Gå til innhold

Hva er det som, I dine øyne, gjør at man ser eldre ut?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.3.2024 den 14.03):

Jeg forsøkte botox i de horisontale linjene i panna. Resultatet ble rynkefri panne og asiatiske, skeive øyne som varte i tre måneder. Aldri igjen! 

Anonymkode: 00f9c...8a4

Dette har jeg sett på flere jeg kjenner som bruker botox. Plutselig får de liksom litt mer asiatiske øyne? 😳

Anonymkode: 5cec0...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jevnlig alkoholdrikking får en til å se eldre ut. Huden blir tørr og grov, og øynene mindre klare. Jeg ser minst 5 år yngre ut etter at jeg droppet alkohol helt. Har fått tilbake fukt og glød i huden, tørrhetsrynker er borte og øynene er friske og klare. Til og med håret er mindre tørt og brusete. Er 54 år.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 3.43):

Trådløft er greia da. Jeg har så lyst til å prøve det!

Anonymkode: 5718f...bc6

Vet du om noen som har gjort trådløft og fikk vellykket resultat mot hamsterkinn? Hvor lenge varer det? Jeg har også lyst til det. Hater mine hamsterkinn…🙄

Anonymkode: ab4fd...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.3.2024 den 14.26):

Jevnlig alkoholdrikking får en til å se eldre ut. Huden blir tørr og grov, og øynene mindre klare. Jeg ser minst 5 år yngre ut etter at jeg droppet alkohol helt. Har fått tilbake fukt og glød i huden, tørrhetsrynker er borte og øynene er friske og klare. Til og med håret er mindre tørt og brusete. Er 54 år.

Hvor lang tid avholds tok det før du merket synlige resultater? Merker andre det? Godt jobbet forresten😀

Anonymkode: ab4fd...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hud som har vært utsatt for hard sol og solarium ser ofte ujevn, slapp og læraktig ut. Lurer stadig på om å være solbrun er så viktig for en del at de svir seg til rynker, om de dyrker sol og varme uten å tenke på hvordan det kan prege både helse og utseende... ja, jeg føler meg nesten alene om å ikke trives i varmen og ikke ha glede av å sole meg.  I alle fall i mindretall i Norge. 

Reagerer ikke negativt på smilerynker og lignende :)

Anonymkode: 86c3d...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At man tenker man er gammel, og ikke kan finne glede i små ting. Mener å ha lest at det psykologiske påvirker det ytre til en viss grad.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hva gjør man den dagen man er 65? Når er det man skal akseptere at man blir eldre? At huden skal synke naturlig? Jeg skulle virkelig ønske det fantes like mange tråder om dette, for det er jo frykten og ubehaget ved å bli eldre, og hvordan samfunnet endrer synet på deg som godt voksen vs ung, som er det faktiske problemet...

Anonymkode: 83e8f...bdb

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville ikke benytta meg av det gavekortet.

Kan ikke folk bare eldes med stil, naturlig?

Botox osv får mange til å se eldre ut enn de er faktisk.

Man kan se en dame med botox som man ikke aner alderen på, som i realiteten er la oss si 40år. Når man ser henne kan kan tippe at hun egentlig kanskje er ca 60, men at pga botox så hun ser ut til å være i slutten av 40årene. Altså man gjetter at mange egentlig er eldre enn de er, pga botoxbruk

Anonymkode: 95bf5...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...