Gå til innhold

Har barnehagen deres åpent på onsdag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 på onsdag. Er jo vanlig jobb uke. Mannen jobber til 16 og har ikke halv dag

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår barnehage tar påskeferie så er stengt hele uken 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpent mandag og tirsdag, stengt onsdag.

Anonymkode: 3acf0...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Dere er åpen til 12, men dere har da fri etter det? Fra og med torsdag til og med mandag? Det ER jo det VANLIG. Mange må jobbe hele dagen onsdag. Du har valgt jobben din selv.

Anonymkode: 2964f...4ee

Du skjønte åpenbart ikke hva hun mente 

Anonymkode: fa830...e51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oppe til 12, men har fått beskjed om at de holder stengt neste påske og romjul hvis trenden mange av de foresatte har fortsetter. Er dessverre en del foreldre som melder behov, for så å gi barna fri allikevel. 

Anonymkode: 718dc...bc8

Det har vært diskutert der jeg jobber også. Vi kunne like gjerne holdt stengt, fordi det er så få barn som faktisk kommer. Men selvsagt flere som er påmeldt. Det får følger for resten av året dessverre. 

Anonymkode: b4d7b...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sofakona skrev (28 minutter siden):

12 på onsdag. Er jo vanlig jobb uke. Mannen jobber til 16 og har ikke halv dag

Svært mange som har fri hele uka. På avdelingen jeg jobber er det påmeldt 6 barn av 24 både mandag og tirsdag neste uke. Så det er ikke uvanlig å ta fri hele påsken. 

Anonymkode: b4d7b...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er så irriterende. Jeg har ikke tall på hvor mange som melder behov også kommer ikke barnet. Har «mistet» mange fridager med egne barn pga dette. 

Anonymkode: 43fbc...593

Du mister jo ingen fridager, du har et vist antall fridager i året som du får ta ut, bare ikke akkurat før helligdagene i påsken. 

Anonymkode: 0a3ff...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt på mine to barn, men kommer ikke til å sende de på onsdagen, det kan barnehagen takke seg selv for, barnehagen har åpent fra 7-13 onsdag, først i går opplyste de om at barna ikke får sove i barnehagen den dagen, og det fungerer ikke for mine barn, så da har vi ordnet barnepass på annen måte.

Anonymkode: 0a3ff...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så rart,både mandag og tirsdag er jo helt vanlige arbeidsdager.

Anonymkode: 0a3ff...23b

Mange private som velger å holde stengt fordi det uansett kommer veldig få. 

Anonymkode: f94ae...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steng man,tir og ons

Anonymkode: f48e3...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår er åpen til kl 12. Vi tok påskeferie i går. 🥳

Anonymkode: 43769...b93

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Dere er åpen til 12, men dere har da fri etter det? Fra og med torsdag til og med mandag? Det ER jo det VANLIG. Mange må jobbe hele dagen onsdag. Du har valgt jobben din selv.

Anonymkode: 2964f...4ee

Tenkte det samme! Jeg jobber til klokken 18 på onsdag, det er jo en helt vanlig dag og ikke noe som skulle tilsi at man skal ha kortere dag eller fri. Forresten har jeg skolebarn, så ville gjerne hatt fri såklart, men det er bare ikke mulig i mange yrker.

Anonymkode: ed11b...ef1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Stengt hele påsken og hele jula. Menighetsbarnehage, så er nok derfor.

Anonymkode: 59a07...cc3

Nei, det er ikke derfor. Vår menighetsbarnehage holder åpent mandag, tirsdag og frem til kl 12 onsdag.

Anonymkode: dc55a...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Dere er åpen til 12, men dere har da fri etter det? Fra og med torsdag til og med mandag? Det ER jo det VANLIG. Mange må jobbe hele dagen onsdag. Du har valgt jobben din selv.

Anonymkode: 2964f...4ee

Du misforstår poenget mitt. Problemet er at alle de ansatte har 5 uker ferie (pluss avspasering) som skal tas ut hvert år. Det settes ikke inn vikar når vi tar ut ferie. Så da blir man gående underbemannet i mange uker, i stedet for at vi tar ferie når det er færre barn. Det går hardt utover barnet ditt og de kollegene som må jobbe underbemannet...

Anonymkode: 83de6...2e9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tenkte det samme! Jeg jobber til klokken 18 på onsdag, det er jo en helt vanlig dag og ikke noe som skulle tilsi at man skal ha kortere dag eller fri. Forresten har jeg skolebarn, så ville gjerne hatt fri såklart, men det er bare ikke mulig i mange yrker.

Anonymkode: ed11b...ef1

Jo dagen før helligdag er ofte kortede dag

Anonymkode: fa830...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er så irriterende. Jeg har ikke tall på hvor mange som melder behov også kommer ikke barnet. Har «mistet» mange fridager med egne barn pga dette. 

Anonymkode: 43fbc...593

Hvorfor melder folk seg på og kommer ikke? 

Anonymkode: 67cac...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor melder folk seg på og kommer ikke? 

Anonymkode: 67cac...f28

Jeg har meldt på mine to barn, men kommer ikke til å sende de på onsdagen, det kan barnehagen takke seg selv for, barnehagen har åpent fra 7-13 onsdag, først i går opplyste de om at barna ikke får sove i barnehagen den dagen, og det fungerer ikke for mine barn, så da har vi ordnet barnepass på annen måte.

Anonymkode: 0a3ff...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg har meldt på mine to barn, men kommer ikke til å sende de på onsdagen, det kan barnehagen takke seg selv for, barnehagen har åpent fra 7-13 onsdag, først i går opplyste de om at barna ikke får sove i barnehagen den dagen, og det fungerer ikke for mine barn, så da har vi ordnet barnepass på annen måte.

Anonymkode: 0a3ff...23b

Da sier du jo ifra idag at de ikke kommer likevel? Men hvorfor melder folk dem på og ikke sender dem?

Anonymkode: 67cac...f28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har meldt på mine to barn, men kommer ikke til å sende de på onsdagen, det kan barnehagen takke seg selv for, barnehagen har åpent fra 7-13 onsdag, først i går opplyste de om at barna ikke får sove i barnehagen den dagen, og det fungerer ikke for mine barn, så da har vi ordnet barnepass på annen måte.

Anonymkode: 0a3ff...23b

Da har du selvfølgelig sagt ifra om det eller? 

Anonymkode: b9cfa...351

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...