Gå til innhold

Jeg slanker meg, men er bedt på restaurant med venner. Hva skal jeg velge fra denne menyen?

Anbefalte innlegg

Jeg ville kjøpt en kjøtt eller fiskerett - skkurat det du har lyst på. (Ville til og med tatt en dessert, i hvertfall hvis restaurant er "en sjelden gang" for deg) 

Men ville droppet alkohol. Skei ut på restauranten - men dropp det som ødelegger for i morgen! 

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg teller kalorier, og tenker derfor at dåhjort kanskje er det beste? Jeg trenger hjelp av dere, hva skal jeg velge mtp minst mulig kalorier? Screenshot_20240325_133603_SamsungNotes.thumb.jpg.1ae6188239358667b8a172f3ff7ec330.jpgScreenshot_20240325_133929_SamsungNotes.thumb.jpg.e1101bd86aba8524e6dfde094a5b9b9d.jpg

Anonymkode: aae81...2ec

Bruker å velge det som frister mest , og ødelegger minst . Fisk eller salat . Evnt la det bli en hviledag i slanking å velge helt fritt . 

AnonymBruker

Hadde spist akkurat det jeg ønsket, men droppet forrett og dessert. Min mening er at hvis man skal lykkes med vektnedgang, må man leve samtidig og heller fokusere på å ta gode valg i hverdagen over tid, enn å slanke seg - rett og slett en livsstilsendring. Tenk heller litt på hva du spiser ellers den dagen og pass på vanninntaket. 

Anonymkode: 2c9ba...cf4

• Liker 2
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.3.2024 den 18.16):

Ditt svar ja?? For mitt var seriøst. Om man pokker ikke klarer ta slike valg som hva man skal spise her i livet, så må man få noen som kan kontrollere en. Det beste hadde jo vært å fått ts inn på psykiatrisk siden hen er en fare for seg selv. 

Anonymkode: a65ca...937

Og du selv er helt i vater, mener du? Måten du uttrykker deg på er mildt sagt aggressivt og lite innsiktsfull. Hvis man først skal uttale seg om normal, i den grad "normal " finnes,  holder jeg en knapp på TS 

Anonymkode: 9c440...de1

• Nyttig 2

Gå for kjøtt eller fisk, be om å få sausen ved siden av slik at du kan begrense/styre mengden selv. Du kan også be om at det brukes litt mindre mengde smør/olje til steking. Be gjerne om å få litt ekstra grønnsaker også slik at du faktisk blir god og mett (jeg synes ofte porsjonenener små...!)

Men kanskje viktigere enn hovedrett er det du drikker til, forrett/"ventebrød" og dessert. De tre tingene utgjør ofte en stor mengde kalorier i sum.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...