Gå til innhold

Langvarig kjærlighetssorg. Hvor lenge varte deres


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har hatt en lang kjærlighetssorg. Hvor lenge varte den? Hva gjorde at den gikk over? 

Anonymkode: d5e57...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min varte vel i rundt tre år. Var tøft. Ble ferdig med det før jeg fant en annen, kanskje hadde det gått fortere over om jeg fant et rebound. Men jeg følte meg ikke klar for det.

Anonymkode: f1e5d...7f7

  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke direkte kjærlighetssorg,men ble utsatt for mye manipulasjon og psykisk vold. Tok 3 år etter bruddet før jeg var over han på en rar måte,ville aldri hatt han..men var såret.

Den dag i dag kun HAT mot han. 

Min første kjæreste ,da var sorgen ca 1,5 år.

Anonymkode: f0eb4...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i et normalt godt forhold i 8 år. Ble slutt for ett år siden. Har fortsatt kjærlighetssorg som sitter alt for hardt i meg. Lurer virkelig på når det skal gå over…

Anonymkode: 1a350...8b9

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 år, og sitter fortsatt i. Men der skyldes nok at jeg gikk fordi jeg hadde psykisk dårlig, uten at det var ham eller forholdet som var problemet. Jeg klarte bare ikke sette ord på det da.

Så jeg angrer, og sørger over livet jeg så for meg at vi skulle ha sammen fortsatt. 

Anonymkode: 068a2...6fe

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fant trøst hos religion. Nå føler jeg meg mye bedre

Anonymkode: cc4bf...1eb

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

5 år, og sitter fortsatt i. Men der skyldes nok at jeg gikk fordi jeg hadde psykisk dårlig, uten at det var ham eller forholdet som var problemet. Jeg klarte bare ikke sette ord på det da.

Så jeg angrer, og sørger over livet jeg så for meg at vi skulle ha sammen fortsatt. 

Anonymkode: 068a2...6fe

Er du noe bedre? Føler her at jeg fortsatt i perioder er veldig langt nede. 
 

ts

Anonymkode: d5e57...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har vært i et normalt godt forhold i 8 år. Ble slutt for ett år siden. Har fortsatt kjærlighetssorg som sitter alt for hardt i meg. Lurer virkelig på når det skal gå over…

Anonymkode: 1a350...8b9

Er du noe bedre? 
 

ts

Anonymkode: d5e57...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er du noe bedre? 
 

ts

Anonymkode: d5e57...6d4

Nei, dessverre er det nesten verre. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for at jeg skal få det bedre. Jeg er klar over alle disse velmenende rådene om hva som er lurt å gjøre, men det blir for meg håpløst å følge. Bor på et lite sted, der det ikke er til å unngå å møte han på butikken o.l. av og til. Det blir ganske håpløst og kunstig å blokkere han på alle sosiale medier. Det er nesten bedre å ha litt naturlig og vennlig kontakt, enn å være blokkert og få hjertet i halsen hver gang vi tilfeldigvis møtes. 
Jeg må si at jeg sliter, er kjempelei meg og ser ikke lyst på fremtiden uten han. Har prøvd å date andre, men jeg sammenligner bare med han. Ingen når opp, og ingen ved siden av heller. Jeg blir nok singel livet ut, mens han går videre, selv om jeg vet at han har det likedan. 
Vi var begge enige om bruddet pga ting som ikke fungerte, og vi er begge i 40-årene, ingen felles barn. 

Anonymkode: 1a350...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skilt etter over 20 år sammen. Alt kom som lyn fra klar himmel. Det er ca 15 år siden og jeg savner livet vi hadde sammen med barna.

Fikk meg en ny type, iflg han var vi ikke kjærester men oppførte oss som det hele tiden. Så hadde vi en krangle om noe bagatell. Jeg var så sliten pga denne krangelen at jeg reiste fra han. Siden har vi ikke snakket sammen og jeg savner han. 4 år siden dette skjedde.

Komme aldri til å finne meg noen ny kjæreste igjen. Orker ikke flere skuffelser.

Anonymkode: 7d3a1...319

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, dessverre er det nesten verre. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for at jeg skal få det bedre. Jeg er klar over alle disse velmenende rådene om hva som er lurt å gjøre, men det blir for meg håpløst å følge. Bor på et lite sted, der det ikke er til å unngå å møte han på butikken o.l. av og til. Det blir ganske håpløst og kunstig å blokkere han på alle sosiale medier. Det er nesten bedre å ha litt naturlig og vennlig kontakt, enn å være blokkert og få hjertet i halsen hver gang vi tilfeldigvis møtes. 
Jeg må si at jeg sliter, er kjempelei meg og ser ikke lyst på fremtiden uten han. Har prøvd å date andre, men jeg sammenligner bare med han. Ingen når opp, og ingen ved siden av heller. Jeg blir nok singel livet ut, mens han går videre, selv om jeg vet at han har det likedan. 
Vi var begge enige om bruddet pga ting som ikke fungerte, og vi er begge i 40-årene, ingen felles barn. 

Anonymkode: 1a350...8b9

Hva gjør at dere ikke kan forsøke på nytt? 

Anonymkode: 01afb...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Nei, dessverre er det nesten verre. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for at jeg skal få det bedre. Jeg er klar over alle disse velmenende rådene om hva som er lurt å gjøre, men det blir for meg håpløst å følge. Bor på et lite sted, der det ikke er til å unngå å møte han på butikken o.l. av og til. Det blir ganske håpløst og kunstig å blokkere han på alle sosiale medier. Det er nesten bedre å ha litt naturlig og vennlig kontakt, enn å være blokkert og få hjertet i halsen hver gang vi tilfeldigvis møtes. 
Jeg må si at jeg sliter, er kjempelei meg og ser ikke lyst på fremtiden uten han. Har prøvd å date andre, men jeg sammenligner bare med han. Ingen når opp, og ingen ved siden av heller. Jeg blir nok singel livet ut, mens han går videre, selv om jeg vet at han har det likedan. 
Vi var begge enige om bruddet pga ting som ikke fungerte, og vi er begge i 40-årene, ingen felles barn. 

Anonymkode: 1a350...8b9

Føler heller ingen bedring. Ikke hver dag like akutt som første tiden, men enda dager der jeg er veldig langt nede. Og resten av dagene føles det bare håpløst. 
 

Og jeg har ikke møtt han på over 1 år. Føler meg rett og slett syk av dette. 
 

Ønsker å møte en ny mann, men kan ikke forstå at jeg kan føle det samme for noen igjen. Samtidig er tanken på å leve alene resten av livet ikke til å holde ut. 
 

ts

Anonymkode: d5e57...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irja skrev (29 minutter siden):

4-5 år.

Er den over nå? 
 

ts

Anonymkode: d5e57...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Er den over nå? 
 

ts

Anonymkode: d5e57...6d4

Ja. Det var helt grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt rester igjen. Gått nesten 3 år. Savner det livet vi hadde og hvordan jeg trodde fremtiden vår ville se ut.

Anonymkode: d3fe1...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Irja skrev (1 time siden):

Ja. Det var helt grusomt.

Takk. Ja, det er helr grusomt. Har du møtt en ny? 
 

ts

Anonymkode: d5e57...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er du noe bedre? Føler her at jeg fortsatt i perioder er veldig langt nede. 
 

ts

Anonymkode: d5e57...6d4

Nei, men det er nok blandet med en generell livssorg som gjør at det har blitt verre i takt med at jeg blir eldre og en del muligheter forsvinner. 

Anonymkode: 068a2...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier det tar halve tiden som forholdet varte å komme over det. For min del stemte det ganske bra.

Anonymkode: 19741...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Takk. Ja, det er helr grusomt. Har du møtt en ny? 
 

ts

Anonymkode: d5e57...6d4

Nei.. men godt å kjenne at jeg er helt ferdig. Var jaggu på tide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...