Gå til innhold

har noen her vært i Russland i det siste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La oss si det skjer terror der de vil ha Nato som syndebukk. Du vil miste øre.

Endret av Akryl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Capazitet skrev (5 timer siden):

Opplagt trolletråd

nei, det er overhode ikke det. 

Anonymkode: 0df20...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

jo, det gjør det vel? De kjenner landet, de kan språket, de kjenner hvilke veier man ikke bør kjøre, de kjenner til de trygge hjørnene, de kan hjelpe meg å lese menyen, de er russere - de hører til i landet og hindrer meg i å opptre som en tåpelig vestlig turist. 

Anonymkode: 0df20...675

De har ikke noe å stille opp med, hverken mot kriminelle (du må ha med masse cash) eller myndighetene/rettssystemet. 

Anonymkode: 03e0e...b4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Grunnen til at jeg skriver her er at jeg vil ha tilbakemelding fra noen. Her inne kan jeg være anonym. Og jeg kan få ærlige svar, fordi dere også kan være anonyme. Jeg tar til meg det dere skriver og er takknemlig for tilbakemelding. Alle trenger en sparringpartner, og akkurat i denne situasjonen har jeg ingen. 

Jeg kommer nemlig ikke til å fortelle om planene hverken på jobb eller til mine gamle foreldre. Heller ikke til folk rundt meg, nettopp fordi jeg ikke vil bli dømt, utestengt og satt i bås. Jeg vil ikke besøke Russland fordi jeg på noen måte støtter det Putin driver med - men det er nettopp det mange automatisk vil komme til å tro. Og det er så synd! Hvorfor skal man hate og frykte et helt LAND bare fordi diktatoren er en drittsekk? Hvorfor skal det være så mye hat? 

 

 

Anonymkode: 0df20...675

Du er utrolig naiv…..

Anonymkode: 03e0e...b4d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 21.00):

Grunnen til at jeg skriver her er at jeg vil ha tilbakemelding fra noen. Her inne kan jeg være anonym. Og jeg kan få ærlige svar, fordi dere også kan være anonyme. Jeg tar til meg det dere skriver og er takknemlig for tilbakemelding. Alle trenger en sparringpartner, og akkurat i denne situasjonen har jeg ingen. 

Jeg kommer nemlig ikke til å fortelle om planene hverken på jobb eller til mine gamle foreldre. Heller ikke til folk rundt meg, nettopp fordi jeg ikke vil bli dømt, utestengt og satt i bås. Jeg vil ikke besøke Russland fordi jeg på noen måte støtter det Putin driver med - men det er nettopp det mange automatisk vil komme til å tro. Og det er så synd! Hvorfor skal man hate og frykte et helt LAND bare fordi diktatoren er en drittsekk? Hvorfor skal det være så mye hat? 

 

 

Anonymkode: 0df20...675

Da ville jeg gjerne heller ventet til krigen er over.

Anonymkode: ca603...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.3.2024 den 14.30):

Men det er jo grunn for å frykte Russland, så det er egentlig en frykt du ikke bør bli kvitt. 

Anonymkode: c590f...71f

Nå er det heldigvis ikke alle som gidder å gå rundt og hate russere. Holdninger som dine gjør at det aldri kommer til å bli fred.

Anonymkode: 020f7...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nå er det heldigvis ikke alle som gidder å gå rundt og hate russere. Holdninger som dine gjør at det aldri kommer til å bli fred.

Anonymkode: 020f7...470

Det står at det er en grunn til å frykte Russland, ikke til å hate russere. Jeg har ingenting imot vanlige russere, men hadde ikke ønsket å reise til Russland nå, med tanke på egen sikkerhet og at jeg ikke vil støtte Russland på noen måte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...