Gå til innhold

Noen er som tjener penger på sosiale medier?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Og om du etter flere år  med beinhard jobbing skulle være blant de få som blir rike så får du kanskje spiseforstyrrelser og andre mindre gøye ting med på kjøpet.  Jeg tror ikke influencer-karrieren er noe sunn for helsen.  Man ofrer ekstremt mye for å kanskje bli blant de få som blir rike og kjente.  Det blir litt som å drømme om å bli modell, Hollywoods-skuespiller, osv.  Det kan se glamorøst ut på overflaten, men det er en skitten bransje som knekker mange og hvor kun noen få lykkes.  

Anonymkode: 4c2ba...789

Det er helt sikkert også noen Weinstein-typer i influencer-bransjen.  Influencer-bransjen er helt uregulert og  perfekt sted for maktmisbruk. 

Anonymkode: 4c2ba...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jo. Hjernedødt 😵‍💫 Ai gjør snart jobben der.

Anonymkode: 817ed...28e

Sist jeg spurte chromebox / chat gpt om et erstatningsprodukt, så ville jeg forgiftet hele selskapet. Kan heldigvis nok om mat til å forstå det, og tydde heller til en av mine faste bloggere (influencere). 

Litt skummelt at du lener deg på kunstig intelligens på denne måten, i stedet for å stole på mennesker som vet hva de holder på med. 

Anonymkode: 4e43b...495

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Sist jeg spurte chromebox / chat gpt om et erstatningsprodukt, så ville jeg forgiftet hele selskapet. Kan heldigvis nok om mat til å forstå det, og tydde heller til en av mine faste bloggere (influencere). 

Litt skummelt at du lener deg på kunstig intelligens på denne måten, i stedet for å stole på mennesker som vet hva de holder på med. 

Anonymkode: 4e43b...495

Det er helt sikkert også noen influencere som har hommet med helseskadelige råd.  Det er ingen grunn til å stole noe mer på influencere enn chatGPT. Og for alt du vet så har influencerne du liker begynt å få chatGPT til å skrive postene de legger ut. 

Anonymkode: 4c2ba...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influensaer kommer med helsefarlige råd daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabell Raad hadde et innlegg om dette for noen dager siden, TikTok er tingen, og du må spy ut innhold. 
Hun brukte mange år på Instagram for å få de følgerne hun har, på tiktok gikk det mye kortere tid. 
Men om du ikke har noe å komme med, er det jo dødfødt. 

Anonymkode: ba18c...cdb

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/25/2024 at 4:44 PM, AnonymBruker said:

Sjekket nå og det legges ut  neste 4 millioner timer med nye Youtube-videoer hver dag.  Aner ikke hvor mange bilder som legges ut i åpne Instagram-profiler og hvor mange videoer som legges ut på TikTok, men det er uten tvil enormt. 

Anonymkode: 4c2ba...789

Edit:  Det har sikkert også blitt ekstremt mye mer som legges ut nå som Kunstig Intelligens gjør at man raskt kan pumpe ut innhold. Man trenger ikke engang å skrive sine egne poster. 

Anonymkode: 4c2ba...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...