Gå til innhold

Haster! Kan noen hjelpe meg med å finne to kort?


Anbefalte innlegg

Jeg har lagt to kort på størrelse med bankkort på ett lurt sted i leiligheten min. Nå har jeg letet i mange dager, men finner de ikke igjen. Jeg trenger de i forbindelse med en reise og er ganske stressa. Noen som vet hvor de er? Jeg vil bli evig takknemmelig for litt hjelp.

Anonymkode: 079fe...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er fortsatt ikke funnet, så jeg pusher denne opp.

Anonymkode: 079fe...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der du har passet? Euro etc? 

Anonymkode: 85c80...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Der du har passet? Euro etc? 

Anonymkode: 85c80...b6c

Jeg har leitet der mange ganger! Tømte den skuffen nå etter svaret ditt. Finner det ikke. Det ene kortet er dokumentasjon på en operasjon jeg har hatt.

Anonymkode: 079fe...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoeske

Anonymkode: 957d9...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kommode. Har du skoeske rundt en kommode? Gammeldags kommode?

Anonymkode: 957d9...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ved inngangspartiet?

Anonymkode: 957d9...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har letet gjennom de to kommodene mine flere ganger. De er det mest naturlige stedet å ligge kortene. Men jeg finner de ikke. Er det kommoden på soverommet eller i gagen jeg skal endevende på nytt?

Anonymkode: 079fe...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falt ut bak en skuff - dra ut nederste skuff i kommoder osv for å se om kortene ligger i bunnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har puttet dem i kjøkkenskapet, ved siden av drikkeglassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende den datt nede i skuffene , best å ta ut skuffene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har letet gjennom de to kommodene mine flere ganger. De er det mest naturlige stedet å ligge kortene. Men jeg finner de ikke. Er det kommoden på soverommet eller i gagen jeg skal endevende på nytt?

Anonymkode: 079fe...881

Første gang jeg prøver meg på noe så spesifikt, og først fikk jeg bare opp skoeske. Og så fikk jeg opp var et bilde av hvordan mitt tidligere hjem så ut og da var det den gammeldagse skuffekommoden ved inngangspartiet og der stopper det for meg :sukk:

Anonymkode: 957d9...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Briller eller brilleetui??

Anonymkode: 957d9...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe rødt? Rød brilleetui?

Anonymkode: 957d9...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke blått og rødt pass eller noe?

Anonymkode: 957d9...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brun skinnsko, brun etui...?

Anonymkode: 957d9...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kofferten?

Anonymkode: e337c...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I lommeboken? Mobilen?

I et pass? Flere pass?

I en bukselomme? Jakkelomme?

Anonymkode: 6643c...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ord!!!

Jeg leitet og leitet etter kortene ut i fra beskrivesene deres i går, uten å finne noe.  Skulle ta meg en lur etter jobb i dag, men lå urolig og tenkte på hvor de kunne være. Bestemte meg for å tømme kommoden i gangen, alle skoene mine er ved siden av den kommoden. Jeg tømte ekskene ( små grå av papp, ikke skoesker) og i skuffen med solbrillene kom kortene til syne på gulvet. Kortene er hvite, men de har røde, blå og svart farge på seg. Lommebok av skinn lå også i den skoffen, men de er sorte, ikke brune. Jeg har leitet i den skuffen mange ganger de siste dagene, også flyttet på eskene, og sett at ikke noe har falt bak eller ned.

Tusen takk for all hjelp! Det var hjelp for å lete og motivasjon. Jeg er evig taknemmelig for at noen ville bruke en søndagskveld på å hjelpe en fremmed!  Godheten tar jeg med meg og gir videre, så i dag var jeg ekstra oppmerksom mot rengjøringspersonalet på jobb.

Dersom noen skulle få lyst til å spå meg/ fremtiden, så hadde jeg satt pris på det også.

TS.

Anonymkode: 079fe...881

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har ikke ord!!!

Jeg leitet og leitet etter kortene ut i fra beskrivesene deres i går, uten å finne noe.  Skulle ta meg en lur etter jobb i dag, men lå urolig og tenkte på hvor de kunne være. Bestemte meg for å tømme kommoden i gangen, alle skoene mine er ved siden av den kommoden. Jeg tømte ekskene ( små grå av papp, ikke skoesker) og i skuffen med solbrillene kom kortene til syne på gulvet. Kortene er hvite, men de har røde, blå og svart farge på seg. Lommebok av skinn lå også i den skoffen, men de er sorte, ikke brune. Jeg har leitet i den skuffen mange ganger de siste dagene, også flyttet på eskene, og sett at ikke noe har falt bak eller ned.

Tusen takk for all hjelp! Det var hjelp for å lete og motivasjon. Jeg er evig taknemmelig for at noen ville bruke en søndagskveld på å hjelpe en fremmed!  Godheten tar jeg med meg og gir videre, så i dag var jeg ekstra oppmerksom mot rengjøringspersonalet på jobb.

Dersom noen skulle få lyst til å spå meg/ fremtiden, så hadde jeg satt pris på det også.

TS.

Anonymkode: 079fe...881

Der fikk jeg gåsehud selv! :hakeslepp: Så bra at du fant dem (og så snill du er)! ❤️ 

Anonymkode: 957d9...14c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...