Gå til innhold

Ny i gamet som elskerinne og har noen spørsmål


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 12.3.2024 den 17.44):

Jeg håper dere erfarne elskere/elskerinner kan svare meg på noen spørsmål. 

• hvordan opprettholdes kontakten mellom elskere vanligvis?

• er det vanlig å ha mye kontakt mellom hver gang man møtes for sex?

• stoler dere på at elskeren er ærlig med dere når det kommer til seksuell eksklusivitet?

• dersom et elskerforhold ble avsluttet, hva førte til det?

Anonymkode: 5f7ba...6d8

Ikke noe jeg er vant til akkurat men ser at en del går igjen. 

Sms, snapchat o.l er vanlige kommunikasjonsveier. 

Det varierer ang hvor ofte man har kontakt og treffes men inntrykket er at man har kontakt ukentlig men treffes 2 eller flere ganger i mnd. 

Man kan IKKE stole på at den andre er eksklusive. Man er jo utro liksom.... i utgangspunktet allerede et brudd i denne tilliten på annen front så dette sier seg selv. Hva man selv ønsker å gjøre er jo helt opp til en selv selvfølgelig. Den som er singel har jo ikke noe ansvar ang å være eksklusiv med den som er utro med sin partner. Ikke kan den som er utro kreve eksklusivitet fra den single heller, er jo en del av risikoen i å gå utenfor forholdet dette her. 

Elskerrelasjonen avsluttes som regel pga mangel på tillit, lyst eller behov for noe mer enn det man kan få/gi. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fighter83 skrev (8 minutter siden):

Ikke noe jeg er vant til akkurat men ser at en del går igjen. 

Sms, snapchat o.l er vanlige kommunikasjonsveier. 

Det varierer ang hvor ofte man har kontakt og treffes men inntrykket er at man har kontakt ukentlig men treffes 2 eller flere ganger i mnd. 

Man kan IKKE stole på at den andre er eksklusive. Man er jo utro liksom.... i utgangspunktet allerede et brudd i denne tilliten på annen front så dette sier seg selv. Hva man selv ønsker å gjøre er jo helt opp til en selv selvfølgelig. Den som er singel har jo ikke noe ansvar ang å være eksklusiv med den som er utro med sin partner. Ikke kan den som er utro kreve eksklusivitet fra den single heller, er jo en del av risikoen i å gå utenfor forholdet dette her. 

Elskerrelasjonen avsluttes som regel pga mangel på tillit, lyst eller behov for noe mer enn det man kan få/gi. 

Veldig enig i det du skriver her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Tenker heller ikke at man må være glade i hverandre, det kan være nok at man liker å ha sex med hverandre.

Akkurat der tenker jeg annerledes.

Hvis man bruker ordet "elsker", er man glad i hverandre. Det er ikke et uttrykk jeg ville bruk om en fuckfriend. Det er jo ikke en person man elsker. En elsker er noe mer, og gjerne en lang relasjon som involverer følelser.

Mulig jeg er veldig bokstavelig her, men det er min oppfatning.

Anonymkode: 9ecbb...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Akkurat der tenker jeg annerledes.

Hvis man bruker ordet "elsker", er man glad i hverandre. Det er ikke et uttrykk jeg ville bruk om en fuckfriend. Det er jo ikke en person man elsker. En elsker er noe mer, og gjerne en lang relasjon som involverer følelser.

Mulig jeg er veldig bokstavelig her, men det er min oppfatning.

Anonymkode: 9ecbb...dd1

Jo, du har vel rett i det. Jeg tror likevel mange kan bruke begrepet elsker/-inne uavhengig av følelser. 
 

Anonymkode: 90538...76e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymus51 skrev (På 14.3.2024 den 9.27):

Hvorfor gjør du dette mot deg selv?

Fordi man aldri finner kjærester? Aldri hatt det så gildt med noen? Lever her og nå?? Noe vi burde gjøre mer. Det fører med seg spenning og positivitet? Kan være. Seksuelle kjemien er på topp? Fins 1000 grunner

Anonymkode: aa90f...656

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Fordi man aldri finner kjærester? Aldri hatt det så gildt med noen? Lever her og nå?? Noe vi burde gjøre mer. Det fører med seg spenning og positivitet? Kan være. Seksuelle kjemien er på topp? Fins 1000 grunner

Anonymkode: aa90f...656

Ja, det er mye nytelse, det er gøy og spennende. Så lenge det varer. Men sånne forhold har alltid en utløpsdato, og man vet aldri når den kommer. Opptatte menn har det med å bli lei av relasjonen, få kalde føtter, redd for å bli oppdaget osv og da tar de ikke fem øre for å bare forsvinn uten et ord til deg. Da sitter man igjen med skjegget i postkassa og kjærlighetssorg i lang tid. 

Anonymkode: 1776b...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ja, det er mye nytelse, det er gøy og spennende. Så lenge det varer. Men sånne forhold har alltid en utløpsdato, og man vet aldri når den kommer. Opptatte menn har det med å bli lei av relasjonen, få kalde føtter, redd for å bli oppdaget osv og da tar de ikke fem øre for å bare forsvinn uten et ord til deg. Da sitter man igjen med skjegget i postkassa og kjærlighetssorg i lang tid. 

Anonymkode: 1776b...f75

En opptatt mann blir ikke lei, får ikke kalde føtter eller er redd for å bli oppdaget. Det er kun EN grunn til at en opptatt mann forsvinner. Og der er når elskerinnen har fått følelser og vil noe mer. Han spiller lenge på at han skal skille seg. Men dette blir for mye for han i lengden. Når den opptatte mannen er gått tom for unnskyldninger, da forsvinner han. 

Anonymkode: 8cfa9...022

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...