sin samboer at jeg ikke har sjekket spam filter på flere år. Følte at det var mer rettferdig. Det er trossalt han som er player. Enda en grunn til at jeg forholder meg singel. 

Så du sa ingenting til henne. Bare advarte han om at hun vet hva han driver med, så han kan skjule sporene sine bedre? 

Anonymkode: 9486f...d33

  • Liker 18
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si det til henne. Han er allerede en løgner. 

Anonymkode: 389c3...9c7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte lese melding fra henne i gjenn. Det står faktisk, ut i fra bilde ser jeg du er en av damene som snapper med han. Jeg ber deg innstendig om å stoppe , han er min samboer. I snappen har han 1 bilde av meg lagret. Jeg har ikke regert på det. Men jeg vet at jeg ikke har svart annet enn avvisende på meldinger i løp av de siste årene om jeg i det hele har svart. Gidder liksom ikke svare på D.picks. Jeg tenker hun vet, og har tatt et valg om å bli. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motstrømmen skrev (8 timer siden):

Jeg måtte lese melding fra henne i gjenn. Det står faktisk, ut i fra bilde ser jeg du er en av damene som snapper med han. Jeg ber deg innstendig om å stoppe , han er min samboer. I snappen har han 1 bilde av meg lagret. Jeg har ikke regert på det. Men jeg vet at jeg ikke har svart annet enn avvisende på meldinger i løp av de siste årene om jeg i det hele har svart. Gidder liksom ikke svare på D.picks. Jeg tenker hun vet, og har tatt et valg om å bli. 

Hun vet at han snaper med en annen dame, ikke at han har liget med, sent upassende bilder og forsatt oppsøker en dame. Er en vis forskjel der og det er vel ingen grun til å tro hun får vite det heller nå som du har advart mannen hennes. Da får han vite at hun har snoket uten at hun får bekreftet sine (beretiget) mistanker. Så han kan anklage hene for snoking og kalle henne gal og paranoid, uten at hun kan forsvare seg eller får vite at han faktisk oppførte seg dårlig førs....

Synes du valgte en lite empatisk løsning på situasjonen. Greit nok at du ikke viste om dama på forhånd, men når du fik vitte at han jo løy til dere begge to kunne du vært lit lojal med den andre dama han løy til synes jeg. 

  • Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (4 minutter siden):

Da får han vite at hun har snoket uten at hun får bekreftet sine (beretiget) mistanker. Så han kan anklage hene for snoking og kalle henne gal og paranoid, uten at hun kan forsvare seg eller får vite at han faktisk oppførte seg dårlig førs....

Det har ikke noe å si hva som var først og sist. Å snoke i andres mobil vil alltid være hundre ganger verre enn utroskap. Det er essensen i dette. 

Anonymkode: bdbef...c13

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motstrømmen skrev (9 timer siden):

Jeg er ikke så ivrig på FB og har sperret for å skrive til meg, så du havner i spam hvis du ikke er en venn. Uansett så hadde jeg en kveld hvor jeg satt å trykket og hadde ikke mindre enn 40 meldinger i spam filter. Der poppet en melding opp fra ei dame som nevnte en tidligere guttevenn jeg hadde som ring og bring. Han sa han var singel og jeg hadde ikke noe grunn til å tro noe annet. Jeg datet ikke han, gjensidige nytelse når anledninger bød seg. Meldingen var over ett år gammel og hun sa hun fant meg på bilde som lignet det som var på mobilen hans. Jeg hadde kuttet av ring og bring for 2 år siden med han. Men det er bare 3 måneder siden sist han tok kontakt med ord som jeg savner deg, jeg har ikke glemt deg.Jeg har endret meg.Kan vi treffes.Med påfølgende dick pick.Jeg svarte ikke , slik som ikke har gjort de siste årene. Han hadde en ganske stor deal braker for meg, kom ruset på annet en alkohol. Da er jeg ferdig med folk. Jeg lo litt når jeg så meldingen, men samtidig ble jeg trist på vegne av damen. Han driver jo enda på , sikkert ikke bare meg han sender slike meldinger til og om det er så er ikke det noe bedre. Han er ekstremt pen mann. Men burde jeg svare damen og si at det er han som tar kontakt, ikke meg ? Og at han framstår som singel...De har vært samboere i 3 år. 

Ja, hadde bare svart ekstremt hyggelig . «Hei , først nå såg jeg meldingen fra deg , beklager sent svar . Den kontakten er avsluttet for lenge siden , da jeg fant ut han var i et forhold .(sa til meg han var singel ) . Men han driver fortsatt å kontakter meg .( legg ved screenshot av noen meldinger ) . Du skal bare vite at jeg ikke svarer han, men kanskje greit for deg å vite hva han driver med « . Smilefjes . 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du han fremdeles i kontaktene dine? Virker som du ikke er helt ferdig med han. Og du forventer at han plutselig skal bry seg om hvordan han behandler dama? 

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det har ikke noe å si hva som var først og sist. Å snoke i andres mobil vil alltid være hundre ganger verre enn utroskap. Det er essensen i dette. 

Anonymkode: bdbef...c13

For all del, du har lov til å menne hva du vil. Personlig vill jeg mye heller oppleve at noen sjekker hvem jeg snaper med en at en samboer er langvari utro.

Denne dama har heller ikke løyet til TS (det er det mannen som har gjort), så da synes jeg det er ilojalt å advare mannen og ikke dama. Uanset hvordan man rangsjerer alvorlighetsgraden i hva de har gjort, så har jo ikke dama gjort noe mot TS.... Tvert om TS sier dama oppførte seg voksent mot henne, så hvorfor da ikke oppføre seg voksent tilbake? 

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pippi Lotta skrev (1 minutt siden):

For all del, du har lov til å menne hva du vil. Personlig vill jeg mye heller oppleve at noen sjekker hvem jeg snaper med en at en samboer er langvari utro.

Denne dama har heller ikke løyet til TS (det er det mannen som har gjort), så da synes jeg det er ilojalt å advare mannen og ikke dama. Uanset hvordan man rangsjerer alvorlighetsgraden i hva de har gjort, så har jo ikke dama gjort noe mot TS.... Tvert om TS sier dama oppførte seg voksent mot henne, så hvorfor da ikke oppføre seg voksent tilbake? 

Victim blaming. Du sitter her og anklager offeret (mannen som har blitt utsatt for mobilsnoking). 

Anonymkode: bdbef...c13

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Victim blaming. Du sitter her og anklager offeret (mannen som har blitt utsatt for mobilsnoking). 

Anonymkode: bdbef...c13

Hahah, du har som sagt lov til å mene det du vil. 

Endret av Pippi Lotta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg hadde gjort det, hun fortjener å vite hva søpplemannen hennes driver med bak ryggen hennes.

Anonymkode: 2e04e...c3c

Enig, hadde sendt henne en screen shot av det han har skrevet. Du har jo uansett ditt på det rene.

Anonymkode: 7d1e7...7cb

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det har ikke noe å si hva som var først og sist. Å snoke i andres mobil vil alltid være hundre ganger verre enn utroskap. Det er essensen i dette. 

Anonymkode: bdbef...c13

Dummeste jeg har hørt. Det krever en HELT annen mentalitet å ta opp en åpen mobil i sin egen stue enn å med viten og vilje forføre en person som ikke er din ektefelle og å ha skitten sex mens du lyver til ektefellen din.

Anonymkode: 63ece...69e

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboera? siden du skrev ei foran. Dame som samboer?

Anonymkode: a8ef4...233

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fortjener å vite sannheten

Anonymkode: d4e5e...0ff

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (50 minutter siden):

Hvorfor har du han fremdeles i kontaktene dine? Virker som du ikke er helt ferdig med han. Og du forventer at han plutselig skal bry seg om hvordan han behandler dama? 

Om det ikke er noen direkte fiendskap så hvorfor ikke beholde gamle venner som kontakter? Og det spørs jo absolutt om hva slags kontakter det menes. Telefonkontakter er helt klart. Dersom en gammel eks ringer meg så vil jeg definitivt vite det før jeg svarer. 

Anonymkode: e4b13...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...