Gå til innhold

Er det noe personlighetstrekk eller væremåte hos motsatte kjønn, som sier noe om hvor bra seksuell partner de vil bli?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helene1982 skrev (På 21.3.2024 den 21.08):

Jeg er enig i at kyssing kan si mye om hvordan man passer sammen seksuelt. Jeg tror det er en indikator på om man har samme «rytme». 
 

Men «god i senga» ikke nødvendigvis betyr god hver gang eller at alle passer med alle. 
 

Det jeg tror er viktig er å føle seg trygg og respektert og å respektere og kommunisere med den man har sex med. Det betyr overhodet ikke at man vet og kan alt - men derimot at man både kjenner egne grenser og respekterer andres, men også er villig til å leke og prøve - og feile og lytte. 
 


 

Uff var sammen med en som kysset nesten hele tiden med munnen igjen, var ikke noe særlig nei

Anonymkode: 90afa...027

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mange som leser seg selv inn her. Men så har jeg lang utdannelse da. Lurer på om det da veier opp at jeg startet med lønnet arbeid når jeg var 13 og hadde fast jobb når jeg var 14😆 For jeg er gjort av drømmer når det kommer til det seksuelle. 

Anonymkode: c45bb...387

Det kan det godt gjøre. Det er også det punktet som er lengst unna kjæresten min. Hun er likevel fantastisk, ikke bare i senga, men også i resten av huset..... alle steder egentlig, også ute😉.

Den røde tråden i den listen jeg satte opp, er at en kvinne som holder igjen, eller har, et overskudd etter at livet og hverdagen har krevd sitt, vil ha den energien som behøves for å gi litt ekstra av seg selv. Bekymringer og full gass hele veien, det motsatte av det jeg beskriver, gir lite vilje og evne igjen til å kose seg med sex.

Endret av 1000x
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.3.2024 den 20.52):

Her var det mange dårlige trekk. Bulker bilen, glemsk, sluttet tidlig med idrett, få interesser, sminke men ikke nøye, lite effektiv.

Noe sier meg at du selv har begrenset med evner så dama må maks tangere dine egne evner, hvis ikke blir hun for maskulin og overgår deg. 

Stusselig liste, som vitner om lav selvtillit hos mannen.

Anonymkode: 4567c...a55

Det du skriver er ikke en diskusjon, den er målrettet for å degradere en bruker som har sitt eget syn på kvinner. Jeg tror ikke du skal skrive så mye om lav selvtillit.. for menn med høy selvtillit er ikke uhøflige, vi hjelper hverandre med å forstå seksuelitet😉

Jeg skjønner @1000x veldig godt.. han beskriver en kvinne som ikke er feilfri, og det er såå fantastisk sexy og avslappende. Jeg ville bare ha supplert litt på lista med:

  • Omsorgsfull, godt medmenneske og glad i dyr
  • Tar seg selv ikke så høytydelig, og bruker humor for å spre glede
  • Elsker å gi nytelse, men også å onanere og bruke sexleketøy
  • Prate åpen og ærlig om sex, og er seksuellt nysgjærrig.

Null erfaring har i grunn null betydning, for det er vi to som skal samarbeide om den beste sexen noensinne🥰❤️

Btw.. den lista er jo som sitt eget speilbilde😉Er dere ikke litt enige?😅

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (2 timer siden):

Evner å prate skikkelig om sex vil jeg si. Man må imidlertid by på det samme. Begge to må kunne prate om sex for å få til en god dialog om sex. 

Blir ofte oppgitt over tråder her inne der helt vanlige ting om sex er vanskelig å ta opp med partneren. Det hadde jeg ærlig talt ikke orket. Det vil være behov for at man prater om sex opp gjennom et langt samliv. Er det umulig blir ting fort feil og svært vanskelig. 

Jeg blir så kaffetørst når jeg leser innleggene dine, for jeg har så lyst til å treffe deg med klærne på rundt et kaffebord🤗

Jo så sannelig har du rett.. å kommunisere godt løser alle verdensproblem. Så det å diskutere i tidlig fase, er superviktig for forholdets fremtid. Men også viktig for å klare og utvikle oss i sexen. Samtalen passer seg best med klærne på, eller på hodeputa etter sexen. Aldri ta opp små problem midt i økten, for det er da det skjærer seg🤭Kanskje litt off-topic dette men men.. Personlighetstrekk eller væremåte kan avsløres i en viss grad til positivt sexliv.. men det er ikke alltid det stemmer. Min mor hadde et annet syn på dette:

"Du blir ikke skikkelig kjent med jenta, før du har hatt henne under teppenet noen ganger" Haha, hun var klok og full av lettforståelig visdomsord😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (3 timer siden):

Menn som har vært gode i senga har så absolutt et fellestrekk slik jeg har erfart det. Det er kun menn som selv elsker og virkelig tenner på at kvinnen også nyter sex som er virkelig fantastiske elskere. Menn som ikke har egen, og stor, tenning i at kvinnen virkelig nyter kan i beste fall være helt ok elskere. 

Kanskje det samme omvendt også egentlig. Skulle ikke forundre meg at det er slik at å elske å gi nytelse gir de beste av begge kjønn. Å gjøre det rette av plikt kan aldri konkurere mot, eller nå opp mot, å gjøre ting man virkelig elsker og nyter. 

Jeg føler meg som en Afrikansk mann, ikke av størrelse nedi boxeren🙈Men de er opplært til å nyte kvinnen maksimalt, og hennes nytelse er alltid 1. prioritert. De er smarte også.. for bonusen av å være så elskverdig gir dem mange andre fordeler. De opplever kvinner som hyler av glede, og er mye mere medgjørlig. Jeg er ganske så sikker at mye av rasehatet stammer av dette, for de blir stort sett på som "verdens beste elskere", og av størrelsen selvsagt. Altså.. det er missunnelsen som trigger rasehatet. Det er bare fåtallet som har skjønt dette med kvinners nytelse, og den bonusen av at de føler seg elsket opp i skyene..

Jeg kan også snu på dette.. Ei god elskerinne, er ei smart elskerinne.. hun får massevis av bonuser fra meg🥰❤️

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (10 timer siden):

Jeg blir så kaffetørst når jeg leser innleggene dine, for jeg har så lyst til å treffe deg med klærne på rundt et kaffebord🤗

Jo så sannelig har du rett.. å kommunisere godt løser alle verdensproblem. Så det å diskutere i tidlig fase, er superviktig for forholdets fremtid. Men også viktig for å klare og utvikle oss i sexen. Samtalen passer seg best med klærne på, eller på hodeputa etter sexen. Aldri ta opp små problem midt i økten, for det er da det skjærer seg🤭Kanskje litt off-topic dette men men.. Personlighetstrekk eller væremåte kan avsløres i en viss grad til positivt sexliv.. men det er ikke alltid det stemmer. Min mor hadde et annet syn på dette:

"Du blir ikke skikkelig kjent med jenta, før du har hatt henne under teppenet noen ganger" Haha, hun var klok og full av lettforståelig visdomsord😉

Takk for det! 😘

Personlighetstrekk og væremåte kan nok som du skriver gi en liten pekepinn på det ts etterspørr, men så er definitivt dynamikken mellom to likevel veldig avgjørende for at ting får utvikle seg til sitt beste potensiale. Noe jeg selv glemte å nevne er selve innstilling til det seksuelle. Det er ganske vesentlig. Både du og jeg er sexpositive, og har en slags grunninnstilling til at det seksuelle skal være til glede, og at det er viktig at det er til glede. Til felles glede! Så er ikke hva og hvordan, do and don't så vesentlig, bare man sammen skaper en magisk stemning, og nyter sammen. 

Partners innstilling til sex er nok veldig vesentlig, men kan fort strande på ene. Om ene har mange regler og sperrer, som er regide og absolutte, kan det fort kvele mulighet for å leke seg nysgjerrig og åpen mot å finne ut av ting sammen. 

Mer enn hva din mor sa tror jeg foreldre er ganske viktige i hvilken innstilling til sex man får. At det seksuelle ikke er noe skammelig man ikke snakker om, men å ha foreldre som anerkjenner det seksuelle som noe viktig og vesentlig kan påvirke veldig positivt. Mine foreldre snakket ikke mye om sex, men da jeg som ung jente spurte noe om sex fikk jeg svaret "Sex er noe fint mellom voksne som bryr seg om hverandre." Den enkle setningen la tonen i hva jeg tenkte at sex skulle være. Noe fint! Et grunnlag jeg ikke hadde fått i meg dersom spørsmålet ble avfeid, eller møtt med at slikt var det skammelig å spørre om og å  snakke om.

Noe fint! Det var alt en ung jente trengte å høre for å skjønne at sex skulle være til glede, ikke til problemer eller til skam . Dermed hadde jeg grunnlaget for å vite at dersom sex ikke opplevdes som fint var noe galt. Noe jeg ikke skulle akseptere som normalt og være fornøyd med. Var det ikke fint, eller gjensidig omtanke for hverandre var noe feil. Det ga en veldig visdom og styrke. En eneste klok setning ga meg grunnlag for å forstå veldig mye, som medførte at jeg fikk en holdning til det seksuelle som absolutt har påvirket meg positivt gjennom livet. 

Så har jo den innstillingen blitt utfordret gjennom livet, av menn med regide holdninger og regler, som prøvde å påvirke meg til å akseptere ting som jeg ikke opplevde som fint, men jeg visste at det var feil. Det satt i ryggmargen min at det var feil, og noe jeg ikke skulle akseptere. Ga meg styrke til å protestere, og tiø og med forlate når kommunikasjon rundt dette ble møtt med avvisning og uvilje. Det hjelper nemlig ingenting å ha en slik innstilling dersom partner ikke klarer å møte i det. Det seksuelle kan bare være og utvikles bra dersom begge to har gode innstillinger. 

Så svaret ts søker ligger jo like mye på ham. Jeg har vært åpen, nysgjerrig, leken og sexpositiv alltid, men hele qluet ligger ikke kun i å treffe en slik kvinne, men også i å være en mann som møter i dette. Det er to som skal oppleve dette som fint. Menn som opplevde min innstilling som herlig, men ikke møtte meg i det ble ekser. Det hjalp dem ingenting å møte en sexpositiv kvinne, når de selv hadde store sperrer for å være tilsvarende partner tilbake. Da ble de dumpet, selv om de kanskje var veldig fornøyd. Virker kanskje som selvskryt, men det har vært et problem. Menn som synes min innstilling og holdninger til sex var fantastisk, men min opplevelse var at motsatte vei var det store sperrer for både kommunikasjon og handlinger. Skam, avvisning, sperrer, og regelrett forsøk på å påføre meg skam over min åpenhet, nysgjerrighet og tanker. "Du er ikke riktig klok!", "Det er unormalt!", "Det er ikke særlig kvinnelig!", "Æsj!", bare ting gikk ørlite utover det som var vant, kjent og preferert av dem. Min kropp og deres tanker og fantasier var ok, min nysgjerrighet, tanker og fantasier fort feil, og deres kropp skulle ikke utforskes på samme måte. Jeg måtte treffe en mann som hadde samme innstilling før sex faktisk kunne kommuniseres om på måter menn ofte virker å ønske bare det ikke krever at de selv utfordres på noen måter. Kommunikasjon som absolutt gjerne kan være "Nei det føler jeg meg ikke komfortabel med. ", men ikke "Æsj, du er syk!". Handlinger som ikke bare var at mannen fritt kunne få utforske min kropp, men som motsatte vei var å møte regide sperrer som ikke engang kunne prates om på ok måte. 

Så ts, hvordan du er blir også avgjørende for dette. Å møte en bra seksuell partner vil aldri utgøre mer enn 50% av hva som må til for å få et fantastisk sexliv. Lekent, åpent, ivrig og til vedvarende felles nytelse og glede. Med fare for at det virker som selvskryt sa min ene eks til meg (noen år etter vårt forhold) at han aldri før eller siden hadde møtt på en kvinne han kunne ha et så fantastisk sexliv med som meg. Hva skulle jeg svare til det? Jeg forlot ham akkurat fordi dette bare gikk en vei, og jeg hadde absolutt ikke et fantastisk sexliv med ham, men et sexliv jeg ikke orket lenger. Som for meg bare strandet i grus på at han hadde store sperrer for god kommunikasjon og hva som var ok å overhodet nevne som tanker. At han hadde det fantastisk medførte ikke at jeg også hadde det fantastisk. På ingen måte! Så halve svaret du søker ligger på deg selv. Å møte kvinnen du drømmer om er maks halvparten av dette. Begge må nemlig føle at dette er en partner man virkelig kan slippe seg løs ovenfor, og begge må oppleve den seksuelle relasjonen som fantastisk. At hun er fantastisk for deg er ikke nok. Man må passe sammen, og dette må være gjensidig. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolltunge skrev (8 timer siden):

Takk for det! 😘

Personlighetstrekk og væremåte kan nok som du skriver gi en liten pekepinn på det ts etterspørr, men så er definitivt dynamikken mellom to likevel veldig avgjørende for at ting får utvikle seg til sitt beste potensiale. Noe jeg selv glemte å nevne er selve innstilling til det seksuelle. Det er ganske vesentlig. Både du og jeg er sexpositive, og har en slags grunninnstilling til at det seksuelle skal være til glede, og at det er viktig at det er til glede. Til felles glede! Så er ikke hva og hvordan, do and don't så vesentlig, bare man sammen skaper en magisk stemning, og nyter sammen. 

Jeg siterer bare det første avsnittet, resten av det du skriver er både gjenkjennelig og viktig for å gi en grei forståelse på dette temaet TS tar opp🤗  Ja vi er sexpositiv.. eller seksuellt genuin som jeg beskriver det, og det er kommer av kloke valg og med god hensikt😉Du har all grunn til å skryte av deg selv❤️Og jeg ser ikke ned på noen som skryter litt.. de er selv medskyldig i det gode de gjør, for at sexlivet skal bli maksimalt. Men de fleste skjønner jo at motsvar og sjikanering, er ren misunnelse😉Jeg blir iallefall flirefull av slike avsløringer, når noen påpeker at jeg skryter😅

Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive meg selv.. men jeg er flink til finne godlyder og latter, og gir sex og omsorg som en spaopplevelse. Kvinner elsker når en mann gjør sexen til en ny opplevelse (merkedag🙈), den lille prikken over i`en som de har savnet så mye, eller aldri har følt før. Jeg ramser like gjerne ting som jeg synes viktigere enn personlighetrekk, som avgjør om sexen blir god.. Og mye av dette er ikke synlig: 

  • Omsorg: I vennskap er det jo ikke så mye kjærlighet.. men omsorgen i vennskapet kan allikevel føles sterkere. Det føles utrolig deilig ut, uansett tilfeller med hvem man har sex med
  • Latter: Det er så fordømt viktig å ha det gøy sammen.. den bryter alle stillheter og får oss til å fortsette praten. De som ikke tar seg selv høytydelig er latter helt nødvendig
  • Kommunikasjon: En tabufri, god, åpen og ærlig samtale, er halve sexopplevelsen, fordi det skaper trygghet og kjentskap.
  • Seksuell erfaring: Har ingen stor betydning.. for hvem enn vi treffer så må vi tilbake til start, og spørre og lytte
  • Teknikker: Er igrunn bare for de som har det travelt, teknikker er bare en snarvei til orgasme. For det er tålmodighet som gir den beste nytelsen.
  • Tilpasningdyktig: Alt går ikke på skinner som i en rosa sky, noen har issuer som vi må ta hensyn til. Så vi må tilpasse oss hverandre.
  • Lekenhet: Er en ting som kan utvikle sexen til nye nivåer, så hvem vil ikke gjøre sexen enda bedre?
  • Å være den som elsker å gi: Her er hjerte for alt som skjer i sexen.. er begge like gjensidig❤️❤️..ja da knirker senga mye oftere enn hos naboen iallefall😅

Denne lista kunne jeg ha fortsatt med, men det trengs heller ikke å være innehaver av alt.. Tror sannelig jeg skulle hatt utmerket sex, med ei som bare var flirefull og leken🥰 

Ser du bruker mye av ordet "Gjensidig" Trolltunge.. Det er overskriften til et langt og hærlig samliv og sexliv det😉

 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor kølle mentalt.

Anonymkode: 1a993...420

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra trekk hvis bilen er en penisforkorter og ikke det motsatte.

Anonymkode: ce863...74e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (12 timer siden):

Jeg siterer bare det første avsnittet, resten av det du skriver er både gjenkjennelig og viktig for å gi en grei forståelse på dette temaet TS tar opp🤗  Ja vi er sexpositiv.. eller seksuellt genuin som jeg beskriver det, og det er kommer av kloke valg og med god hensikt😉Du har all grunn til å skryte av deg selv❤️Og jeg ser ikke ned på noen som skryter litt.. de er selv medskyldig i det gode de gjør, for at sexlivet skal bli maksimalt. Men de fleste skjønner jo at motsvar og sjikanering, er ren misunnelse😉Jeg blir iallefall flirefull av slike avsløringer, når noen påpeker at jeg skryter😅

Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive meg selv.. men jeg er flink til finne godlyder og latter, og gir sex og omsorg som en spaopplevelse. Kvinner elsker når en mann gjør sexen til en ny opplevelse (merkedag🙈), den lille prikken over i`en som de har savnet så mye, eller aldri har følt før. Jeg ramser like gjerne ting som jeg synes viktigere enn personlighetrekk, som avgjør om sexen blir god.. Og mye av dette er ikke synlig: 

  • Omsorg: I vennskap er det jo ikke så mye kjærlighet.. men omsorgen i vennskapet kan allikevel føles sterkere. Det føles utrolig deilig ut, uansett tilfeller med hvem man har sex med
  • Latter: Det er så fordømt viktig å ha det gøy sammen.. den bryter alle stillheter og får oss til å fortsette praten. De som ikke tar seg selv høytydelig er latter helt nødvendig
  • Kommunikasjon: En tabufri, god, åpen og ærlig samtale, er halve sexopplevelsen, fordi det skaper trygghet og kjentskap.
  • Seksuell erfaring: Har ingen stor betydning.. for hvem enn vi treffer så må vi tilbake til start, og spørre og lytte
  • Teknikker: Er igrunn bare for de som har det travelt, teknikker er bare en snarvei til orgasme. For det er tålmodighet som gir den beste nytelsen.
  • Tilpasningdyktig: Alt går ikke på skinner som i en rosa sky, noen har issuer som vi må ta hensyn til. Så vi må tilpasse oss hverandre.
  • Lekenhet: Er en ting som kan utvikle sexen til nye nivåer, så hvem vil ikke gjøre sexen enda bedre?
  • Å være den som elsker å gi: Her er hjerte for alt som skjer i sexen.. er begge like gjensidig❤️❤️..ja da knirker senga mye oftere enn hos naboen iallefall😅

Denne lista kunne jeg ha fortsatt med, men det trengs heller ikke å være innehaver av alt.. Tror sannelig jeg skulle hatt utmerket sex, med ei som bare var flirefull og leken🥰 

Ser du bruker mye av ordet "Gjensidig" Trolltunge.. Det er overskriften til et langt og hærlig samliv og sexliv det😉

 

Ja gjensidig, sammen, felles er vesentlige stikkord. 

Jeg er egentlig ikke så opptatt av janteloven, men her på kg blir det fort blåst feil opp om man våger å antyde at man selv eller partner er bra på noe. 😜 Jeg er egentlig ikke redd for å si at jeg er type kvinne mange menn ønsker seg seksuelt. Dog ikke en kvinne alle menn takler seksuelt. 😁 Jeg er dessuten også fullstendig klar over at jeg er det ultimate marerittet for enkelte typer enn. En mann som synes drømmekvinnen skal gå ned i knestående og suge ham av noen ganger i uka uten å forvente noe tilbake for eksempel kan bare styre godt unna en kvinne som meg. Jeg har ikke noe klitoris i munnen, og var ikke mer enn 19 år da jeg sluttet med å være ensidig sexservice for egoistiske menn. Jeg kan uten å nøle bruke timer på mannens nytelse hver uke, men ikke 5 minutter daglig på en kjedelig rutinesuging for å være "flink jente ". Menn som mener at menn har BEHOV, mens kvinner en slik søt liten lyst som ikke er like vesentlig hadde fått en kvinne som fnøs av dem den lille tiden jeg hadde giddet dem før de var ute. Kjapt! 

For meg er sex viktig og vesentlig. Alt ved det fra kommunikasjon til lek, latter, utforskning og nytelse. Jeg har null problem med lyst/behov så lenge mannen er verdt å ha sex med, men finner meg ikke i egoisme og ugreihet. Jeg er veldig raus, men kun mot partner som også er raus. Ingenting er tabu å diskutere, men grenser må respekteres, begge veier. 

For noen er dette fantastisk, for andre menn fungerer det ikke. For meg eller for dem. 

Elsker listen din, og jeg synes ikke det seksuelle er noe vanskelig å holde godt når gjensidig raushet er tilstede. Synes heller ikke det er det minste rart at dette går galt for mange når "Hva JEG får ut av det " virker å være fokus for veldig mange. Må være frekk nok til å si for ekstra mange menn. Menn som ikke skjønner at sex alltid skal være positivt for begge synes jeg ikke det er noe rart angående at de ofte ender opp med kvinne som ikke har lyst. Kvinner som ikke skjønner at de også alltid skal nyte sex, men finner seg i egoisme og ubehag, synes jeg ikke det er noe rart at ender opp uten lyst, eller med å si at sex ikke er særlig viktig for dem. Hvordan skulle dårlig sex være viktig å ha? Vi har jo sex akkurat fordi det er deilig. Er det ikke deilig er det meningsløst å ha sex. 

Skal man få en kvinne med vedvarende lyst må hennes utbytte ved sex forvaltes klokt. Skjønner man ikke det hjelper det ingenting å treffe verdens mest sexglade kvinne. Da går hun lei DEG. 

Endret av Trolltunge
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.3.2024 den 17.36):

Hvilke personlighetstrekk har mann eller kvinne, som er god i senga? 

Anonymkode: 44367...04b

Åpenhet, humoristisk, evne til å være i øyeblikket. Må egentlig si at det ikke er et fasit svar. Noen er bare mer erotisk enn andre. Er kanskje det lekne i øyne.

Men er det noen som tror bicepsen er en fleks eller pengene, dressen, bilen... så er det ofte et tegn på ganske ego døll samliv. Meg først, sist og mellom. De klarer ikke samspillet. Selvfølgelig og de nervøse, men de kan "trenes" lettere (nå de har tillit til at du ikke løper ut døren om de fomler litt)   enn super egoet ( Guds gave til kvinnen) .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (På 24.3.2024 den 3.15):

Det du skriver er ikke en diskusjon, den er målrettet for å degradere en bruker som har sitt eget syn på kvinner. Jeg tror ikke du skal skrive så mye om lav selvtillit.. for menn med høy selvtillit er ikke uhøflige, vi hjelper hverandre med å forstå seksuelitet😉

Jeg skjønner @1000x veldig godt.. han beskriver en kvinne som ikke er feilfri, og det er såå fantastisk sexy og avslappende. Jeg ville bare ha supplert litt på lista med:

  • Omsorgsfull, godt medmenneske og glad i dyr
  • Tar seg selv ikke så høytydelig, og bruker humor for å spre glede
  • Elsker å gi nytelse, men også å onanere og bruke sexleketøy
  • Prate åpen og ærlig om sex, og er seksuellt nysgjærrig.

Null erfaring har i grunn null betydning, for det er vi to som skal samarbeide om den beste sexen noensinne🥰❤️

Btw.. den lista er jo som sitt eget speilbilde😉Er dere ikke litt enige?😅

Beklager om jeg tråkket på noen tær. Jeg syntes bare lista var trist lesning. Jeg antar jeg er nødt til å gjøre meg generelt litt dummere og inkompetent på flere områder for å tiltrekke menn. Tar den på min kappe. Skal jobbe med meg selv. 

Anonymkode: 4567c...a55

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Beklager om jeg tråkket på noen tær. Jeg syntes bare lista var trist lesning. Jeg antar jeg er nødt til å gjøre meg generelt litt dummere og inkompetent på flere områder for å tiltrekke menn. Tar den på min kappe. Skal jobbe med meg selv. 

Anonymkode: 4567c...a55

Du må ikke det og tror heller ikke du har tenkt til det over dette 😅 Det var en veldig tilfeldig liste som ikke har noe med sex å gjøre. Tror vedkommende bare beskrev en person han er glad i eller noe? 

Anonymkode: 0dde2...147

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.3.2024 den 15.38):

Beklager om jeg tråkket på noen tær. Jeg syntes bare lista var trist lesning. Jeg antar jeg er nødt til å gjøre meg generelt litt dummere og inkompetent på flere områder for å tiltrekke menn. Tar den på min kappe. Skal jobbe med meg selv. 

Anonymkode: 4567c...a55

Beklager selv.. jeg ble bare så spontan irritert at du beskrev en bruker så negativt.. kun det😉

Bli mer sexpositiv på nettet og IRL, så drar du menn så det suser etter😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (På 25.3.2024 den 15.10):

Ja gjensidig, sammen, felles er vesentlige stikkord. 

Jeg er egentlig ikke så opptatt av janteloven, men her på kg blir det fort blåst feil opp om man våger å antyde at man selv eller partner er bra på noe. 😜 Jeg er egentlig ikke redd for å si at jeg er type kvinne mange menn ønsker seg seksuelt. Dog ikke en kvinne alle menn takler seksuelt. 😁 Jeg er dessuten også fullstendig klar over at jeg er det ultimate marerittet for enkelte typer enn. En mann som synes drømmekvinnen skal gå ned i knestående og suge ham av noen ganger i uka uten å forvente noe tilbake for eksempel kan bare styre godt unna en kvinne som meg. Jeg har ikke noe klitoris i munnen, og var ikke mer enn 19 år da jeg sluttet med å være ensidig sexservice for egoistiske menn. Jeg kan uten å nøle bruke timer på mannens nytelse hver uke, men ikke 5 minutter daglig på en kjedelig rutinesuging for å være "flink jente ". Menn som mener at menn har BEHOV, mens kvinner en slik søt liten lyst som ikke er like vesentlig hadde fått en kvinne som fnøs av dem den lille tiden jeg hadde giddet dem før de var ute. Kjapt! 

Ja.. gjensidighet og samarbeid fører til mindre bekymringer og konflikter, og gir økt livsglede og trygghet til begge. Det er jo grunnleggende i et hvert forhold, og det skulle egentlig være veldig lett å forstå. Så livsgleden ligger i et kjærlighetsregnskap som går i balanse av velbehag.. Desverre.. egoister påfører mye negativitet, som fører til uenigheter, konflikter og ender til slutt i kjærlighetsbrudd. Jeg skal ikke utdype egoister.. men av min livserfaring, ser jeg et tydelig tegn på at de mangler grunnleggende empati for andre..

Ikke det at Janteloven går så mye innpå meg i forum, for jeg er ganske hardhudet IRL. Men det ser så forferdelig stygt ut på et forum, når den påføres andre. Janteloven er jo laget er for feigskiter iflg forfatteren Aksel Sandemose.. "Menneskenes iboende ondskap og evne til å trykke hverandre ned" .. Det er jo stikk i strid med forumets regler, KG legger jo opp til å bruke Anti-janteloven.. Men desverre.. jeg ser heller ikke så mye medmenneskelighet her på KG, som vil hjelpe den som ligger nedtråkket av disse gruppemobberne.

Så nei.. janteloven blir brukt pga av sjalusi, sjalusi på andres suksess. Og enkelte bruker det for å rivalisere, for gjøre sitt eget brukernavn positivt. De lyver ofte og vrir om på skrevet tekst til sin egen seier, og det er jo også ren avsporing ifht til tråden TS spør om.  Så de driter i admin, som har den jobben å rydde opp etter dem. Men de er vel vandt til at mamma rydder opp etter dem😂 Så nei.. jeg driter i sjalupeiser, rivalisering og janteryttere.. men jeg forsvarer gjerne brukere som blir nedtrykt av mammadalter.. jeg er litt keen på å få KG til Norges beste forum🤞

Dææh.. klitoris i munnen hadde vært noe🤭Hvorfor tenkte ikke vår skaper, og lage en ekstra klitt under strengen på tunga? Da hadde alle kvinner i hele verden blitt susset på.. Men desverre.. vår skaper var klok, for kvinner blir ikke gravide av det😇

Så enig med deg.. suging eller all sex bør jo være i balanse, ellers vil givergleden bli mindre.. det fører bare til kluss i kjærlighetsregnskapet🙄

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (På 25.3.2024 den 15.10):

For meg er sex viktig og vesentlig. Alt ved det fra kommunikasjon til lek, latter, utforskning og nytelse. Jeg har null problem med lyst/behov så lenge mannen er verdt å ha sex med, men finner meg ikke i egoisme og ugreihet. Jeg er veldig raus, men kun mot partner som også er raus. Ingenting er tabu å diskutere, men grenser må respekteres, begge veier. 

For noen er dette fantastisk, for andre menn fungerer det ikke. For meg eller for dem. 

Superviktig.. for jeg blir mere positiv av å leve bekymringsløs og lykkelig.. Et godt sexliv gir et godt samliv, og et godt samliv gir god sex.. de to livene er meget avhengige av hverandre.. Seksuell positiv og samlivs positiv..  Vi er som to dråper vann i dette eksemplet også💧💧 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trolltunge skrev (På 25.3.2024 den 15.10):

Elsker listen din, og jeg synes ikke det seksuelle er noe vanskelig å holde godt når gjensidig raushet er tilstede. Synes heller ikke det er det minste rart at dette går galt for mange når "Hva JEG får ut av det " virker å være fokus for veldig mange. Må være frekk nok til å si for ekstra mange menn. Menn som ikke skjønner at sex alltid skal være positivt for begge synes jeg ikke det er noe rart angående at de ofte ender opp med kvinne som ikke har lyst. Kvinner som ikke skjønner at de også alltid skal nyte sex, men finner seg i egoisme og ubehag, synes jeg ikke det er noe rart at ender opp uten lyst, eller med å si at sex ikke er særlig viktig for dem. Hvordan skulle dårlig sex være viktig å ha? Vi har jo sex akkurat fordi det er deilig. Er det ikke deilig er det meningsløst å ha sex. 

Skal man få en kvinne med vedvarende lyst må hennes utbytte ved sex forvaltes klokt. Skjønner man ikke det hjelper det ingenting å treffe verdens mest sexglade kvinne. Da går hun lei DEG. 

Enig med dette av raushet også.. da blir sexen enklere enn å knytte skoene, som jeg pleier å skrive😆

Problemet er menn uten tvil, for jeg treffer sjelden på egoistiske kvinner. For kvinner er et par hesthoder klokere enn menn seksuellt, og de er mere på at samlivet også skal fungere knirkefritt. Og når de er trygge i samlivet, slippes løven ut av buret i sexlivet.. da er det bare såå hærlig å vite at hun er på trygg bunn, og ikke bremser sine fantasier og fetisher.. Det er så supersexy.. Jeg føler meg ganske så kjærlighetstrygg, når hun knuller vettet av meg🥰 Desverre er det ikke alle menn som får føle på dette, men de har kun deres egen egoisme å skylde på😉

Btw.. du visste sikkert at jeg har et godt kvinnesyn? Det er en av årsakene som har formet mitt gode sexliv, de andre årsakene er at jeg har høy respekt og masse omsorg for kvinner. Jeg gir jo også sex i form som en spaopplevelse og terapi.. jeg er et levende svar til "Mor Theresa"❤️"Alle får oppleve det, men ikke samtidig"💝

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (På 24.3.2024 den 0.32):

Menn som har vært gode i senga har så absolutt et fellestrekk slik jeg har erfart det. Det er kun menn som selv elsker og virkelig tenner på at kvinnen også nyter sex som er virkelig fantastiske elskere. Menn som ikke har egen, og stor, tenning i at kvinnen virkelig nyter kan i beste fall være helt ok elskere. 

 

Min erfaring også.

Eneste fellestrekket jeg kan komme på som går igjen med mine «beste elskere», har vært at min nytelse nesten har vært deres fetisj. De har vært oppslukt i min nytelse og jeg elsker det💃🏼

 

De dårligste sexerfaringene har vært de som hiver seg på samleie/penetrasjon og tror dette liksom er himmelen. De kunne knapt vente med penetrere og virket å tro at kaninknulling er det store🙈.
 

Et par av dem hadde i tillegg ganske stor penis, så hele opplevelsen ble bare ubehagelig og langt i fra noe som fristet til gjentagelse.

Anonymkode: c3bc0...4b6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...