Gå til innhold

Date en mann som er 9 år yngre..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har truffet en mann som er 29 og jeg er 38. Vi har truffet hverandre noen ganger og det har vært veldig hyggelig. Han er veldig på og vil treffes så ofte som mulig. Men er dette liv laga? Kommer det til å funke i lengden? 
Han er nok ute etter mer en bare sex, for har tatt meg på på restauranten han eier, har truffet søsken etc..

hva tenker folket? 

Anonymkode: c1311...6da

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjør på. Ingen ville ha reagert om en 29-årig dame traff en 38-årig mann, og jeg fatter ikke hvorfor det skal være annerledes når det er omvendt. Han er en voksen mann, og aldersforskjellen er ikke kjempestor.

  • Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ja, jeg har truffet en mann som er 29 og jeg er 38. Vi har truffet hverandre noen ganger og det har vært veldig hyggelig. Han er veldig på og vil treffes så ofte som mulig. Men er dette liv laga? Kommer det til å funke i lengden? 
Han er nok ute etter mer en bare sex, for har tatt meg på på restauranten han eier, har truffet søsken etc..

hva tenker folket? 

Anonymkode: c1311...6da

Kommer han fra en annen kultur?

Anonymkode: 8bdc0...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han ikke er under 25, go for it :)

Anonymkode: 5ceba...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 38 og mannen 30. Gift i 8 år nå, to barn, hus, hund og stasjonsvogn. Hvis kjemien er der, dere har samme tanker om fremtiden og like verdier, kjør på!

Anonymkode: 304f5...e94

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen min har vært gift mange år med mann som er 12 år yngre enn henne. 

Det er vel som omvendt, at dess større aldersforskjell dess større sjanse for at det blir brudd, men samtidig er det stadig slik at kjærligheten seirer over slikt også, og det er først når aldersforskjell er enda større at prosentene på bruddstatestikken blir virkelig ille. 9 års aldersforskjell er ikke så drøyt at jeg ikke hadde tatt sjansen, om det var oppriktige følelser. 

Anonymkode: eb9f1...de8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spør han hva han ser etter. Spør om han ser for seg å bli far en gang. Hør godt etter og les kroppsspråket hans. 

Anonymkode: bf692...e20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kommer han fra en annen kultur?

Anonymkode: 8bdc0...08e

Han er Nord-Europa.. så ikke veldige kulturelle forskjeller..

Anonymkode: c1311...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er 38 og mannen 30. Gift i 8 år nå, to barn, hus, hund og stasjonsvogn. Hvis kjemien er der, dere har samme tanker om fremtiden og like verdier, kjør på!

Anonymkode: 304f5...e94

Det var jo oppløftende lesing da😉

Anonymkode: c1311...6da

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Spør han hva han ser etter. Spør om han ser for seg å bli far en gang. Hør godt etter og les kroppsspråket hans. 

Anonymkode: bf692...e20

Ja, det er her jeg er litt bekymret.. han sier at han ikke er en som alltid har sett for seg barn og må ha det.. At for han kan det gå begge veier i forhold til partnerens ønsker. Jeg har en og er nok fornøyd med det.. ikke stort ønske om flere..

Anonymkode: c1311...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma var 31 år og pappa 22 når de fikk meg. Lykkelig gift i 20 år, så hvorfor ikke?

Anonymkode: a6293...6a2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja, jeg har truffet en mann som er 29 og jeg er 38. Vi har truffet hverandre noen ganger og det har vært veldig hyggelig. Han er veldig på og vil treffes så ofte som mulig. Men er dette liv laga? Kommer det til å funke i lengden? 
Han er nok ute etter mer en bare sex, for har tatt meg på på restauranten han eier, har truffet søsken etc..

hva tenker folket? 

Anonymkode: c1311...6da

Eneste jeg tenker er at dere bør være samkjørt om barn. Kjedelig for deg om Jan ikke vil ha barn med det første (om du ønsker dette), og så går tiden fra deg.. (eller motsatt).

 Ut i fra det du skriver bør det jo gå an å ta en prat om dette.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mamma var 31 år og pappa 22 når de fikk meg. Lykkelig gift i 20 år, så hvorfor ikke?

Anonymkode: a6293...6a2

Ikke sant, du sier noe😉

Anonymkode: c1311...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grandidosa83 skrev (8 minutter siden):

Eneste jeg tenker er at dere bør være samkjørt om barn. Kjedelig for deg om Jan ikke vil ha barn med det første (om du ønsker dette), og så går tiden fra deg.. (eller motsatt).

 Ut i fra det du skriver bør det jo gå an å ta en prat om dette.

Vi har tatt den praten, og han sier at barn ikke er en dealbreaker for han uansett hvilken retning. Men jeg kjenner jeg er bittelitt skeptisk siden han kommer fra en familie hvor alle har mange barn.

jeg har et barn selv og er fornøyd med det. Så jeg er ikke den som evt ville stresset med å få barn da😉

Anonymkode: c1311...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikker på at han ikke bare er ute etter en milf? Det er veeeeldig mange unge gutters våte drøm…

Anonymkode: c1311...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er 9 år yngre. Vi har vært samboere og kjærester i snart 13 år nå. Jeg var veldig skeptisk i starten og hadde ikke helt troen. Nå har vi også to barn sammen :).

Anonymkode: 7a67c...2e6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan jo legge til at vi har hus, bil og lever ellers som andre gifte par:)

Anonymkode: 7a67c...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 56 og kjæresten min er 43. Funker som bare det. Det er personen man vil ha, ikke alderen. 

Anonymkode: 8c378...908

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Helt sikker på at han ikke bare er ute etter en milf? Det er veeeeldig mange unge gutters våte drøm…

Anonymkode: c1311...6da

Han er ikke en ung gutt, han er straks tredve.

Anonymkode: b4f8e...5cd

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Mamma var 31 år og pappa 22 når de fikk meg. Lykkelig gift i 20 år, så hvorfor ikke?

Anonymkode: a6293...6a2

Jeg tenker at 9 års aldersforskjell er mye i dagens samfunn, når den yngste bare er 20 og nettopp er ferdig med russetida og akkurat har flyttet ut av barnerommet.

Men for 20-30 år siden når dine foreldre fant hverandre, så var jo verden veldig annerledes enn nå. Da var det jo mye vanligere å starte å jobbe som 16-åringer og å slå seg til ro tidlig.

Det TS snakker om er jo at en 30-åring og en 40-åring har funnet hverandre. Begge er godt voksne og det er jo virkelig helt greit.

Anonymkode: b4f8e...5cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...