Gå til innhold

Nær venninne tar kontakt en sjelden gang maks 1 gang per måned, spør hvordan det går og så leser ikke svaret...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg tenke. Har tenkt mange ganger at hun vil fase meg ut, men plutselig detter det inn en melding som virker genuint interessert, jeg svarer wd en gang og hun leser ikke svaret. Nå har det gått to uker siden jeg svarte. 

Hva ville dere gjort/ tenkt? 

Anonymkode: 75e4a...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er en engangshendelse ville jeg tenkt at det var en forglemmelse. Har gjort det samme selv. Plutselig skjedde det noe og så glemte jeg å svare. Når jeg kom på at jeg hadde glemt det var det gått så lang tid at det bare var flaut. 
 

Dersom det skjer flere ganger er hun jo bare rar. Da må du vurdere om du gidder å investere i vennskapet. 

Anonymkode: 5c835...4dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at hun ikke leser svaret?

Anonymkode: 569db...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hvordan vet du at hun ikke leser svaret?

Anonymkode: 569db...e7e

Det ser man på fargen av snapchat pila. 

Hun gjør sånt hele tiden. Leser ikke svar, svarer ikke..

Anonymkode: 75e4a...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den venninna kunne vært meg. Tar kontakt med folk jeg genuint vil ha en relasjon til og er glad i, spør hvorssn det går, får en lang melding tilbake og glemmer å svare (utsetter å svare fordi jeg er travel, og så glemmer jeg det typisk). Hvis hun sender melding og spør, tror jeg hun vil ha deg i livet sitt.🩷

Anonymkode: d3566...b84

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det ser man på fargen av snapchat pila. 

Hun gjør sånt hele tiden. Leser ikke svar, svarer ikke..

Anonymkode: 75e4a...9d3

Ok. En av grunnene til at jeg ikke har snapchat.

Anonymkode: 569db...e7e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok. En av grunnene til at jeg ikke har snapchat.

Anonymkode: 569db...e7e

Mobil sms har også to sånne sirkler nederst som gir slik informasjon. Og messenger kan man også se det på. 

Anonymkode: 75e4a...9d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det ser man på fargen av snapchat pila. 

Hun gjør sånt hele tiden. Leser ikke svar, svarer ikke..

Anonymkode: 75e4a...9d3

Man kan faktisk lese svar på Snap uten at avsender ser det. Stiller du venninnen din noe spørsmål tilbake i meldingen? Sender du melding uoppfordret til henne?

Anonymkode: 41c2d...0c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm jeg har noen som gjør dette også; tar kontakt for så å totalt ignorere😁Skjønner det ikke, men men. Jeg blir ikke fornærmet, mer nyskjerrig.

Anonymkode: 57465...f39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Den venninna kunne vært meg. Tar kontakt med folk jeg genuint vil ha en relasjon til og er glad i, spør hvorssn det går, får en lang melding tilbake og glemmer å svare (utsetter å svare fordi jeg er travel, og så glemmer jeg det typisk). Hvis hun sender melding og spør, tror jeg hun vil ha deg i livet sitt.🩷

Anonymkode: d3566...b84

Jeg skjønner ikke hvordan det er fysisk mulig å glemme og svare på en melding, selv om man har det travelt. Da må det være noe fysiologisk galt i hodet. 

Selv kan jeg dryge det å svare på en melding på et par timer, men jeg har det alltid i bakhodet. Selv hvor glemsk jeg er av meg. Det er respektløst å ikke svare tilbake, da fortjener i hvertfall mottaker beskjed om årsak.

Så hvis ikke du klarer å huske på en melding, tror jeg du bør ta deg en tur til legen, sette på en alarm eller bare slutte å skrive til andre.

Anonymkode: 1f5b9...20a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adhd?

Anonymkode: 24484...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Man kan faktisk lese svar på Snap uten at avsender ser det. Stiller du venninnen din noe spørsmål tilbake i meldingen? Sender du melding uoppfordret til henne?

Anonymkode: 41c2d...0c0

Hvordan? 😅

Anonymkode: 34223...3c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hva skal jeg tenke. Har tenkt mange ganger at hun vil fase meg ut, men plutselig detter det inn en melding som virker genuint interessert, jeg svarer wd en gang og hun leser ikke svaret. Nå har det gått to uker siden jeg svarte. 

Hva ville dere gjort/ tenkt? 

Anonymkode: 75e4a...9d3

Hvor ofte sender du en melding og spør hvordan det går med henne? Uoppfordret? Ikke bare som svar når hun spør om deg?

Anonymkode: 7ce86...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvor ofte sender du en melding og spør hvordan det går med henne? Uoppfordret? Ikke bare som svar når hun spør om deg?

Anonymkode: 7ce86...0d3

Ja, hvis poenget er at hun vil kutte meg ut, så er jeg ok med det, bare kutt meg ut da. Ikke driv med sånn late som interesse om det er det...

Jeg spør ikke ofte hvordan det går med venninner, men det hender. Forventer egentlig at de forteller selv om de har noe på hjertet. 

Anonymkode: 75e4a...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forventer egentlig at de forteller selv om de har noe på hjertet. 

Anonymkode: 75e4a...9d3

Om 5 år sitter du der alene i sofaen og oppretter en tråd om hvor vanskelig det er å ikke ha noen venner. 

Karma kalles det visstnok 

Anonymkode: 074fe...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Om 5 år sitter du der alene i sofaen og oppretter en tråd om hvor vanskelig det er å ikke ha noen venner. 

Karma kalles det visstnok 

Anonymkode: 074fe...946

Så teit.

Anonymkode: 75e4a...9d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Om 5 år sitter du der alene i sofaen og oppretter en tråd om hvor vanskelig det er å ikke ha noen venner. 

Karma kalles det visstnok 

Anonymkode: 074fe...946

Jeg er flink til å lytte og liker å lytte til snille venninner. Men de må jo åpne opp være villige til å dele. Jeg syns ikke det er behov for å spørre, antar de deler det de vil når de vil, det gjør jeg. 

Anonymkode: 75e4a...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er flink til å lytte og liker å lytte til snille venninner. Men de må jo åpne opp være villige til å dele. Jeg syns ikke det er behov for å spørre, antar de deler det de vil når de vil, det gjør jeg. 

Anonymkode: 75e4a...9d3

Enig med hun over som sier at det er passivt. Hvis du ønsker venner må du ta initiativ, det viser at du ønsker å bry deg. 

Anonymkode: 5c835...4dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig med hun over som sier at det er passivt. Hvis du ønsker venner må du ta initiativ, det viser at du ønsker å bry deg. 

Anonymkode: 5c835...4dc

Ja, ja jeg syns det er implisitt at jeg bryr meg. 

Anonymkode: 75e4a...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig med hun over som sier at det er passivt. Hvis du ønsker venner må du ta initiativ, det viser at du ønsker å bry deg. 

Anonymkode: 5c835...4dc

Så dere tenker det er derfor jeg ikke får svar eller meldinger lest? Hun sksl få meg til å føle meg som om hun ikke bryr seg? En slags hevn? Eller hva. Fordi dere sporet av. 

Anonymkode: 75e4a...9d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...