Gå til innhold

Det er slutt, men jeg tror jeg dreit meg ut😅råd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver her, TS. Det du IKKE skal gå med på er vennskap - det kommer garantert til å skli ut og så er du der igjen med håp og mulig enda mer sårbar for hekt.

Har du lest boken til Sissel Gran - Hekta? Den hjalp meg mye da den verste desperasjonen hadde lagt seg, og har sørget for at jeg etter denne destruktive relasjonen har vært obs på lignende signaler og kommet meg ut før jeg ble for investert. Har kun hatt sunne og bra forhold i etterkant.

Ønsker deg alt godt i denne tiden, for det er vanskelig som du sier, håp er en utrolig sterk mekanisme! Skjønner at du ikke klarer å blokkere, selv om det er best. Men anbefaler deg virkelig å lese den boka ❤️

Anonymkode: eb3cf...a56

Ja jeg var veldig tydelig på at jeg ikke ønsket vennskap, han argumenterte for det, men jeg sa det er ikke aktuelt ett vennskap for meg er ødelagt nå. Og jeg vet også selv med erfaringer at man enkelt kan skli tilbake og det ønsker jeg ikke. Han har spurt om sex i ettertid, jeg avviste. Han prøvde også og si han ville ha vennskap igår og muligens forhold med meg senere, jeg svarte ikke. Så prøvde han et forsøk på å møtes vil jeg anta, det var spørsmål om jeg trengte noe i butikken, jeg svarte ikke, han vet godt at jeg ordner meg selv. Det har vært stille idag så langt og jeg har merket at han ofte tar kontakt annenhver dag. 

Har ikke lest den boken, men den kan jeg alltids få lånt meg til etter påske. 

Selvom dette er veldig leit og en har blandende følelser for relasjonen vi hadde, så er vet jeg at dette er det beste for meg. Jeg vil gjerne klare og slette/blokkere fra sosiale medier da jeg tenker det greit signaliserer at jeg ikke ønsker kontakt.

Tusen takk for gode ord❤️

Anonymkode: 2740a...400

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (6 minutter siden):

Råd: Slutt å drite deg ut.

Hehe, joda. Alle gjør feil, og dating nå til dags er jo ikke lett. Folk vil gjerne ha i pose og sekk

Anonymkode: 2740a...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er ikke sånn nå at han jakter på deg da? 😊 Menn kan være treige i oppfattelsen. Og noen menn liker jakten godt. Det setter følelser i sving.
 Plutselig oppdager han at han vil ha deg likevel, men sier det ikke direkte? 
 

Anonymkode: 65d52...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så det er ikke sånn nå at han jakter på deg da? 😊 Menn kan være treige i oppfattelsen. Og noen menn liker jakten godt. Det setter følelser i sving.
 Plutselig oppdager han at han vil ha deg likevel, men sier det ikke direkte? 
 

Anonymkode: 65d52...f6e

Vet du hva, jeg var inne på tanken om at han kanskje hadde endret mening og ville ha meg. Men jeg tenker når han også skriver ofte at han kun ønsker vennskap, så tenker jeg at det ikke er tilfelle at han har endret mening. 
Jeg syns generelt han virker veldig usikker og opp og ned når det kommer til å gå inn i forhold, jeg vet faktisk ikke 100% hva som stopper han da han har hat så mange forskjellige unnskyldinger/grunner.

Jeg har tenkt jeg skal holde døren litt på gløtt, rett og slett fordi han kunne endre mening. Jeg tenkte jeg kunne holde døren åpen i en 14 dagers tid, og der er man straks. 

Han har ikke sagt han savner meg eller noe etter han avsluttet, meldingene hans i ettertid er egentlig helt uvesentlige for meg, det kan være en setning om hva han skal den dagen, han ønsket meg fin dag en gang, en melding med forespørsel om sex. Jeg har svart så lite som overhodet mulig, han kan gjerne sende to meldinger om jeg ikke svarer. 

Anonymkode: 2740a...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vet du hva, jeg var inne på tanken om at han kanskje hadde endret mening og ville ha meg. Men jeg tenker når han også skriver ofte at han kun ønsker vennskap, så tenker jeg at det ikke er tilfelle at han har endret mening. 
Jeg syns generelt han virker veldig usikker og opp og ned når det kommer til å gå inn i forhold, jeg vet faktisk ikke 100% hva som stopper han da han har hat så mange forskjellige unnskyldinger/grunner.

Jeg har tenkt jeg skal holde døren litt på gløtt, rett og slett fordi han kunne endre mening. Jeg tenkte jeg kunne holde døren åpen i en 14 dagers tid, og der er man straks. 

Han har ikke sagt han savner meg eller noe etter han avsluttet, meldingene hans i ettertid er egentlig helt uvesentlige for meg, det kan være en setning om hva han skal den dagen, han ønsket meg fin dag en gang, en melding med forespørsel om sex. Jeg har svart så lite som overhodet mulig, han kan gjerne sende to meldinger om jeg ikke svarer. 

Anonymkode: 2740a...400

Jeg er kanskje litt i samme i situasjon som deg skjønner du. 😅 Når jeg trakk meg litt kom han etter. Han er usikker i forhold til forhold ennå, men plutselig detter det ting ut av han som er veldig inkluderende som å dra med familien hans på tur til sommeren. 
Du får bare prøve å sette gode grenser for deg selv.. jeg er dårlig der..

Anonymkode: 65d52...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er kanskje litt i samme i situasjon som deg skjønner du. 😅 Når jeg trakk meg litt kom han etter. Han er usikker i forhold til forhold ennå, men plutselig detter det ting ut av han som er veldig inkluderende som å dra med familien hans på tur til sommeren. 
Du får bare prøve å sette gode grenser for deg selv.. jeg er dårlig der..

Anonymkode: 65d52...f6e

Jeg vet ikke helt jeg. Hvis han din snakker om forhold så er jo det positivt, han min snakker ikke om forhold oss imellom han skriver kun at han ønsker vennskap og kanskje forhold senere, og da har jeg på en måte svare mitt der😅. Jeg venter ikke på han som en hodeløs høne, så jeg må nok bare belage meg på og gå videre. Jeg tenkte som sagt og gi han 2 uker, men jeg får se. Han forstyrrer på en måte roen min ved at jeg ikke klarer og gå 100% videre når han kontakter meg annenhver dag/til hver dag. Det er litt overflatiske meldinger ifra han som sagt. Og at han din snakker om at dere kan dra på ferie sammen i sommer, jeg ville vel vært litt obs på om det han gjør kun er og si deg dette men ikke noe handling. Menn er jo flinke slik, de får jo holdt lenger på oss om man går på de dumme brødsmulene de gir.

Anonymkode: 2740a...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...