Gå til innhold

For mye mme pga må ha flaske for å sovne, og pga virker generelt ofte sulten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Babyen din lengter etter pupp stakkars 🥺. 4 uker og du gidder ikke amme! Trist. Du må gi babyen melk når den er sulten. Og gi smokk ellers. 

Anonymkode: 5ac41...45f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Babyen din lengter etter pupp stakkars 🥺. 4 uker og du gidder ikke amme! Trist. Du må gi babyen melk når den er sulten. Og gi smokk ellers. 

Anonymkode: 5ac41...45f

Ærlig talt! Skjerp deg.

Hva faen er det for en holdning 🤮

Anonymkode: d72fa...d0b

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Babyen din lengter etter pupp stakkars 🥺. 4 uker og du gidder ikke amme! Trist. Du må gi babyen melk når den er sulten. Og gi smokk ellers. 

Anonymkode: 5ac41...45f

Gratulerer med å være dagens nettroll. Håper det fikk deg til å føle deg bedre du kjipe, kjipe menneske 🧌 

Anonymkode: d7317...bca

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Babyen din lengter etter pupp stakkars 🥺. 4 uker og du gidder ikke amme! Trist. Du må gi babyen melk når den er sulten. Og gi smokk ellers. 

Anonymkode: 5ac41...45f

Fyfaen gi deg 🖕🏻 håper du får en rævva dag 

Anonymkode: e0e9a...fed

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammet da, men første syv ukene så

Hadde jeg baby på puppen sikkert 18 t i døgnet. Konstant sulten. Helt normalt at de er sulten så si «hele tiden» 

Anonymkode: 4efb4...094

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Babyen din lengter etter pupp stakkars 🥺. 4 uker og du gidder ikke amme! Trist. Du må gi babyen melk når den er sulten. Og gi smokk ellers. 

Anonymkode: 5ac41...45f

Nå må du rulle inn nebbet.

Du har NULL med hvorfor denne mammaen ikke ammer. Det er SÅ MANGE grunner til at en ikke ammer. For alt du vet går mammaem på livsviktige medisiner. Skjerp deg med å spy ut sånn idioti. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Babyen din lengter etter pupp stakkars 🥺. 4 uker og du gidder ikke amme! Trist. Du må gi babyen melk når den er sulten. Og gi smokk ellers. 

Anonymkode: 5ac41...45f

En baby lengter ikke etter noe som helst. De lever i nuet. En baby ønsker trøst, tørr bleie, nærhet og mat. Mat kan gis i ulike former. Den lengter kanskje etter mat, men den driter i om den får pupp eller ikke.

Anonymkode: d2faa...2b6

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ser at spørsmålet mitt kunne misforstås. Jeg mente ikke at baby skal ha mat hver fjerde time. Mitt første fullammet jeg, og hun spiste annenhver time i åtte måneder. Dette med mme er nytt for meg, og det jeg mente er at totalmengden overstiger den anbefalte mengden veldig, og at dette igjen muligens bidrar til magevondt. Vet ikke helt hva jeg lurte på, kanskje mest om det er noen andre lure måter å få baby til å sovne på, eventuelt om server helt ufarlig å overskride anbefalt mengde mme. Vet jo at det er lett å gi for mye når man gir flaske, så lurte også på om det kan være det jeg gjør, og evt tegn jeg skal se etter da. 

Anonymkode: 9c1d6...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ammer du ikke?? Hadde vært bedre for baby

Anonymkode: 5ac41...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor ammer du ikke?? Hadde vært bedre for baby

Anonymkode: 5ac41...45f

Vet ikke om jeg skal ta deg seriøst eller ikke. Skriver jo at jeg fullammet mitt første barn. Det er mange grunner til at jeg ikke fullammer/fikk nok melk denne gangen, men det trenger jeg ikke å utdype til deg :)

Anonymkode: 9c1d6...d8b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvorfor ammer du ikke?? Hadde vært bedre for baby

Anonymkode: 5ac41...45f

Fuck off 

Anonymkode: e0e9a...fed

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hei! Ser at spørsmålet mitt kunne misforstås. Jeg mente ikke at baby skal ha mat hver fjerde time. Mitt første fullammet jeg, og hun spiste annenhver time i åtte måneder. Dette med mme er nytt for meg, og det jeg mente er at totalmengden overstiger den anbefalte mengden veldig, og at dette igjen muligens bidrar til magevondt. Vet ikke helt hva jeg lurte på, kanskje mest om det er noen andre lure måter å få baby til å sovne på, eventuelt om server helt ufarlig å overskride anbefalt mengde mme. Vet jo at det er lett å gi for mye når man gir flaske, så lurte også på om det kan være det jeg gjør, og evt tegn jeg skal se etter da. 

Anonymkode: 9c1d6...d8b

Det som står på boksen er en veiledning, ikke en anbefaling eller noe som er «maks». Her er en video som viser hvordan man kan unngå å overmate, for det er jo så klart fort gjort med flaske når det bare renner og renner. 

 

 

Anonymkode: e0e9a...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også flaskebaby og videoen over her er veldig fin! Når det kommer til mengde så ligger vår også langt over og har alltid gjort. Har tidligere spurt de på helsestasjonen og sykehuset om dette og de sa det bare er å gi. Det er kun helt veiledende og egentlig et gjennomsnitt. Det å ligge både under og over er normalt og betyr egentlig ingenting. Også håper jeg de kommentarene om amming blablabla over her preller av som vann på gåsa for det må være noen stakkarslige folk som kommenterer ❤️

Anonymkode: d7317...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...