AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #81 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 18.3.2024 den 21.05): Man ser mye på få minutter. Jeg synes dette er et tåpelig argument. Selvsagt kan det være en sjelden gang at man MÅ ha nesa i en telefon for å sjekke handlelisten på butikken eller fikk en livsviktig SMS, men det er ikke regelen. Og småbarnsforeldre er opphengt i skjermen sin. Det er skadelig. Det er en trend. Det må man kunne diskutere uten at det betyr at man er dømmende og usaklig. Anonymkode: c74ed...18e Du tror at en forelder er avhengig av telefon fordi han går med nesa i telefonen i butikken? Eller sjekka han kanskje handlelista så han kunne få med seg ungen kjappest mulig ut av butikken? Jeg har ikke brukt mye telefon når jeg er sammen med barnet mitt, men du kan jaggu garantere at det kommer blikk og kommentarer når jeg i et øyeblikk må sjekke veibeskrivelser (hadde ikke hatt telefonen oppe av lomma hele dagen), handlelista (sliten mor, slitent barn på butikken etter lang uke, ikke sjans til å huske alt i hodet, måtte stenge ut et øyeblikk for å få med meg det siste, i sandkassa (fikk en viktig melding som jeg satt og ventet på så vi kunne møte avtalen vår). Hva er det med Karens for tia? Jeg har også blitt kjefta på for ting mitt barn ikke har vært i nærheten av. Hvorfor folk ikke alltid tar kampen foran andre er gjerne fordi det går mye mer smertefritt å komme seg fortest mulig gjennom situasjonen. Hos oss er det mye mer effektivt hvis jeg tar tak i det etter situasjonen er over - du, mange synes det er uhøflig når man svarer på den måten, eller jeg skjønner du er sulten, men andre får vondt i ørene når du roper så høyt. Om barnet tar på ting eller velter ting i butikken tar vi det selvsagt med en gang jeg blir oppmerksom på det. Anonymkode: bb460...73f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå