Gå til innhold

Slanker meg, og tok helt av med kalorier i går. Lei meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Wow du er ekstremt heldig som går så raskt ned i vekt da! Jeg er 170cm og 63kg og må ligge på rundt 1300 for å gå ned 0,4i uka🙁 Har også aktiv hverdag.

Anonymkode: 60393...269

Åja sier du det, mulig jeg har ganske rask forbrenning sånn egentlig da 🤔 Før jeg slanket meg så lå jeg på mellom 4-6000 kalorier hver dag, så jeg burde muligens vært mye større, så ja- kanskje rask forbrenning 🤷‍♀️

Anonymkode: 784e8...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åja sier du det, mulig jeg har ganske rask forbrenning sånn egentlig da 🤔 Før jeg slanket meg så lå jeg på mellom 4-6000 kalorier hver dag, så jeg burde muligens vært mye større, så ja- kanskje rask forbrenning 🤷‍♀️

Anonymkode: 784e8...503

Jeg må bruke så mye tid på å planlegge kostholdet så jeg får mest mulig mat og bra næring på 1300kcal. Slik at jeg slipper altfor mye sult når jeg slanker meg. Uansett er sprekker å forvente da, det lureste er opp på hesten igjen, ikke la sprekken vare i dagesvis fordi man uansett har sprukket. Dette måtte jeg lære meg hvertfall.

Anonymkode: 60393...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.3.2024 den 13.05):

Hvis du har gått ned 5kg på 4 uker ved å spise 1500kcal daglig, så går jeg ut fra at du er veldig stor? Personlig er mitt vedlikeholdsbehov 1600kcal nemlig, og er normalvektig. Så jeg tenker jo at det er relativt mye mat, men kanskje det er en for stor endring for deg? Da er det nemlig lettere å gå på en smell. Hadde det vært lurere å legge seg på rundt 1700 daglig? Da går nedgangen litt saktere, men mer bærekraftig kanskje? Så kan du heller gå ned til 1500 når du ikke lenger går ned i vekt på 1700?

Anonymkode: 60393...269

1600 kalorier? Er du veldig lav? Normalbehov for kvinner er vel ca 2000? Jeg la inn min høyde med normalvekt i en kalkulator, og fikk ca 2000 for å beholde samme vekt. 

Anonymkode: 8acd1...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

1600 kalorier? Er du veldig lav? Normalbehov for kvinner er vel ca 2000? Jeg la inn min høyde med normalvekt i en kalkulator, og fikk ca 2000 for å beholde samme vekt. 

Anonymkode: 8acd1...b45

Jeg er 170cm og 62kg. Er 39år. Hadde økt raskt i vekt med 2000 daglig, men ja, det er det kalkulatorer mener er mitt vedlikeholdsbehov også😅 Derfor er det viktig å følge med på vekten selv, for da får du fasiten. Kunne spise mer i 20-årene da, så det har endret seg (selv om folk her inne elsker å informere om at forbrenningen ikke går ned med alderen)

Anonymkode: 60393...269

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...