Gå til innhold

Hvorfor er det å være i 40 årene så negativt her på KG.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er selv i 40 årene,. 

Anonymkode: 8807e...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jessop skrev (Akkurat nå):

Livet er visst over da, mener noen

Livet er over når man er død.

Anonymkode: 8807e...560

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jessop
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Livet er over når man er død.

Anonymkode: 8807e...560

Jovisst,  men noen mener da at det er over etter 40. Er 45 selv, så går vel på overtid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det ikke selv, er 45 nå og synes livet blir bedre og bedre.

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40 og har aldri hatt det verre, så jeg er enig 🤷‍♀️

Anonymkode: 5d363...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hevdes dette egentlig så mye utenfor alderstrådene på singelforumet, da? Kanskje bare jeg som ikke er inne på de "riktige" underforumene, men synes ikke jeg ser så mye av det ellers. Men de alderstrådene er helt jævlige. Der er det fritt frem for bitterpikkene å aldersshame kvinner alt de orker. Oppsummert har jeg forstått at jeg er en stygg gammel kjærring ingen menn vil ha, men kan kanskje finne en og annen 70-åring som vil ta til takke med meg.

Er 40+ selv, og generelt fornøyd med livet. Men KG har fått meg til å holde meg unna menn, siden jeg er redd det er en liten sannhet i det som skrives her. 

Anonymkode: 08d59...f7b

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen som med jevne mellomrom må starte tråder om "Er livet over når man er 40?" Samme trådene med de samme svarene. Ser ikke vitsen.

Anonymkode: c8263...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne har man i følge mange menn sunket alvorlig mye i verdi når man har bikka 40 år. Mens de stiger i verdi. Merkelig opplegg. Har aldri fått så mye oppmerksomhet fra ( yngre) menn som etter at jeg ble 42 år.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Er 40+ selv, og generelt fornøyd med livet. Men KG har fått meg til å holde meg unna menn, siden jeg er redd det er en liten sannhet i det som skrives her. 

Anonymkode: 08d59...f7b

Interessant. Etter å ha fulgt mange av de samme trådene så har jeg fått en helt ny forståelse for hvor mange vemmelige kvinner det finnes der ute. De som åpent snakker om veldig menn som mannebabyer, tapere med lange baller, uten boevne, overgripere og nært pedofile som snart blir demente og pleietrengende.

Jeg hadde ærlig talt ikke tenkt over at det finnes endel kvinner så har så mye ekkelt inni seg.

Anonymkode: be9c3...893

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Interessant. Etter å ha fulgt mange av de samme trådene så har jeg fått en helt ny forståelse for hvor mange vemmelige kvinner det finnes der ute. De som åpent snakker om veldig menn som mannebabyer, tapere med lange baller, uten boevne, overgripere og nært pedofile som snart blir demente og pleietrengende.

Jeg hadde ærlig talt ikke tenkt over at det finnes endel kvinner så har så mye ekkelt inni seg.

Anonymkode: be9c3...893

For kvinner skal bare sitte pyntelig og smilende, og selvsagt holde kjeft, når vi blir fortalt hvor fæle, ekle, stygge og verdiløse vi er, fordi vi gjør noe så naturlig som å bli eldre. Selvsagt skal vi det. Og vi skal i hvert fell ikke påpeke at det er noe litt psykt med at menn helst skulle hatt en ny 16-åring hvert år, eller at det kan være store utfordringer for kvinner å være i et forhold der mannen er mye eldre. At mannlig aldring ikke heller er voldsomt sexy, skal selvsagt ikke snakkes om, for det har menn bestemt at ikke stemmer. Menn blir bare mer og mer sexy for hvert år de lever, så det så.

Nei da, vi skal bare finne oss i alt sammen, for menn kan ikke styre seg, og det må vi bare leve med. Fullstendig slaver av sin biologi, og ikke i stand til å ta seg sammen og oppføre seg som siviliserte folk. Er jo nesten litt synd på dere med utovertiss.

Det er ingenting som heter at som man roper i skogen får man svar. Eller, det gjelder i så fall bare for kvinner, ikke for menn. 

Anonymkode: 08d59...f7b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det? Er i 40-årene selv, elsker det, livet har aldri vært bedre.

Anonymkode: cb3cd...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ifølge min far , var han gammel og ferdig ved 40. Nå er han 70, og gnåler fremdeles. Er nesten 40 selv, og har det helt ok 

Anonymkode: 5b505...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke jeg. Kanskje fordi man har hatt negative erfaringer med ‘gamle’ folk som føler seg tryggere på de yngre. 
 

Nå er jeg i 30-årene og jeg har ingen illusjoner om at tenåringer eller 20-åringer synes jeg er så voldsom interessant. Vi er gårsdagens mote. 😅 og det er vel greit? Husker hvor forvirret jeg ble av voksne (15-20 år eldre) mennesker som tok seg svære friheter. Jeg trodde de var psykisk utviklingshemmet, helt ærlig, tenkte de ikke kunne noe for det. 😅 ikke ødelegg livet til de unge, sett heller på en episode med Heartbeat. 

Anonymkode: 97565...e52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.3.2024 den 10.14):

Interessant. Etter å ha fulgt mange av de samme trådene så har jeg fått en helt ny forståelse for hvor mange vemmelige kvinner det finnes der ute. De som åpent snakker om veldig menn som mannebabyer, tapere med lange baller, uten boevne, overgripere og nært pedofile som snart blir demente og pleietrengende.

Jeg hadde ærlig talt ikke tenkt over at det finnes endel kvinner så har så mye ekkelt inni seg.

Anonymkode: be9c3...893

Hei, vi kvinner står for underholdningen. Dere menn har ikke en eneste nettside hvor dere generer underholdning. Vær heller litt glad for at du får gratis underholdning. Og så klager du i tillegg. Nice. Perfekt gjest. 

Anonymkode: 97565...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vet ikke jeg. Kanskje fordi man har hatt negative erfaringer med ‘gamle’ folk som føler seg tryggere på de yngre. 
 

Nå er jeg i 30-årene og jeg har ingen illusjoner om at tenåringer eller 20-åringer synes jeg er så voldsom interessant. Vi er gårsdagens mote. 😅 og det er vel greit? Husker hvor forvirret jeg ble av voksne (15-20 år eldre) mennesker som tok seg svære friheter. Jeg trodde de var psykisk utviklingshemmet, helt ærlig, tenkte de ikke kunne noe for det. 😅 ikke ødelegg livet til de unge, sett heller på en episode med Heartbeat. 

Anonymkode: 97565...e52

Kan ikke se hvordan eldre 'ødelegger' livet til denne yngre. Greit nok, en på 20 ser ikke på en som er nesten 40 som interessant, og bra er det. Men tror de har respekt for eldre kollegaer osv

Anonymkode: 5b505...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hoppet ifallskjerm etter fylte 50. Du må aldri glemme å drømme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.3.2024 den 10.55):

For kvinner skal bare sitte pyntelig og smilende,

Anonymkode: 08d59...f7b

Neida, men de av dere som er vemmelige, er vemmelige. Det har ikke noen betydning om «de andre begynte», er man brun og ekkel på innsida, så er man det.

Anonymkode: be9c3...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far har alltid sagt at 40 årene var hans beste alder. Jeg føler det samme. Jeg er over 40 :). Jeg forstår ikke hvorfor folk snakker negativt om det. Men hvis man er tenåring eller 20 år så virker nok 40 gammelt kanskje. Men jeg tror ikke alle 20 åringer og tenåringer tenker på 40 som gammelt ☺️

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det bare på KG. Det er et spark mot kvinner fra menn som blir valgt bort.

Det kommer litt hevn tilbake også hvor folk skriver at menn på 50+ er ekle og impotente. Det kommer fra kvinner som påstår de har sett lyset og ligger med mye yngre hunks.

Sjarmerende.

Folk har det ofte bedre etter 40. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...