Gå til innhold

Er ditt valg av sokker tilfeldig?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Når det kommer til merke så bryr det meg katta, kjøper ofte av disse 11,- sokkene på Rema 1000.

Men de må stå til antrekket ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jalileh
Når det kommer til merke så bryr det meg katta, kjøper ofte av disse 11,- sokkene på Rema 1000.

Men de må stå til antrekket ja ;)

Jeg også...eller på KIWI, men jeg tror det er samme merke?

God kvalitet har dem i allefall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nemesis

Jeg bruker vanligvis sorte sokker.

Det hender jeg bruker hvite/grå, men det er kun til hvitt antrekk, evt kan de brukes til mørke klær om jeg vet skoene ikke skal av.

Jeg liker best ankelsokker.

Endret av Nemesis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker som regel sorte sokker, da jeg har kjøpt en gjeng like. Ellers hender det at jeg passer på at de fargerike sokkene mine "matcher" siden jeg som regel bare har èn av hver.. Hvite sokker med julemus med rødt, står til stripete hvite og røde og sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare "stygge" sokker... Til fortvilse for mange, men til glede for meg.. Har bare stripete og "flerfargete" sokker, og finner alltid par!!! Og visst jeg ikke gjør det,kan jeg lage par ut i fra de jeg har... Uten at noen får vite at de ikke er par... Så, mitt sokke valg er vel egentlig tilfeldig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Varg-Menja

For meg er det kjempeviktig å ha sokker som er ett par, fordi det føles skikkelig ubehagelig dersom de er slitt ulikt osv. Dermed har jeg masse forskjellige par, men diverse farger og mønstre, og bruker dem uten å tenke så mye på resten av antrekket, så lenge jeg har vanlige klær på meg. Pynter jeg meg litt med skjørt ol tenker jeg litt mer på at sokkene skal matche resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker for det meste bare tennissokker. Synes de er mye mer behagelig å ha på enn tynne sokker. Bruker for det meste grå eller hvite sokker men har og endel sorte sokker :) kjøper kun sokkene mine på sportsbutikker. De koster litt mer, men holder seg bra veldig lenge i forhold til billige sokker kjøpt andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker svarte sokker av typen man får kjøpt i fem pakk på Rimi. Kjøper kun sånne for da matcher alle sokkene hverandre! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...