Gå til innhold

Date en mann som er 9 år yngre..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samtlige av kompisene til samboer er samboer eller gift med eldre damer. To av parene har 9 års aldersforskjell, ene paret er gift og har barn og holdt sammen i over 10 år. Så for meg er dette godt innafor normalen 😊 

Anonymkode: 7bf6b...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Dette er da vel ingenting å bry seg om☺️ kjærlighet er kjærlighet♥️

Anonymkode: c1311...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært motsatt hadde ingen reagert. Det eneste er at du nok kommer til å eldres raskere enn han og aldersforskjellen kommer til å bli mer synlig om noen få år. Faren da er jo at han er fristet til å finne seg noen pÅ sin egen alder eller yngre. Menn er normalt sett ikke glad i damer som ser gamle ut

Anonymkode: dd8cb...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/17/2024 at 10:05 AM, AnonymBruker said:

Han er ikke en ung gutt, han er straks tredve.

Anonymkode: b4f8e...5cd

lol en på 30 går ikke etter damer på snart 40 for noe annet enn sex😂 alle vet damer har en biologisk klokke. de finner seg lett damer i 20 årene.

Anonymkode: 227da...b76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.3.2024 den 22.29):

Ja, jeg har truffet en mann som er 29 og jeg er 38. Vi har truffet hverandre noen ganger og det har vært veldig hyggelig. Han er veldig på og vil treffes så ofte som mulig. Men er dette liv laga? Kommer det til å funke i lengden? 
Han er nok ute etter mer en bare sex, for har tatt meg på på restauranten han eier, har truffet søsken etc..

hva tenker folket? 

Anonymkode: c1311...6da

Tenker det er helt fint.

Hun jeg treffer er 13 år yngre. Funker helt utmerket🕺🏼

Anonymkode: 2e4a2...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kvinne på 49 som er sammen med en mann på 36, det har vart et par års tid og er helt fantastisk.

Men i motsetning til deg (kanskje?) har jeg aldri hatt noe mål om at det skal vare evig, jeg bare nyter det hemningsløst her og nå. Vi har fine samtaler, masse nærhet og utrolig bra sex, og forholdet vårt er helt fritt for hverdager - vi går ut og drikker cocktails eller spiser middag eller møtes hjemme hos en av oss for sex, massasje, champagne... Helt perfekt. 

For meg er det enda mer perfekt pga aldersforskjellen, fordi jeg har barn hjemme annenhver uke og intet ønske om samboer/hverdager sammen, og fordi han er utholdende og nysgjerrig og fantastisk seksuelt, og mindre "satt" enn menn jeg har datet på min egen alder (det finnes masse bra menn på min alder også, selvfølgelig, jeg har bare ikke funnet dem). For ham er det perfekt fordi jeg ikke krever masse av ham, jeg vil ikke gifte meg, få barn eller flytte sammen, jeg vil bare møtes til intimitet, flørt og sex. Vinn-vinn. 

Og helt ærlig: Jeg tenker overhodet ikke på aldersforskjellen når vi er sammen. Han er en voksen mann og jeg er en voksen kvinne. Og vi har det praktfullt. Så ikke la aldersforskjellen stoppe deg, i hvert fall. 

Anonymkode: 72edf...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...