Gå til innhold

Kan det komme noe godt ut av en intens forelskelse, som aldri kan bli noe mer?


Anbefalte innlegg

Jeg håper noen klarsynte kan gi meg noen innspill, da jeg i mitt førtiende år har blitt hodestups forelsket. Jeg er en sliten flerbarnsmor, han er perfekt. Fra perfekt frisyre, til veltrent og fantastisk personlighet.

Jeg drømmer om han om natta, og dagdrømmer om han på dagen. Det føles som vi connecter på et helt nytt plan, men trolig er han bare et menneske som går godt med alle.

Jeg kan knapt huske å ha vært så intenst forelsket. På det nivået at jeg ikke klarer å spise og nesten blir kvalm. Og når han ser meg dypt i øynene, tror jeg nesten han føler det samme. 

Er det et lys intunnelen? Dette er nesten ikke bra for meg.

Anonymkode: 79d65...a8d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen klarsynte her?

Anonymkode: 79d65...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

Anonymkode: 79d65...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. jeg må ha litt mer info. Er dette en du dater, og som du tror det kan bli noe mer med?

Anonymkode: 36c13...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når til og med drømmer på den måten om noen, da kan det så absolutt være noe mer. Hvorfor kan det aldri bli noe mer mellom dere? Er det på grunn av alderen? Mange oppi 40 og 50 årene finner også kjærligheten på ny. Kjærligheten er ikke forbundet kun til de yngste i 20-30 årene.

Hvorfor er det ikke bra for deg? Sånn jeg tolker innlegget ditt utifra all den informasjonen du har delt, kan det hende du tenker at det ikke er bra for deg fordi du ser kun overflaten. Du ser ikke det under overflaten hvor det opppriktig talt kan være veldig bra for deg og noe som absolutt er rett.

Jeg ser et lys i tunnellen, men det kommer i hovedsak opp til deg selv. Er du villig til å gi slipp på noe gammelt? Hva med ham, at du ikke vil bli så sliten flerbarnsmor? Synes du skal gi ham en sjanse.

Anonymkode: 6ca64...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Ok. jeg må ha litt mer info. Er dette en du dater, og som du tror det kan bli noe mer med?

Anonymkode: 36c13...c7f

Dater ikke. Men møter hverandre ofte. 

Anonymkode: 79d65...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Dater ikke. Men møter hverandre ofte. 

Anonymkode: 79d65...a8d

Nei får jeg opp.

Anonymkode: 5165c...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Når til og med drømmer på den måten om noen, da kan det så absolutt være noe mer. Hvorfor kan det aldri bli noe mer mellom dere? Er det på grunn av alderen? Mange oppi 40 og 50 årene finner også kjærligheten på ny. Kjærligheten er ikke forbundet kun til de yngste i 20-30 årene.

Hvorfor er det ikke bra for deg? Sånn jeg tolker innlegget ditt utifra all den informasjonen du har delt, kan det hende du tenker at det ikke er bra for deg fordi du ser kun overflaten. Du ser ikke det under overflaten hvor det opppriktig talt kan være veldig bra for deg og noe som absolutt er rett.

Jeg ser et lys i tunnellen, men det kommer i hovedsak opp til deg selv. Er du villig til å gi slipp på noe gammelt? Hva med ham, at du ikke vil bli så sliten flerbarnsmor? Synes du skal gi ham en sjanse.

Anonymkode: 6ca64...bfe

Han er 5 år yngre, og har ikke barn. Hva skal han med meg? I tillegg er han aktiv og god på det meste, mens jeg er fanget i hverdagen. Er på vei til å stramme meg litt opp igjen, men vil aldri kunne holde følge med han/ livsstilen hans.

Drømmer om han, at vi gjør aktive ting sammen. Eller at vi rett og slett bare tar på hverandre, trekkes mot hverandre. Kysser. 

Gi han en sjanse? Vet ikke om han egentlig vil ha en sjanse. Av og til rykker han tilbake, når vi er nær hverandre. Andre ganger kan vi sitte/ stå ganske tett. Og han er så åpen og fin. Veldig behagelig å prate med. Men er han sånn mot alle? Vi møtes mest i sammenhenger der det ikke er naturlig å dra den lenger, men jeg opplever i hvert fall at kjemien er på plass.

Villig til å gi slipp på noe gammelt? Her treffer du. Og den er vanskelig. For det du sannsynligvis sanser er et ansvar jeg har, som kan oppleves litt stort.

Ts

 

Anonymkode: 79d65...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Nei får jeg opp.

Anonymkode: 5165c...52c

Kan ikke komme noe bra? Altså?

Anonymkode: 79d65...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan ikke komme noe bra? Altså?

Anonymkode: 79d65...a8d

Nei ikke fra det jeg får opp.

Anonymkode: 5165c...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja erfaringsmessig kan jeg si at det er mulig st nie bra kan komme ut av det, men også noe trist. Det spørs helt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei ikke fra det jeg får opp.

Anonymkode: 5165c...52c

Nei nei...

Anonymkode: 79d65...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (12 timer siden):

Ja erfaringsmessig kan jeg si at det er mulig st nie bra kan komme ut av det, men også noe trist. Det spørs helt. 

Her helgarderer du fint. Bra for hvem? Trist for hvem?

Anonymkode: 79d65...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Her helgarderer du fint. Bra for hvem? Trist for hvem?

Anonymkode: 79d65...a8d

Det er ingen klarsynte her, men må du ha noe med denne fyren for å føle at du har noe glede ut av dette eller er følelsene nyttige i seg selv ? Kanskje det gir et lys i enden av tunnellen? 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (1 minutt siden):

Det er ingen klarsynte her, men må du ha noe med denne fyren for å føle at du har noe glede ut av dette eller er følelsene nyttige i seg selv ? Kanskje det gir et lys i enden av tunnellen? 

Opplever at følelsene er så sterke at de nesten slår pusten ut av meg. Jeg er så forelsket at jeg er kvalm, og kjenner at å være borte fra ham gjør meg deppa. (Og jeg er vanligvis ganske så stabil).

Så... Vanskelig å tenke at følelsene i seg selv er nyttige. Da de gjør meg ufokusert.

Anonymkode: 79d65...a8d

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Opplever at følelsene er så sterke at de nesten slår pusten ut av meg. Jeg er så forelsket at jeg er kvalm, og kjenner at å være borte fra ham gjør meg deppa. (Og jeg er vanligvis ganske så stabil).

Så... Vanskelig å tenke at følelsene i seg selv er nyttige. Da de gjør meg ufokusert.

Anonymkode: 79d65...a8d

De er single begge to?

Og det einaste som egentleg står i vegen er at du føler at du er for gammal og satt for han? I så fall: køyr på! Be han ut/på kaffi/tur eller liknande. Du har absolutt ingenting å tape ❤️ 

Anonymkode: 252f8...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Opplever at følelsene er så sterke at de nesten slår pusten ut av meg. Jeg er så forelsket at jeg er kvalm, og kjenner at å være borte fra ham gjør meg deppa. (Og jeg er vanligvis ganske så stabil).

Så... Vanskelig å tenke at følelsene i seg selv er nyttige. Da de gjør meg ufokusert.

Anonymkode: 79d65...a8d

Ja skjønner den. Da er det beste du gjør å gi ham et forslag og sier han nei så holder du deg veldig langt unna så du kan fokusere. Problem solved. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De er single begge to?

Og det einaste som egentleg står i vegen er at du føler at du er for gammal og satt for han? I så fall: køyr på! Be han ut/på kaffi/tur eller liknande. Du har absolutt ingenting å tape ❤️ 

Anonymkode: 252f8...ac2

PS: Meg over. 

Ville berre legge til at eg ikkje er klarsynt. 

Anonymkode: 252f8...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

PS: Meg over. 

Ville berre legge til at eg ikkje er klarsynt. 

Anonymkode: 252f8...ac2

Det regnet jeg med, men takk uansett

Anonymkode: 79d65...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Nei nei...

Anonymkode: 79d65...a8d

The Tower og Two of cups reversed dersom du vil lese mer om det. Det var et til kort jeg ikke husker men det var ikke positivt. Så du sparer deg for enda mer lidelse i lengden ved å la være er det jeg føler.

Anonymkode: 5165c...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...