AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #41 Skrevet 9. mars 2024 Bokormsen skrev (11 minutter siden): Man får jo litt vibbene at dere egentlig ikke ønsket noen barn når dere har ett, og allikevel trenger 10 dager på Maldivene borte fra henne. Selv savner vi barna såpass mye etter 2-4 netter at vi aldri reiser bort mer enn en helg og det er sjeldent. Maldivene er jo også ekstremt langt unna. Langhelg til Italia eller lignende ville vært mer normalt. Det er jo som man sier, om du må spørre, vet du kanskje svaret. Folk er forskjellig. Jeg elsker ungene mine jeg, men jeg savner de ikke om jeg er borte fra de ei uke. Vi har ferie sammen 8 uker hver sommer, hver vinter-, påske-, høst-, og juleferie. Vi er mye sammen i hverdagen. Men du mener at folk som meg (jeg er ikke ts) ikke ønsket barn fordi man er på Tur uten barna.. Altså - hjelpes sier jeg bare. Anonymkode: 0aea3...261 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #42 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er ikke alle som trenger fri fra barna sine for å være gode kjærester eller for å klare å ta vare på forholdet. Det går som regel også helt fint med de barna som har foreldre som ikke reiser på tur uten dem. Anonymkode: 0aea3...261 Dette, er så fascinert av alle son mener at forholdet går til helv… om man ikke drar pp ferie uten barn Anonymkode: 04390...51e 6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #43 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette, er så fascinert av alle son mener at forholdet går til helv… om man ikke drar pp ferie uten barn Anonymkode: 04390...51e For noen gjøre det jo det. Er det virkelig så fascinerende at folk er forskjellige? Anonymkode: 0c38f...7ff 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #44 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): For noen gjøre det jo det. Er det virkelig så fascinerende at folk er forskjellige? Anonymkode: 0c38f...7ff Gjør det virkelig det? Går parforholdet virkelig til helvete, kun fordi man ikke reiser på ferie uten barna? Anonymkode: bdd13...c49 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #45 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gjør det virkelig det? Går parforholdet virkelig til helvete, kun fordi man ikke reiser på ferie uten barna? Anonymkode: bdd13...c49 Ja, noen trenger der «friminuttet» bort fra hverdagen for å få livet til å gå i hop. Jeg er ikke en av de, men har da forståelse for at andre har det annerledes enn oss. Anonymkode: 0aea3...261 5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #46 Skrevet 9. mars 2024 Du har fått et barn og da får du jammen meg ta det med deg på ferietur også. Når man får barn, er det slutt på alenetid og alenereiser. Anonymkode: a7fe9...e31
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #47 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, noen trenger der «friminuttet» bort fra hverdagen for å få livet til å gå i hop. Jeg er ikke en av de, men har da forståelse for at andre har det annerledes enn oss. Anonymkode: 0aea3...261 Jeg har også forståelse for at andre har det annerledes enn meg, og jeg synes det er helt greit at andre gjør andre prioriteringer. Men at det blir skilsmisse ene og alene fordi man ikke reiser langt avsted på ferie sammen alene, det tror jeg ikke noe på. At det er hyggelig og noe man har lyst til derimot, det tror jeg på. Anonymkode: bdd13...c49 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #48 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): For noen gjøre det jo det. Er det virkelig så fascinerende at folk er forskjellige? Anonymkode: 0c38f...7ff Da burde man ikke fp barn tenker jeg , om man går fra hverandre så lett Anonymkode: 04390...51e 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #49 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har også forståelse for at andre har det annerledes enn meg, og jeg synes det er helt greit at andre gjør andre prioriteringer. Men at det blir skilsmisse ene og alene fordi man ikke reiser langt avsted på ferie sammen alene, det tror jeg ikke noe på. At det er hyggelig og noe man har lyst til derimot, det tror jeg på. Anonymkode: bdd13...c49 👏 Anonymkode: 04390...51e
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #50 Skrevet 9. mars 2024 Lizard skrev (1 time siden): Jeg synes det er dårlig gjort å reise fra barn. Hadde aldri hatt samvittighet til å dra fra mine noe utover en langhelg. Har man fått barn får man bruke tiden og pengene på dem. Dagens foreldregenerasjon er vanvittig egosentriske. Så enig med deg. Av og til lurer jeg på hvorfor folk får barn når de ikke orker å være sammen med dem på fritiden og i ferier. Anonymkode: a7fe9...e31 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #51 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Gjør det virkelig det? Går parforholdet virkelig til helvete, kun fordi man ikke reiser på ferie uten barna? Anonymkode: bdd13...c49 Nei det tviler jeg på Anonymkode: 04390...51e
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #52 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har også forståelse for at andre har det annerledes enn meg, og jeg synes det er helt greit at andre gjør andre prioriteringer. Men at det blir skilsmisse ene og alene fordi man ikke reiser langt avsted på ferie sammen alene, det tror jeg ikke noe på. At det er hyggelig og noe man har lyst til derimot, det tror jeg på. Anonymkode: bdd13...c49 Det blir ikke skilsmisse "ene og alene" fordi man reiser bort uten barm, men for noen kan det være det som redder forholdet. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da burde man ikke fp barn tenker jeg , om man går fra hverandre så lett Anonymkode: 04390...51e Litt sent å angre når barna først er der da. Anonymkode: 0c38f...7ff 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #54 Skrevet 9. mars 2024 Jeg og mine søsken ble sendt med besteforeldre på hytta hver sommerferie, vi. Så kom mamma og pappa opp en uke eller to når de hadde tid. Gårdbrukere, så sommeren er ikke akkurat ferie. At mine besteforeldre orket, skjønner jeg ikke, men jeg er evig takknemlig for lange sommere med dem uten en bekymring i verden langt vekk fra mine foreldre 🤣 Kos dere på tur! Anonymkode: 62987...3d4 2 1
Bombasi Skrevet 9. mars 2024 #55 Skrevet 9. mars 2024 (endret) Jeg har ikke barn, men her tenker jeg at to faktorer spiller inn: - Å forlate barnet i 10 dager. Det er lenge. Kan i seg selv være utfordrende. Både for dere, barnet og barnepasserne. - Distansen på flyreisen. Om noe skulle skje. Kombinasjonen hadde vært en no-go for min del. 10 dager er lenge, og minimum 14 timers flyreise èn vei (OSL - MLE) er for langt. Ville heller gått for 7 dager i "nær" Europa, og så tatt barnet med til Maldivene ved en senere anledning. Endret 9. mars 2024 av Bombasi 5 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #56 Skrevet 9. mars 2024 Bokormsen skrev (1 time siden): Man får jo litt vibbene at dere egentlig ikke ønsket noen barn når dere har ett, og allikevel trenger 10 dager på Maldivene borte fra henne. Selv savner vi barna såpass mye etter 2-4 netter at vi aldri reiser bort mer enn en helg og det er sjeldent. Maldivene er jo også ekstremt langt unna. Langhelg til Italia eller lignende ville vært mer normalt. Det er jo som man sier, om du må spørre, vet du kanskje svaret. Du tuller? Fordi jeg etter 6 år med barn spør om det er innafor å dra på bryllupsreise alene så mener du at «vi egentlig ikke ønsker barn»? Jævla troll 🤣 Anonymkode: 9b5be...3b5 12 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #57 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Så enig med deg. Av og til lurer jeg på hvorfor folk får barn når de ikke orker å være sammen med dem på fritiden og i ferier. Anonymkode: a7fe9...e31 Hva er galt med folk her inne? 😅 Men uansett, for regne på det siden du drar det opp: barnet vårt har levd i ca 2190 dager. 17 av disse dagene har hun vært sammen med besteforeldre fordelt på 6 år. Mener du fortsatt at vi ikke «orker» å være sammen med henne…? For noen kommentarer 🫣 Anonymkode: 9b5be...3b5 6 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #58 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Du har fått et barn og da får du jammen meg ta det med deg på ferietur også. Når man får barn, er det slutt på alenetid og alenereiser. Anonymkode: a7fe9...e31 Det trenger det da ikke være. Går helt fint å ha et liv utenom barna også, for det er ikke alle som lever igjennom barna sine. Anonymkode: 774d7...a92 5 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #59 Skrevet 9. mars 2024 Jeg hadde reist:) nå er mine barn skilsmissebarn da. men de får ferie med både meg og far. Så reiser både jeg og far på tur med nye samboere når den andre har barna. Jeg reagerte ikke på at far reiste 2 uker til usa uten barna, yngste vår er 4 år. Jeg hadde lett reist 2 uker til en varmere plass tol sommeren når barna er hos far eller mens de er hos besteforeldre. Anonymkode: dadeb...af9 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #60 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du tuller? Fordi jeg etter 6 år med barn spør om det er innafor å dra på bryllupsreise alene så mener du at «vi egentlig ikke ønsker barn»? Jævla troll 🤣 Anonymkode: 9b5be...3b5 Du spør, får svar og kaller de jævla troll?🤦🏻♀️ Anonymkode: 04390...51e 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå