Gå til innhold

Kan det komme noe godt ut av en intens forelskelse, som aldri kan bli noe mer?


Anbefalte innlegg

Etter litt refleksjon.

Jeg skal bruke forelskelsen til å komme i mitt livs form. Alt går jo lettere om man er forelsket. Bekymringene for hva mer/ hva som skal hende senere, tar jeg når de kommer.

Virker som jeg også har god støtte I familien, for å prioritere meg selv. Etter mange år der jeg har prioritert alle andre.

Anonymkode: 79d65...a8d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 23.3.2024 den 14.54):

The Tower og Two of cups reversed dersom du vil lese mer om det. Det var et til kort jeg ikke husker men det var ikke positivt. Så du sparer deg for enda mer lidelse i lengden ved å la være er det jeg føler.

Anonymkode: 5165c...52c

Two cups er vel egentlig bra? Jeg har absolutt ikke peiling, men spesielt å bare oppgi kort. Uten noen tolkning. The tower? Gir ikke like bra googleresultat.

Er dette bare et tullesvar?

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengebuksvinet skrev (4 timer siden):

Two cups er vel egentlig bra? Jeg har absolutt ikke peiling, men spesielt å bare oppgi kort. Uten noen tolkning. The tower? Gir ikke like bra googleresultat.

Er dette bare et tullesvar?

 

 

Ikke tullesvar og jeg sa nei men ts trengte mer. Da oppfordret jeg ts til å lese selv hva det betyr siden ts sa "nei nei...". Oppfordrer egentlig alle til å lese hva de forskjellige kortene betyr dersom noen forteller dere kortene slik at dere kan tolke selv også

Anonymkode: 5165c...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man ønsker å vite mer hvorfor det er et nei eller et ja så er det greit å oppgi kortene som sier noe om det. Ts er et stort nei men istedet for å si det på den måten taler kortene for seg selv. The tower med 2 of cups reversed er ikke akkurat bra. Ser ts har funnet ut svaret også nå, ved god hjelp av en annen bruker :) Ikke alltid tarot er svaret. Noen ganger ligger svaret i samtale, terapi og selvrefleksjon. Så flere slike tråder kan fint publiseres i andre underkategorier og man får korrekt hjelp der enn her.

Anonymkode: 5165c...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at du ikke blir utsatt for svart magi? love spells? Det er ofte intenst i starten

Anonymkode: 6ca64...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er du sikker på at du ikke blir utsatt for svart magi? love spells? Det er ofte intenst i starten

Anonymkode: 6ca64...bfe

Oj. Dette høres ille ut. 

Men hvem piller skulle hatt interesse av å gi meg en "love spell"?

Anonymkode: 79d65...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dersom man ønsker å vite mer hvorfor det er et nei eller et ja så er det greit å oppgi kortene som sier noe om det. Ts er et stort nei men istedet for å si det på den måten taler kortene for seg selv. The tower med 2 of cups reversed er ikke akkurat bra. Ser ts har funnet ut svaret også nå, ved god hjelp av en annen bruker :) Ikke alltid tarot er svaret. Noen ganger ligger svaret i samtale, terapi og selvrefleksjon. Så flere slike tråder kan fint publiseres i andre underkategorier og man får korrekt hjelp der enn her.

Anonymkode: 5165c...52c

Takk for svar! 

Anonymkode: 79d65...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengebuksvinet skrev (11 timer siden):

Two cups er vel egentlig bra? Jeg har absolutt ikke peiling, men spesielt å bare oppgi kort. Uten noen tolkning. The tower? Gir ikke like bra googleresultat.

Er dette bare et tullesvar?

 

 

Det betyr bare at du har en 'krise'/kaos fordi relasjonen står på hodet og du er negativ i forhold til det med denne mannen (du har ikke tro på det).Hverken mer eller mindre. Legget er ikke ferdig med 2 kort. Det viser bare litt av situasjonen og kort og godt gjenspeiler det bare tankene dine og det du skrev i overskriften. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (23 timer siden):

Det betyr bare at du har en 'krise'/kaos fordi relasjonen står på hodet og du er negativ i forhold til det med denne mannen (du har ikke tro på det).Hverken mer eller mindre. Legget er ikke ferdig med 2 kort. Det viser bare litt av situasjonen og kort og godt gjenspeiler det bare tankene dine og det du skrev i overskriften. 

Hvor mange kort er det vanlig å legge i tarot? Ser flere her er veldig tydelige på at dette ikke er en positiv forbindelse 😭

Jeg har uansett landet på å ta med meg positiv motivasjon, og å bare se hva som skjer i forhold til forelskelsen. Den er best uten stress.

Ts

Anonymkode: 79d65...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvor mange kort er det vanlig å legge i tarot? Ser flere her er veldig tydelige på at dette ikke er en positiv forbindelse 😭

Jeg har uansett landet på å ta med meg positiv motivasjon, og å bare se hva som skjer i forhold til forelskelsen. Den er best uten stress.

Ts

Anonymkode: 79d65...a8d

Enkelt å svare på. Du ser tallene ved å lese svarene du har fått hva som er vanlig å legge om kunnskapsnivået er 0 på tarotlesing. Det er bare ord. Du forteller dem at du ikke har tro på det og hvorfor. Hva forventer du? Det er jo et ekko av det du forteller oss, da får du oftest spådommer som legger seg tett opptil dine egne uttalelser både fordi de observerer det du skriver og fordi det er lett å gjette seg til ved å tenke subjektivt og slenge ut noen standardsvar.  Hadde de skrevet noe som motsier det du selv tror, hadde du påstått de tok feil. Neste gang du forsøker å spå deg, prøv å ikke gi opplysninger og tenk deg litt om da for ikke engang den beste tarotisten kan spå deg riktig vha noen få kort, men svare slik at du tror de kan det er mulig, spesielt om det høres riktig ut for deg.

 

 

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke klarsynt som jeg vet, men å være forelsket i noen du ikke kan få kan lære deg å elske betingelsesløst og åpne deg for den evne til kjærlighet du hadde inni deg hele tiden. Det skjedde meg, selv om han bare ble et kjært minne.

Anonymkode: 6e4d4...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ikke klarsynt som jeg vet, men å være forelsket i noen du ikke kan få kan lære deg å elske betingelsesløst og åpne deg for den evne til kjærlighet du hadde inni deg hele tiden. Det skjedde meg, selv om han bare ble et kjært minne.

Anonymkode: 6e4d4...186

Men hvorfor skal hun nødvendigvis ha rett i at hun ikke kan få han da? Bare fordi hun beskriver det som et håpløst tilfelle behøver vel ikke hun ha rett i det. Hun har ikke selvtillitt på det, men det betyr vel ikke at han tenker same shit? Jobben til klarsynte skal vel ikke være å finne ut hva noen tror selv og å si seg enig i at de tenker rett; klarsynte skal avsløre og avdekke illusjoner og tankemønstre/blokkeringer som er direkte ødeleggende og å avdekke sannheter om 2.person som ikke nødvendigvis stemmer med oppfatning 1.person har. 

Endret av Lawyam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (3 timer siden):

Men hvorfor skal hun nødvendigvis ha rett i at hun ikke kan få han da? Bare fordi hun beskriver det som et håpløst tilfelle behøver vel ikke hun ha rett i det. Hun har ikke selvtillitt på det, men det betyr vel ikke at han tenker same shit? Jobben til klarsynte skal vel ikke være å finne ut hva noen tror selv og å si seg enig i at de tenker rett; klarsynte skal avsløre og avdekke illusjoner og tankemønstre/blokkeringer som er direkte ødeleggende og å avdekke sannheter om 2.person som ikke nødvendigvis stemmer med oppfatning 1.person har. 

Takk for svar!

Jeg forstår jo at jeg ikke får et klart og entydig svar, men må innrømme at jeg ble litt overrasket over at flere av svarene var så tydelige på at jeg og han ikke kan bli bra. Vi er jo bra mennesker, og hvor ille kan det bli mellom 2 oppegående og balanserte mennesker?

Ts

Anonymkode: 79d65...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for svar!

Jeg forstår jo at jeg ikke får et klart og entydig svar, men må innrømme at jeg ble litt overrasket over at flere av svarene var så tydelige på at jeg og han ikke kan bli bra. Vi er jo bra mennesker, og hvor ille kan det bli mellom 2 oppegående og balanserte mennesker?

Ts

Anonymkode: 79d65...a8d

Fordi folk leser og hører hva du skriver og gjør seg opp en mening raskt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️

Anonymkode: 79d65...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Takk for gode svar! Fint å få noen innspill.

Anonymkode: 79d65...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...