Gå til innhold

Er det noe personlighetstrekk eller væremåte hos motsatte kjønn, som sier noe om hvor bra seksuell partner de vil bli?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke personlighetstrekk har mann eller kvinne, som er god i senga? 

Anonymkode: 44367...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Evne til å være til sted i nuet og opptatt av samspillet med den andre. Dette er kanskje ikke personlighetstrekk, men noe man kan sense som egenskaper hos de aktuelle før man går til "håndgripeligheter".

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at kvinner som har hatt dårlig første erfaring eller ligget med flere, men bare over korte perioder ofte er de kjedeligste. De ender opp som planker. Bedre med de som enten er jomfruer eller ikke har hatt sex med andre siden de hadde sex med exen. Sistnevnte har jeg dessverre opplevd altfor sjeldent. Vet ikke hvorfor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (1 time siden):

Min erfaring er at kvinner som har hatt dårlig første erfaring eller ligget med flere, men bare over korte perioder ofte er de kjedeligste. De ender opp som planker. Bedre med de som enten er jomfruer eller ikke har hatt sex med andre siden de hadde sex med exen. Sistnevnte har jeg dessverre opplevd altfor sjeldent. Vet ikke hvorfor.

Så drømme dama er ei som har hatt sex med din ex😂?

Ikke rart det blir sjelden kost.

 

Anonymkode: 5a74c...5d9

  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen typiske trekk ved kvinner som kan gi uttelling seksuelt (kanskje):

  • Bruker sminke, men er ikke nøye
  • Kler seg pent, er veldig flink når hun vil, men er ikke besatt av klær eller status
  • Får parkeringsbøter, og små riper og bulker i bilen hun kjører er ikke uvanlig
  • Er ikke særlig effektiv, men kan være om hun må
  • Er litt glemsk
  • Har kort til middels utdannelse og kom raskt i arbeid
  • Er nysgjerrig, kreativ og aktiv, spesielt på fritiden
  • Var brukbar i idrett som ung, men sluttet tidlig
  • Har en eller to interesser som ikke mange andre har
  • Liker å slappe av, spesielt til film, og skulle gjerne lest bøker, men har sjelden ork dessverre
  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000x skrev (3 timer siden):

Noen typiske trekk ved kvinner som kan gi uttelling seksuelt (kanskje):

  • Bruker sminke, men er ikke nøye
  • Kler seg pent, er veldig flink når hun vil, men er ikke besatt av klær eller status
  • Får parkeringsbøter, og små riper og bulker i bilen hun kjører er ikke uvanlig
  • Er ikke særlig effektiv, men kan være om hun må
  • Er litt glemsk
  • Har kort til middels utdannelse og kom raskt i arbeid
  • Er nysgjerrig, kreativ og aktiv, spesielt på fritiden
  • Var brukbar i idrett som ung, men sluttet tidlig
  • Har en eller to interesser som ikke mange andre har
  • Liker å slappe av, spesielt til film, og skulle gjerne lest bøker, men har sjelden ork dessverre

Tull, tenkte jeg da jeg så lista di, men så stemmer den jo veldig godt med nåværende kjæreste. Bortsett fra det med utdanning og jobb da. Nysgjerrig, åpen, og generelt glad i nytelse, tror jeg er viktige trekk hos henne.

Den lavseksuelle eksen min, treffer på veldig få av punktene. 

Anonymkode: 6ed69...5c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 20.3.2024 den 17.36):

Hvilke personlighetstrekk har mann eller kvinne, som er god i senga? 

Anonymkode: 44367...04b

Ofte trodde jeg "stille vann har dypest grunn" stemte. Det var helt til jeg traff ei som var ufattelig utadvent/ekstrovert som tok sengegymnastikken på et helt nytt nivå.. 

Så gikk det en tid så hooket jeg opp med ei grå mus igjen, og skal si hun satte den ekstroverte i skyggen. 

Så nei, det er ikke noen personlighetstrekk som sier noe om en person er god i senga. 

Enten har man en seksuell match eller så har man det ikke.. Og det er ikke sagt at den seksuell matchen kommer til å vare evig. 

Anonymkode: e65f5...9d1

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrig, åpen, emosjonelt moden og raus.

De er ofte både empatiske og ville i senga og utenfor senga! Min erfaring med menn.

Men har også hatt sex med en som var forferdelig usikker og ganske tafatt i alle settinger, bortsett fra i senga.

Så ingen fasit.

Anonymkode: cd828...14b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun er en god og lidenskapelig kysser.

Høyt hårfeste, de virker ekstra lystne..

Lekenhet. Øyne. Huden. Værmåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000x skrev (4 timer siden):

Noen typiske trekk ved kvinner som kan gi uttelling seksuelt (kanskje):

  • Bruker sminke, men er ikke nøye
  • Kler seg pent, er veldig flink når hun vil, men er ikke besatt av klær eller status
  • Får parkeringsbøter, og små riper og bulker i bilen hun kjører er ikke uvanlig
  • Er ikke særlig effektiv, men kan være om hun må
  • Er litt glemsk
  • Har kort til middels utdannelse og kom raskt i arbeid
  • Er nysgjerrig, kreativ og aktiv, spesielt på fritiden
  • Var brukbar i idrett som ung, men sluttet tidlig
  • Har en eller to interesser som ikke mange andre har
  • Liker å slappe av, spesielt til film, og skulle gjerne lest bøker, men har sjelden ork dessverre

Her var det mange dårlige trekk. Bulker bilen, glemsk, sluttet tidlig med idrett, få interesser, sminke men ikke nøye, lite effektiv.

Noe sier meg at du selv har begrenset med evner så dama må maks tangere dine egne evner, hvis ikke blir hun for maskulin og overgår deg. 

Stusselig liste, som vitner om lav selvtillit hos mannen.

Anonymkode: 4567c...a55

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreativ, musikalsk og veldig flink å sette seg inn i hvordan ting virker. 

Anonymkode: 7b6a0...06f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sander33 skrev (8 minutter siden):

At hun er en god og lidenskapelig kysser.

Høyt hårfeste, de virker ekstra lystne..

Lekenhet. Øyne. Huden. Værmåte.

Jeg er enig i at kyssing kan si mye om hvordan man passer sammen seksuelt. Jeg tror det er en indikator på om man har samme «rytme». 
 

Men «god i senga» ikke nødvendigvis betyr god hver gang eller at alle passer med alle. 
 

Det jeg tror er viktig er å føle seg trygg og respektert og å respektere og kommunisere med den man har sex med. Det betyr overhodet ikke at man vet og kan alt - men derimot at man både kjenner egne grenser og respekterer andres, men også er villig til å leke og prøve - og feile og lytte. 
 


 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Her var det mange dårlige trekk. Bulker bilen, glemsk, sluttet tidlig med idrett, få interesser, sminke men ikke nøye, lite effektiv.

Noe sier meg at du selv har begrenset med evner så dama må maks tangere dine egne evner, hvis ikke blir hun for maskulin og overgår deg. 

Stusselig liste, som vitner om lav selvtillit hos mannen.

Anonymkode: 4567c...a55

Din interesse for meg, framfor å komme med en egen liste, vitner om enda lavere selvtillit, hos den «mannen».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne hatt svar også fra kvinner. 

Jeg har hørt at jeg selv er et bra ligg 🤭 tror det er fordi jeg er glad i nytelse, nysgjerrig, givende, og åpen som noen sa, ikke redd seksuelt. Liker hudkontakt og utveksling av kroppsvæsker. 

Menn jeg har hatt som har vært gode i senga har ikke hatt noe fellestrekk. Føler det er helt random uten en sammenheng jeg kan se. 

En smart, kreativ, morsom, manglet empati. Spiller gitar. Trener ikke særlig kreativ men god i musikk, liten tiss dårlig i senga

En snill og empatisk liten en, som drev kreativ skriving var ganske så bra vi hadde det veldig fritt og gøy. 

En intelligent, egosentrisk, morsom. eksternt sett perfekt, slem fyr mellomstor var bra. Ingen spesifikk hobby lever for jobben, men var kreativ og sjarmerende.... 

En kjempesnill superekstrovert, diger tiss som drev kreativ mt maling og skriving, var veldig skuffende dårlig. 

En kjempesnill liten var kjempe bra. Spiller gitar. 

 

Anonymkode: 44367...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beste jeg har hatt var rolige, søte feminist-menn med lure øyne. Egentlig bare møtt på to slike i mitt liv.

Anonymkode: 24342...b17

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000x skrev (På 21.3.2024 den 16.48):

Noen typiske trekk ved kvinner som kan gi uttelling seksuelt (kanskje):

  • Bruker sminke, men er ikke nøye
  • Kler seg pent, er veldig flink når hun vil, men er ikke besatt av klær eller status
  • Får parkeringsbøter, og små riper og bulker i bilen hun kjører er ikke uvanlig
  • Er ikke særlig effektiv, men kan være om hun må
  • Er litt glemsk
  • Har kort til middels utdannelse og kom raskt i arbeid
  • Er nysgjerrig, kreativ og aktiv, spesielt på fritiden
  • Var brukbar i idrett som ung, men sluttet tidlig
  • Har en eller to interesser som ikke mange andre har
  • Liker å slappe av, spesielt til film, og skulle gjerne lest bøker, men har sjelden ork dessverre

Haha, var som å lese om meg selv.

Men er jeg bra i senga?

- Det kommer helt an på kjemien med mannen!

 

Anonymkode: 95003...e49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beste erfaring jeg har er kvinner som er nysgjerrig, åpen og leken.

Anonymkode: 5fb12...37a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000x skrev (På 21.3.2024 den 16.48):

Noen typiske trekk ved kvinner som kan gi uttelling seksuelt (kanskje):

  • Bruker sminke, men er ikke nøye
  • Kler seg pent, er veldig flink når hun vil, men er ikke besatt av klær eller status
  • Får parkeringsbøter, og små riper og bulker i bilen hun kjører er ikke uvanlig
  • Er ikke særlig effektiv, men kan være om hun må
  • Er litt glemsk
  • Har kort til middels utdannelse og kom raskt i arbeid
  • Er nysgjerrig, kreativ og aktiv, spesielt på fritiden
  • Var brukbar i idrett som ung, men sluttet tidlig
  • Har en eller to interesser som ikke mange andre har
  • Liker å slappe av, spesielt til film, og skulle gjerne lest bøker, men har sjelden ork dessverre

Mange som leser seg selv inn her. Men så har jeg lang utdannelse da. Lurer på om det da veier opp at jeg startet med lønnet arbeid når jeg var 13 og hadde fast jobb når jeg var 14😆 For jeg er gjort av drømmer når det kommer til det seksuelle. 

Anonymkode: c45bb...387

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evner å prate skikkelig om sex vil jeg si. Man må imidlertid by på det samme. Begge to må kunne prate om sex for å få til en god dialog om sex. 

Blir ofte oppgitt over tråder her inne der helt vanlige ting om sex er vanskelig å ta opp med partneren. Det hadde jeg ærlig talt ikke orket. Det vil være behov for at man prater om sex opp gjennom et langt samliv. Er det umulig blir ting fort feil og svært vanskelig. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.3.2024 den 4.51):

Skulle gjerne hatt svar også fra kvinner. 

Jeg har hørt at jeg selv er et bra ligg 🤭 tror det er fordi jeg er glad i nytelse, nysgjerrig, givende, og åpen som noen sa, ikke redd seksuelt. Liker hudkontakt og utveksling av kroppsvæsker. 

Menn jeg har hatt som har vært gode i senga har ikke hatt noe fellestrekk. Føler det er helt random uten en sammenheng jeg kan se. 

En smart, kreativ, morsom, manglet empati. Spiller gitar. Trener ikke særlig kreativ men god i musikk, liten tiss dårlig i senga

En snill og empatisk liten en, som drev kreativ skriving var ganske så bra vi hadde det veldig fritt og gøy. 

En intelligent, egosentrisk, morsom. eksternt sett perfekt, slem fyr mellomstor var bra. Ingen spesifikk hobby lever for jobben, men var kreativ og sjarmerende.... 

En kjempesnill superekstrovert, diger tiss som drev kreativ mt maling og skriving, var veldig skuffende dårlig. 

En kjempesnill liten var kjempe bra. Spiller gitar. 

 

Anonymkode: 44367...04b

Menn som har vært gode i senga har så absolutt et fellestrekk slik jeg har erfart det. Det er kun menn som selv elsker og virkelig tenner på at kvinnen også nyter sex som er virkelig fantastiske elskere. Menn som ikke har egen, og stor, tenning i at kvinnen virkelig nyter kan i beste fall være helt ok elskere. 

Kanskje det samme omvendt også egentlig. Skulle ikke forundre meg at det er slik at å elske å gi nytelse gir de beste av begge kjønn. Å gjøre det rette av plikt kan aldri konkurere mot, eller nå opp mot, å gjøre ting man virkelig elsker og nyter. 

Endret av Trolltunge
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...