Gå til innhold

Ny i gamet som elskerinne og har noen spørsmål


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg håper dere erfarne elskere/elskerinner kan svare meg på noen spørsmål. 

• hvordan opprettholdes kontakten mellom elskere vanligvis?

• er det vanlig å ha mye kontakt mellom hver gang man møtes for sex?

• stoler dere på at elskeren er ærlig med dere når det kommer til seksuell eksklusivitet?

• dersom et elskerforhold ble avsluttet, hva førte til det?

Anonymkode: 5f7ba...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke kontakt med de andre elskerne utenom når vi møtes til elskersamling en helg i måneden.

Anonymkode: 95482...3d5

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan absolutt ikke stole på at dere er seksuelt eksklusive. Mest sannsynlig har han regelmessig sex med sin kone. 

Det er veldig trist at du vil deg selv så vondt at du velger en mann som er emosjonelt utilgjengelig og aldri vil bli din. Og at du i samme slengen skader en familie. 

Anonymkode: 61913...341

  • Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg håper dere erfarne elskere/elskerinner kan svare meg på noen spørsmål. 

• hvordan opprettholdes kontakten mellom elskere vanligvis?

• er det vanlig å ha mye kontakt mellom hver gang man møtes for sex?

• stoler dere på at elskeren er ærlig med dere når det kommer til seksuell eksklusivitet?

• dersom et elskerforhold ble avsluttet, hva førte til det?

Anonymkode: 5f7ba...6d8

på messenger 

kun for sex

nei

kona som ikke ønsket nærhet og sex ble plutselig gravid

Anonymkode: b79f2...c6f

  • Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg håper dere erfarne elskere/elskerinner kan svare meg på noen spørsmål. 

• hvordan opprettholdes kontakten mellom elskere vanligvis?

• er det vanlig å ha mye kontakt mellom hver gang man møtes for sex?

• stoler dere på at elskeren er ærlig med dere når det kommer til seksuell eksklusivitet?

• dersom et elskerforhold ble avsluttet, hva førte til det?

Anonymkode: 5f7ba...6d8

De lover og lyger

Anonymkode: 859d4...1de

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg håper dere erfarne elskere/elskerinner kan svare meg på noen spørsmål. 

• hvordan opprettholdes kontakten mellom elskere vanligvis?

• er det vanlig å ha mye kontakt mellom hver gang man møtes for sex?

• stoler dere på at elskeren er ærlig med dere når det kommer til seksuell eksklusivitet?

• dersom et elskerforhold ble avsluttet, hva førte til det?

Anonymkode: 5f7ba...6d8

- snap 

- nei, kun for avtale møter

- nei haha lololol seff ikke. 
- ble lei av sexen etter et par år. Når det er ofte sex blir man jo lei av personen når det ikke er noen følelser involvert. 

Anonymkode: 09c3c...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Du kan absolutt ikke stole på at dere er seksuelt eksklusive. Mest sannsynlig har han regelmessig sex med sin kone. 

Det er veldig trist at du vil deg selv så vondt at du velger en mann som er emosjonelt utilgjengelig og aldri vil bli din. Og at du i samme slengen skader en familie. 

Anonymkode: 61913...341

 

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

De lover og lyger

Anonymkode: 859d4...1de

Hvor står det at noen av dem er gift/i et forhold og at ts sitt elskerforhold innebærer utroskap? Jeg tolket det som to single personer som har en ren seksuell relasjon, altså fuckfriends. Dere må forstå at man kan være elsker/elskerinne uten at den ene eller begge er i et forhold.

Anonymkode: 90538...76e

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillitt bør man opparbeide. Jeg ville aldri droppet kondom første året med en ny fyr uansett.

Har beholdt mine noen ganger i mange, mange år. 

Det blir slutt fordi de enten har funnet monogame partnere, jeg har avsluttet, flytting etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

• hvordan opprettholdes kontakten mellom elskere vanligvis?

• er det vanlig å ha mye kontakt mellom hver gang man møtes for sex?

• stoler dere på at elskeren er ærlig med dere når det kommer til seksuell eksklusivitet?

• dersom et elskerforhold ble avsluttet, hva førte til det?

  • På Snap, Whatsapp, el. Daglige/ukentlige meldinger, frekke bilder
  • Ja, man må holde elskerinnene varme. Og det det blir gjerne økning fram mot møter - for å få opp stemningen. 
  • Ja, jeg er selv ikke eksklusiv, og ærlig om det. Krever det heller ikke tilbake. Så hvis elskerinnene mine ikke er monogame, regner jeg med at de er ærlige. De har jo ikke noe å tape...
  • At hun fikk kjæreste, at hun fikk følelser for meg, eller at sexen ikke var så bra at jeg ville prioritere henne framfor andre elskerinner.

Anonymkode: 9ecbb...dd1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på KG finner man oppskriften på det å ha elsker(inne). Lærer mye her på KG akademiet.

Når TS spør om hvordan i entall, så hopper proffene på og forteller om sine sjonglørferdigheter og nærmest profesjonelle innstilling. Det går fra nærmest uskyld til konsum på influencer nivå. 

Det er balansekunst å spørre på KG, en må kunne kunsten å sortere svar. Hva er adekvat for leser og TS? Svarene kan innimellom komplisere mer enn veilede. Tilbake kan en sitte mer undrende, nysådd av tanker som aldri hadde slått en.

Snakk sammen med din elsker(inne) TS, fin felles løsninger. Er den andre intressert vil det falle på plass løsninger, som skaper flyt og med det mer rom for å dele felles passion og åndsverden. 

Lykke til. 

Anonymkode: d7a15...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/12/2024 at 5:44 PM, AnonymBruker said:

Jeg håper dere erfarne elskere/elskerinner kan svare meg på noen spørsmål. 

• hvordan opprettholdes kontakten mellom elskere vanligvis?

• er det vanlig å ha mye kontakt mellom hver gang man møtes for sex?

• stoler dere på at elskeren er ærlig med dere når det kommer til seksuell eksklusivitet?

• dersom et elskerforhold ble avsluttet, hva førte til det?

Anonymkode: 5f7ba...6d8

- Snapchat eller annet foretrukket sosiale medium/SMS/Anrop

- Ja, vi snakket hver dag utenom helg eller ferier der den andre parten var på ferie med sin partner. Mye sexting

- Ja, foruten sin partner.

- At parten som er i forhold ikke tar tak på hjemmebane og/eller lite kontakt over lengre tid. 

Anonymkode: 663ca...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• hvordan opprettholdes kontakten mellom elskere vanligvis?

Jeg vet ikke hva som er vanlig, men for min del var det en kollega, så det ble kontakt i eller rundt arbeidstiden. Ellers så snap, jobbmail, noen ganger sms og telefon. 

• er det vanlig å ha mye kontakt mellom hver gang man møtes for sex?

Igjen, kan jo ikke svare for hva som er vanlig. Hører jo om de som har så mye natta-telefoner og helgeturer sammen at man lurer på hvordan i huleste det i det hele tatt er mulig når den ene har partner. For vår del så ble det jo jevnlig kontakt pga jobb, men utenom det, ikke sånn ekstremt mye. Lite og ingenting i ferier og helger. Han er generelt ikke en som snapper og tekster mye, og kona var på han som en hauk.

stoler dere på at elskeren er ærlig med dere når det kommer til seksuell eksklusivitet?

Av alt du spør som er vanlig, og så virker du nærmest å ta for gitt at man avtaler seksuell eksklusivitet - det synes jo jeg høres litt uvanlig ut 😂 

Å ha forhold med en som allerede har en partner er jo per definisjon ikke eksklusivt. Han lå jo selvsagt med kona som han alltid hadde gjort, og jeg som elskerinne følte ikke at jeg måtte være trofast mot han heller, så lenge han var gift. I den spede starten av vår affære, så møtte jeg også en annen mann og lå med han, da bare sa jeg det til han gifte og at det nok var på tide å avslutte så jeg kunne date han nye, single. Det falt litt i fisk og jeg tok opp tråden med den gifte elskeren igjen, og først da utviklet det seg etterhvert til forelskelse og kjærlighet.

Da hadde jeg blitt såret og sint om han hadde ligget med en annen enn meg utenfor ekteskapet, sånn sett var det jo "eksklusivt" 😂 Men at han lå med kona tok jeg for gitt. Og han hadde ikke hatt noe han skulle sagt om jeg lå med noen andre, og det gjorde han heller aldri. Men da jeg ble forelsket så gjorde jeg selvsagt ikke det. 

Nei, synes det er rart å avtale. Man bør si fra om man ligger med noen andre mtp kjønnssykdommer bare.

• dersom et elskerforhold ble avsluttet, hva førte til det?

Den vanlige regla, han skulle skille seg, han surret og utsatte og vinglet og mumlet og brukte for lang tid, det ødela meg og han og forholdet vårt totalt. Nå er han endelig faktisk på vei ut da, huset er solgt og separasjonspapirerene sendt inn. Vi kommer jo til å møtes etterhvert og sikkert se om det går an å gjenopplive noe, men jeg vet ikke. Føles som noe er ødelagt for alltid.

Anonymkode: 5aaec...39c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 12.3.2024 den 17.44):

Jeg håper dere erfarne elskere/elskerinner kan svare meg på noen spørsmål. 

1 hvordan opprettholdes kontakten mellom elskere vanligvis?

2 er det vanlig å ha mye kontakt mellom hver gang man møtes for sex?

3 stoler dere på at elskeren er ærlig med dere når det kommer til seksuell eksklusivitet?

4 dersom et elskerforhold ble avsluttet, hva førte til det?

Anonymkode: 5f7ba...6d8

1. Vi ringer hverandre ofte.. chatter nesten ikke i det heletatt.. Å høre stemmen gjør det mere personlig og nakent, og ikke minst er det pirrende og koselig..

2. Jo det er vanlig.. over to ganger i uken hvis vi skal treffes til hælgen..

3. Jo jeg stoler lett på kvinner.. for jeg er også omsorgsfull, så jeg har ingen tro på at hun er ondskapsfull..

4. Som oftes glir vi litt vekk fra hverandre, når vi ikke vedlikeholder spenningen. Da mener jeg det må være så spennende, at det fører til kåthet. Men da får jeg jo også hjerteklapp, når jeg ser hun ringer meg.. Og når jeg blir superhappy, så får jeg alltid en steinhard ereksjon. Vi har ulike årsaker for "brudd", et "Nei" er igrunn veldig akseptabelt og forståelig.. Vi møttes som venner, og skilles som venner.. Vi låner jo bare hverandres hjerte og kjønnsorgan, så det er like fint når vi skilles🥰🤭

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte mye facetime, ellers messenger. 
 

vi hadde mye kontakt hver dag, fra morgen til kveld.

stol ALDRI på en opptatt mann om eksklusivitet. 
 

Det ble slutt da han ikke «var på vei ut av forholdet likevel»…..

Se virkelig opp for disse mennene. Det er nemlig DU som gjør at de holder ut hjemme. Du gir de sex og spenning, kun det de mangler. 
TENK DEG GODT OM! Muligheten for kjærlighetssorg er veldig stor!

Anonymkode: 8cfa9...022

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I konteksten der du er «den andre kvinnen»: Glem det. Stol på at du ikke får det som du vil. Alt annet er naivt, tåpelig og ufortjent uansett.
 

Om du med elsker mener FF, så er gjensidig respekt og kommunikasjon i høysetet. Om den ene blir avsindig forelska, så får den snakke om det, og selv ta ansvar basert på resultatet av samtalen.  

Anonymkode: 93c5f...5f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Vi brukte mye facetime, ellers messenger. 
 

vi hadde mye kontakt hver dag, fra morgen til kveld.

stol ALDRI på en opptatt mann om eksklusivitet. 
 

Det ble slutt da han ikke «var på vei ut av forholdet likevel»…..

Se virkelig opp for disse mennene. Det er nemlig DU som gjør at de holder ut hjemme. Du gir de sex og spenning, kun det de mangler. 
TENK DEG GODT OM! Muligheten for kjærlighetssorg er veldig stor!

Anonymkode: 8cfa9...022

Hvorfor tolker alle dette som utroskap? Det står ingenting om at noen av dem er i forhold og har noen på si… elsker/elskerinne trenger ikke å bety «å ha noen på si»…. 

Anonymkode: 90538...76e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

elsker/elskerinne trenger ikke å bety «å ha noen på si»

Den forståelsen kommer opp hver gang noen bruker uttrykket elsker/elskerinne her. 

Mange tenker automatisk utroskap da. Selv om du har rett i at uttrykkene i utgangspunktet ikke sier noe om sivilstand, kun at to er glad i hverandre.

Men jeg tenker som deg, at det betyr friends with benefits - på godt norsk.

Anonymkode: 9ecbb...dd1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Den forståelsen kommer opp hver gang noen bruker uttrykket elsker/elskerinne her. 

Mange tenker automatisk utroskap da. Selv om du har rett i at uttrykkene i utgangspunktet ikke sier noe om sivilstand, kun at to er glad i hverandre.

Men jeg tenker som deg, at det betyr friends with benefits - på godt norsk.

Anonymkode: 9ecbb...dd1

Ja, med mindre det står noe om sivilstand antar jeg at det er snakk om fuckfriends/playmates/friends with benefits/pulevenner eller andre former for seksuelt forhold. Tenker heller ikke at man må være glade i hverandre, det kan være nok at man liker å ha sex med hverandre. 

Anonymkode: 90538...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.3.2024 den 17.53):

på messenger 

kun for sex

nei

kona som ikke ønsket nærhet og sex ble plutselig gravid

Anonymkode: b79f2...c6f

Ojsann, plutselig gravid med han eller noen andre? Din dumme ku-kom deg bort fra opptatte menn og slutt å ødelegg familier!!

Anonymkode: 00e9a...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...