Gå til innhold

Haster! Kan noen hjelpe meg med å finne to kort?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 25.3.2024 den 17.17):

Jeg har ikke ord!!!

Jeg leitet og leitet etter kortene ut i fra beskrivesene deres i går, uten å finne noe.  Skulle ta meg en lur etter jobb i dag, men lå urolig og tenkte på hvor de kunne være. Bestemte meg for å tømme kommoden i gangen, alle skoene mine er ved siden av den kommoden. Jeg tømte ekskene ( små grå av papp, ikke skoesker) og i skuffen med solbrillene kom kortene til syne på gulvet. Kortene er hvite, men de har røde, blå og svart farge på seg. Lommebok av skinn lå også i den skoffen, men de er sorte, ikke brune. Jeg har leitet i den skuffen mange ganger de siste dagene, også flyttet på eskene, og sett at ikke noe har falt bak eller ned.

Tusen takk for all hjelp! Det var hjelp for å lete og motivasjon. Jeg er evig taknemmelig for at noen ville bruke en søndagskveld på å hjelpe en fremmed!  Godheten tar jeg med meg og gir videre, så i dag var jeg ekstra oppmerksom mot rengjøringspersonalet på jobb.

Dersom noen skulle få lyst til å spå meg/ fremtiden, så hadde jeg satt pris på det også.

TS.

Anonymkode: 079fe...881

Jeg tror at det er din gode hjelper som har lagt de der. Hadde du god kontakt med bestemoren din?

Jeg får en sterk følelse av omsorg.

Anonymkode: 99e1c...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg tror at det er din gode hjelper som har lagt de der. Hadde du god kontakt med bestemoren din?

Jeg får en sterk følelse av omsorg.

Anonymkode: 99e1c...7e3

Er det ts eller meg du plukker opp?

Anonymkode: 957d9...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg er fortsatt i sjokk over at dere var så nøyaktige at jeg klarte å finne de selv om jeg hadde lett mange ganger.

Tusen, tusen takk for at dere tok dere tid til å hjelpe en fremmed 💗 Jeg har forsøkt å gi det videre ved at jeg har brukt maaaange timer de siste ukene på å hjelpe noen i familien og en venninne som trengte det.

Anonymkode: 079fe...881

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.4.2024 den 21.58):

Jeg er fortsatt i sjokk over at dere var så nøyaktige at jeg klarte å finne de selv om jeg hadde lett mange ganger.

Tusen, tusen takk for at dere tok dere tid til å hjelpe en fremmed 💗 Jeg har forsøkt å gi det videre ved at jeg har brukt maaaange timer de siste ukene på å hjelpe noen i familien og en venninne som trengte det.

Anonymkode: 079fe...881

Det ser ut som det et en og samme person som traff godt. Så bra at du har den innstillingen, får opp at du er en fantastisk person. Du kan lære deg å koble deg på å finne ting du glemmer selv, alle har den evnen. God tur:) 

Anonymkode: 873db...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...