AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #41 Del Skrevet 27. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 24.3.2024 den 14.03): Jeg forsøkte botox i de horisontale linjene i panna. Resultatet ble rynkefri panne og asiatiske, skeive øyne som varte i tre måneder. Aldri igjen! Anonymkode: 00f9c...8a4 Dette har jeg sett på flere jeg kjenner som bruker botox. Plutselig får de liksom litt mer asiatiske øyne? 😳 Anonymkode: 5cec0...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #42 Del Skrevet 27. mars 2024 Jevnlig alkoholdrikking får en til å se eldre ut. Huden blir tørr og grov, og øynene mindre klare. Jeg ser minst 5 år yngre ut etter at jeg droppet alkohol helt. Har fått tilbake fukt og glød i huden, tørrhetsrynker er borte og øynene er friske og klare. Til og med håret er mindre tørt og brusete. Er 54 år. Anonymkode: 5cec0...4e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #43 Del Skrevet 24. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 3.43): Trådløft er greia da. Jeg har så lyst til å prøve det! Anonymkode: 5718f...bc6 Vet du om noen som har gjort trådløft og fikk vellykket resultat mot hamsterkinn? Hvor lenge varer det? Jeg har også lyst til det. Hater mine hamsterkinn…🙄 Anonymkode: ab4fd...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #44 Del Skrevet 24. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 27.3.2024 den 14.26): Jevnlig alkoholdrikking får en til å se eldre ut. Huden blir tørr og grov, og øynene mindre klare. Jeg ser minst 5 år yngre ut etter at jeg droppet alkohol helt. Har fått tilbake fukt og glød i huden, tørrhetsrynker er borte og øynene er friske og klare. Til og med håret er mindre tørt og brusete. Er 54 år. Anonymkode: 5cec0...4e9 Hvor lang tid avholds tok det før du merket synlige resultater? Merker andre det? Godt jobbet forresten😀 Anonymkode: ab4fd...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. juni 2024 #45 Del Skrevet 24. juni 2024 Smilerynker er det fineste aldringstegnet jeg vet om ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #46 Del Skrevet 24. juni 2024 Hud som har vært utsatt for hard sol og solarium ser ofte ujevn, slapp og læraktig ut. Lurer stadig på om å være solbrun er så viktig for en del at de svir seg til rynker, om de dyrker sol og varme uten å tenke på hvordan det kan prege både helse og utseende... ja, jeg føler meg nesten alene om å ikke trives i varmen og ikke ha glede av å sole meg. I alle fall i mindretall i Norge. Reagerer ikke negativt på smilerynker og lignende Anonymkode: 86c3d...b7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 24. juni 2024 #47 Del Skrevet 24. juni 2024 At man tenker man er gammel, og ikke kan finne glede i små ting. Mener å ha lest at det psykologiske påvirker det ytre til en viss grad. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #48 Del Skrevet 24. juni 2024 Men hva gjør man den dagen man er 65? Når er det man skal akseptere at man blir eldre? At huden skal synke naturlig? Jeg skulle virkelig ønske det fantes like mange tråder om dette, for det er jo frykten og ubehaget ved å bli eldre, og hvordan samfunnet endrer synet på deg som godt voksen vs ung, som er det faktiske problemet... Anonymkode: 83e8f...bdb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #49 Del Skrevet 25. juni 2024 Jeg ville ikke benytta meg av det gavekortet. Kan ikke folk bare eldes med stil, naturlig? Botox osv får mange til å se eldre ut enn de er faktisk. Man kan se en dame med botox som man ikke aner alderen på, som i realiteten er la oss si 40år. Når man ser henne kan kan tippe at hun egentlig kanskje er ca 60, men at pga botox så hun ser ut til å være i slutten av 40årene. Altså man gjetter at mange egentlig er eldre enn de er, pga botoxbruk Anonymkode: 95bf5...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå