Gå til innhold

Smart kjæreste men ikke så smart!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Merker jeg mistet interessen litt når to brukne armer kom som supplerende informasjon 👹

Anonymkode: 63a8a...53b

Det var ikke TS som hadde brukket begge armene. 

Anonymkode: db5c5...914

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva det feilet meg er helt uaktuelt. 
Men jeg trengte hjelp og det fikk han klar beskjed fra legen at han må steppe inn. 
 

Jeg klager faktisk ikke på han, prøver å neven det fint for han. 
 

Han har mange elske vaner, har finnet meg i det men det med fingrene er bare så nasty. 
 

 

Prøvde å nevne det, han klikket så insane. 

Anonymkode: e5a60...c6b

Så får du la være å ha håret i en topp da.

Jeg tror egentlig ikke på deg lengre pga måten du skriver på og ordene du bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Prøvde å nevne det, han klikket så insane. 

Anonymkode: e5a60...c6b

Hvis du er er smart så dumper du ham. 

Anonymkode: 8c443...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bare det med å hjelpe meg med jakka. Han la den på meg halvveis, hetta var inni jakka, håret mitt var ute og resten stappet i ryggen og han bare sånn. Så sa jeg at det er jo ikke greit, så klikka den. 

Det er jo greit at han ikke får til alt med en gang, men å klikke, det er ikke greit!

Dette forholdet gir jeg 0,1% sjanse for å vare i 5 år til.

Anonymkode: ad658...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du bør være singel lenge nok til at du klarer å sette håret i dott selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg sliter med kjæresten. Han er høytutdannet og smart sånn. Men ellers i hverdagen, må jeg si til han hva han må gjøre og hvordan man gjør ting. 
Var syk her om dagen og han måtte sette håret mitt i dott, det fikk han ikke til, han fikk ikke til å kle på meg jakken engang! Vet ikke om han spiller dum/lat eller om han er sånn. Jeg blir så frustrert, men han tåler ikke noe kritikk eller blir snakket til. 
Gjør mye rare greier. Tømmer godteriposen i skål, så kaster han posen. Jeg sparer på posen så vi kan helle restene tilbake. Han svarer å smart! Og han gjør det samme hver gang. Bare fille eksempel jeg vet men bare det lille der gidder han ikke noe. 

Han sleiker fingrene etter nesten hver matbit. Alle FEM. Sa flere ganger at det er ikke greit, for i samme sleng tar du på andre ting også. 
Han blir sur og klikker. 
 

Vet ikke hvordan jeg skal nå til den! 

Anonymkode: e5a60...c6b

Altså du har livets harde skole? Og kjæresten har fullført videregående?

Tror jaggu jeg hadde blitt sur om kjæresten min ikke klarte få på seg ei jakke, med mindre armene var brukket eller hun hadde vært lam.

Eller at hun ikke tenker på man kan bruke plastfolie/lokk/stekepanne/alt mulig over en godteskål. 

Eller at hun klager på renslighet. 

Hva er egentlig det gjennomsnittlige funksjonsnivået for en kg bruker? 

Anonymkode: 1dbee...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...